جوان سیتی

بی ترمز ها
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
اسفند 1391
بهمن 1391
نويسندگان
حمیدرضا حسنی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

i

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب آنلاین

فال حافظ


داستان روزانه

 weather>کد نمایش آب و هوا
رویانیان استقلالی یا پرسپولیسی بودن احمدی‌نژاد را لو داد  <-PostCategory-> 

مدیرعامل پرسپولیس در گفت و گویی به علاقه رئیس جمهور به فوتبال صحبت کرده است

جام ورزشی، اهالی فوتبال به خوبی از علاقه محمود احمدی نژاد به این رشته آگاهی دارند و حضور وی در اردوهای تیم ملی و چندین بار پا به توپ شدن در کنار ستاره‌های فوتبال از جمله دلایل آنهاست.

 

در این مدت بارها در خصوص استقلالی و یا پرسپولیسی بودن رئیس جمهور اخباری منتشر شده ولی هنوز هم کسی مطمئن نیست که او طرفدار کدام تیم است.

 

محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اما در گفت و گوی نوروزی با هفته نامه پنجره، ناخواسته به این سوال جواب داده است.

 

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که می گویند رئیس جمهور علاقه وافری به ورزش و فوتبال داشته و سابقه ورود به جزئی ترین مسائل را نیز دارد و آیا تا به حال با همچین مسئله‌ای مواجه شده اید؟ پاسخ جالبی داد: « بله ایشان چند بار برای من کری خواند‌ه‌اند

 

رویانیان وقتی متوجه شد که ناخواسته علاقه رئیس جمهور به استقلال را لو داده است در پاسخ به این سوال که «پس صحت دارد که استقلالی است؟» سعی کرد از توجه رئیس جمهور به پرسپولیس بگوید و پاسخ داد: نمی دانم.(باخنده) چند باری هم به خاطر نتایج بد پرسپولیس به من تذکر دادند و ابراز ناراحتی کردند

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,

ساعت 12:51 توسط حمیدرضا حسنی |
پولدارترین فوتبالیست‎های جهان  <-PostCategory-> 


یوید بکام که به تازگی راهی پاری سن ژرمن فرانسه شده است، یک بار دیگر به عنوان نفر نخست پولدارترین فوتبالیست‌ دنیا معرفی شد. دارایی‌های بکام 175 میلیون یورو برآورد شده است که وی را با اختلاف بسیاری زیادی نسبت به نفر دوم در صدر این سیاهه قرار می‌دهد.

نفر دوم این فهرست لیونل مسی است که با اختلاف 5 . 59 میلیون یورویی نسبت به بکام، 5 . 115 میلیون یورو پول دارد. کریستیانو رونالدو نیز با 112 میلیون یورو سوم است. ریکاردو کاکا، هافبک برزیلی رئال مادرید با وجود اینکه این روزها در بازی‌های زیادی برای این تیم انجام نمی‌دهد ولی با 66.5 میلیون یورو در جایگاه چهارم فهرست پولدارها ایستاده است.

رونالدینیو نیز که اکنون پیراهن اتلتیکو مینیرو را به تن می‌کند، با 63 میلیون یورو در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:,

ساعت 17:5 توسط حمیدرضا حسنی |
فردوسي پوربرادرم چهار سال است از آلمان برگشته ؛ قلعه نويي را به خدا واگذار مي‌كن  <-PostCategory-> 
مجري برنامه 90 كه تمايلي ندارد كه در مورد اين بحث صحبت كند گفت: «نه تنها خودم بلكه ترجيح مي‌دهم برادرم هم وارد اين ماجرا نشود.»
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشي؛ جنگ سرد عادل فردوسي‌پور با امير قلعه‌نويي و مهدي رحمتي در روزهاي اخير مي‌رود كه وارد فاز جديدي شود. فاز جديدي با عنوان «افشاگري» كه استقلالي‌ها با گرفتن انگشت اتهام به سوي برادر مجري برنامه 90 كه سابقه تحصيل در دانشگاه‌هاي كشور آلمان دارد، قصد دارند عادل فردوسي‌پور را محكوم كنند. اتهام اين است كه برادر كوچك‌تر جناب مجري در آلمان زمينه حضور دورگه‌هاي فعال در فوتبال آلمان را در تيم‌ملي فراهم كرده است و عادل هم به همين بهانه اخبار آنها را پوشش مي‌دهد.


* قلعه‌نويي: برادرم دلال بازيكنان دورگه نيست
امير قلعه‌نويي در جريان كنفرانس مطبوعاتي قبل از بازي با راه‌آهن حرف‌هايي زد كه هيچ ربطي به اين بازي نداشت.


سرمربي استقلال پس از اتفاقات و حاشيه‌هايي كه بابت بازي محمد هوتن پسرش در يك ديدار تداركاتي ايجاد شد، اعتقاد دارد كه يك جريان رسانه‌اي قصد خراب كردن او را دارد. جرياني كه مجري كهنه‌كار برنامه 90 در راس آن قرار دارد و براي همين در همان كنفرانس با كنايه گفت: «برادر من دلال بازيكن نيست. اگر اين جور بود وضعيت فرق مي‌كرد. او از كسي بازيكن نگرفته در حالي كه برادر برخي آقايان دلال دورگه‌ها هستند.»


سرمربي استقلال درحالي به اين ماجرا اشاره داشت كه زمزمه مي‌شود برادر عادل فردوسي‌پور با سابقه سكونت در آلمان به سراغ دورگه‌هايي مانند اشكان دژآگه و دانيال داوري رفته تا زمينه‌ساز حضور آنها در تيم‌ملي شود.


* رحمتي: افشا مي‌كنم
هنوز دقايقي از صحبت‌هاي قلعه‌نويي نگذشته بود كه مهدي رحمتي هم عادل فردوسي‌پور را تهديد به افشاگري كرد. افشاگري در همين‌باره كه يك بار در تماسي با برنامه 90 يادآور شد كه عادل فردوسي‌پور به خانه سرمربي تيم‌ملي در شهرك غرب رفت و آمد دارد. رفت و آمدي كه توضيح داده نشد به چه بهانه‌اي است اما رحمتي با بياني ويژه از آن ياد كرد كه احتمالا به خاطر پيغام‌رساني‌هاي يك مدير برنامه اين ديدارها انجام مي‌شود.


* فردوسي‌پور: يك خدايي آن بالا سر هست
روز گذشته زماني كه با عادل فردوسي‌پور در اين باره تماس گرفتيم تمايلي نداشت صحبت كند. بابت همين وقتي از او خواستيم كه شماره تلفن برادرش را در اختيار ما بگذارد تا لااقل با او صحبت كنيم تاكيد كرد: «نه تنها خودم بلكه ترجيح مي‌دهم برادرم هم وارد اين ماجرا نشود.»


فردوسي‌پور در ادامه در واكنش به اتهاماتي كه به او و برادرش وارد شده كه از طريق برادرش در آلمان زمينه‌ساز حضور دژآگه و داوري در تيم ملي شده گفت: «به عرض اين آقايان بايد برسانم كه برادرم سه چهار سال است كه از آلمان برگشته و در ايران زندگي مي‌كند. او هيچ نقشي در اين باره نداشته و آنهايي را كه اين اتهامات را وارد مي‌كنند به خدا مي‌سپارم. بالاخره يك خدايي آن بالاي سر هست كه به موقع همه چيز را روشن مي‌كند.»


فردوسي‌پور در پايان درباره برنامه 90 اين هفته و پخش عملكرد لژيونرها و دورگه‌ها كه هنگام پخش بازي‌هاي آنها به يكباره تاكيد كرد كه لژيونرها براي او تفاوتي ندارند و تصاوير همه را پخش مي‌كند گفت: «اين حرف را زدم تا يك موقع براي اين مسايل هم حرف در نيايد ما تصوير همه لژيونرها را پخش مي‌كنيم.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 13:45 توسط حمیدرضا حسنی |
خبر ویژه : خداحافظی جادوگر از فوتبال در دوبی !  <-PostCategory-> 
علی کریمی با عقد قرارداد بیش از یک میلیون دلاری فصل بعد در فوتبال امارات حضور خواهد یافت و پس از آن کفش هایش را خواهد آویخت.
علی کریمی، ستاره‌ی تیم فوتبال پرسپولیس فصل بعد با قراردادی بیش از یک میلیون دلاری راهی عجمان خواهد شد تا پس از یک فصل حضور در این تیم کفش‌های خود را بیاویزد و با دنیای فوتبال خداحافظی کند.

کریمی که در بازگشت به ایران دوران پرفراز و نشیبی را گذارنده ، برای اتمام فوتبالش برنامه ویژه ای دارد که البته با توجه به پیشنهاد تبم عجمان به او عملیاتی خواهد شد.

او قصد دارد تا در آخرین سال دوران بازیگری خود با عقد قراردادی بالای یک میلیون دلار ،  به عجمان بپیوندد . کریمی که در امارات هواخواهان بسیاری دارد ، به قصد آرامش به دبی می رود . جایی که از اتفاقات بی پایان فوتبال ایران نفس راحتی خواهد کشید.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 13:35 توسط حمیدرضا حسنی |
اتهامی به قرمز پوشان که همه را شوکه کرد!  <-PostCategory-> 

 

پلیس اتحادیه اروپا می‌گوید نتیجه بیش از 680 مسابقه در سراسر جهان از جمله مقدماتی جام‌جهانی‌ با تبانی تعیین شده است.


خبری که جهان فوتبال را شوکه کرد این بود: 680 مسابقه فوتبال در سراسر جهان با تبانی همراه بوده، از جمله برخی از مهمترین دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا که یکی از این بازی‌ها هم در انگلیس برگزار شده. پلیس اتحادیه اروپا (یوروپل) این خبر را اعلام کرد اما نگفت که آن تک‌بازی انجام شده در انگلیس کدام بوده. «یوروپل» گفته که یک گروه یا اتحادیه سازمان‌یافته از خلافکاران را شناسایی کرده که مقر آن در آسیاست و کنترل و اجرای این تبانی‌ها را برعهده داشته.

حدود 425 مسئول برگزاری مسابقات، مسئولان باشگاه، بازیکن و خلافکار مظنون به ‌دست‌داشتن در این پرونده بزرگ تبانی هستند. در کنفرانسی مطبوعاتی که برگزار شد، «یوروپل» مواردی را مطرح کرد که مهمترینش اینها بودند:

- دیدار تبانی شده در لیگ قهرمانان، در انگلیس و طی سه یا چهار سال اخیر بوده.

- افشای ماهیت این مسابقه به دلیل در جریان بودن پرونده، فعلاً امکان‌پذیر نیست.

- دیگر بازی‌های تبانی‌شده شامل بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی‌ و جام ملت‌های اروپا و چندین بازی مهم در لیگ‌های اروپایی بوده.

- در بازی‌های انجام شده در آلمان، متخلفان حدود 8/13 میلیون پوند (16میلیون یورو) در مسابقات مختلف شرط‌بندی کرده‌اند و 9/6 میلیون پوند سود برده‌اند. نگرانی مسئولان از این است که این تازه گوشه‌ای از یک ماجرای تبانی به مراتب وسیع‌تر باشد.

- در مجموع 380 بازی مشکوک به تبانی در اروپا انجام شده و بیش از 300 بازی مشکوک در آفریقا، آسیا و آمریکای‌جنوبی و مرکزی.

«راب راینرایت» رئیس پلیس اتحادیه اروپا، گفت: «مسلماً این بزرگترین تحقیق انجام شده در مورد تبانی در فوتبال اروپاست. این تحقیق و تفحص نتایج مهمی به همراه داشته که به اعتقاد ما مشکلاتی بزرگ را در درستی و پاکی فوتبال اروپا مطرح می‌کند.» در مسابقاتی که در آلمان برگزار و با تبانی همراه شده، در مجموع 8/13 میلیون پوند شرط‌بندی شده و حدود 73/1 میلیون پوند هم به افرادی که در تعیین نتایج دست داشته‌اند، پرداخت شده. جزئیات مالی در مورد دیگر کشورهایی که درگیر این پرونده هستند فاش نشده اما اعلام شده بیشترین پول پرداخت شده به یک فرد مبلغ 121000پوند بوده که در اتریش پرداخت شده. گفته می‌شود که مقر این سازمان خلافکار در سنگاپور است و شبکه‌هایی در اروپا با آن همکاری می‌کنند.

تبانی در لیورپول – دبرسن

اما یکی از روزنامه‌های دانمارکی نوشته است بازی‌ای که در انگلیس انجام شده و مورد تبانی قرار گرفته، بازی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا سال 2009 مقابل تیم مجارستانی «دبرسن» بوده؛ دیداری که در ورزشگاه آنفیلد برگزار شده. «ووکازین پولکسیچ» دروازه‌بان دبرسن متهم است پول گرفته تا کاری کند که بازی بیش از دو گل داشته باشد، اتفاقی که البته او از عهده آن برنیامد. لیورپول آن بازی را یک- صفر برد و هفت شوت رو به دروازه داشت، از جمله شوت فرناندو تورس که پولکسیچ با دست آن را در مسیر «درک کوئیت» انداخت و او گل پیروزی لیورپول را زد. استیون جرارد در آن بازی توپی را به تیر دروازه زد اما در 15 دقیقه پایانی بازی، رافا بنیتس مربی وقت لیورپول برای حفظ نتیجه تعویض‌هایی تدافعی انجام داد تا برتری یک‌گله تیمش را حفظ کند. پلیس پیامک‌هایی را به‌دست‌آورده که در آن افراد دخیل در تبانی از اینکه جرارد چند موقعیت خوب را از دست داده ابراز ناراحتی کرده‌اند، این را روزنامه دانمارکی «اکسترا بلادت» نوشته. دوباره در مرحله گروهی لیگ قهرمانان پولکسیچ برای درآوردن نتیجه در دیدار مقابل فیورنتینا هم پول گرفته، دیداری که تیم ایتالیایی 4-3 برنده آن شد. البته گفته شده که این دروازه‌بان با تبانی‌کنندگان در نهایت همکاری نکرده اما او از سال 2010 به دلیل افشا نکردن ماجرای تبانی از کلیه فعالیت‌های ورزشی محروم شده است.

در مجموع 79 بازی در ترکیه، 70 بازی در آلمان، 41 بازی در سوئیس، 32 بازی در فنلاند، 20 بازی در مجارستان و 19 بازی در بلژیک مورد تحقیق پلیس قرار دارند.

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در جمعه 20 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 13:50 توسط حمیدرضا حسنی |
میلیاردرهای فوتبال چقدر سرمایه دارند؟  <-PostCategory-> 

 مسی چند هفته پیش یک قرارداد تبلیغاتی امضا کرد و دارایی هایش دو برابر شد اما همچنان رقیب او در رئال مادرید سرمایه بیشتری از فوتبال به دست آورده
 
1- دیوید بکام(260.000.000 دلار)
 
بکام در منچستر یونایتد بود که تبدیل شد به نماد اول آدیداس و هنوز هم آدیداس به هیچ ورزشکاری اندازه بکام پول نمی دهد؛ حتی به لیونل مسی و کوبی برایانت. در رئال مادرید قرارداد ویژه ای بست؛ غیر از اینکه یک عالمه پول بابت دستمزد و پاداش می گرفت، اعلام کرد که بخشی از فروش یراهن های رئال مادرید و سایر تبلیغاتی که باشگاه انجام می دهد را برای خودش می گیرد. هیچ کدام از بازیکنان چنین شرایطی ندارند. آنها قراردادی می بندند و موظفند برای اسپانسرهای باشگاه تبلیغ کنند.  
 
بکام اما می خواست درصدی از همه درآمدهای باشگاه مال خودش باشد. بکام است دیگر. این شد که حاضر نشد قراردادش را تمدید کند. وقتی رفت لس آنجلس گلکسی، رکورد همه قراردادهای ورزشی تاریخ را شکست. 250 میلیون دلار برای 5 سال. یعنی سالی 50 میلیون دلار. یعنی روزی حدود 140 هزار دلار که می کند ساعتی بیش از 500 دلار. ساعتی بیش از یک و نیم میلیون تومان. این قرارداد شامل دستمزد، پاداش و همه تبلیغات جانبی باشگاه می شد. به اینها اضافه کنید درآمدهای سرسام آوری که از قرارداد با اسپانسرهای شخصی اش یعنی آدیداس، ژیلت، هربال لایف، کاسترول، تویوتا، امپریوآرمانی و ... به دست می آورد.  
 
قرارداد پارسالش با کمپانی سوئدی «اچ اند ام» باعث شد حتی تا پیش از قرارداد جدید مسی با بارسلونا، پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ هم لقب بگیرد. حالا سوال این است اگر این همه درآمد دارد، چرا فقط 260 میلیون دلار دارایی اش می شود. جوابش ساده است. او فقط 18 اتومبیل و یک موتور سیکلت گران دارد. یک موتور هل کت 88 هزار دلاری، یک استون مارتین V8، 70 هزار دلاری که فقط 11 میلیون دلار پلاکش می ارزد و یک دوجین ماشین گرانقیمت دیگر. تازه یک جت شخصی و یک قایق تفریحی هم هست. 7 تا هم خانه دارد.  
 
یکی در وینیارد (3 میلیون دلار)، یکی در جزیره پالم دبی (6/1 میلیون دلار)، یک کاخ در دبی (5 میلیون دلار)، یکی در بورلی هیلز مجاور خانه تام کروز (22 میلیون دلار)، یکی در مادرید نزدیک خانه پادشاه اسپانیا و البته کریس رونالدو (5/6 میلیون دلار)، یک خانه 200 ساله در سنت ونسان فرانسه (2 میلیون دلار)، یک خانه 200 ساله در سنت ونسان فرانسه (2 میلیون دلار)، یک خانه 100 ساله هم در نزدیکی کاخ باکینگهام (4 میلیون دلار). اینها هم 34 میلیون دلار.  
 
حالا چقدر لباس و ساعت و عینک و اینها دارد که هیچ، حساب کنید 4 تا بچه هم دارد که همه خرج دارند دیگر. سالانه بیش از 20 میلیون دلار هم هزینه کارهای خیریه و انجمن های مبارزه با اعتیاد و بیماری و این چیزها می کند. طبیعی است 260 میلیون دلار بیشتر برایش نماند.
 
2- کریستیانو رونالدو (160.000.000 دلار)
 
تکلیف رونالدو معلوم است. فقط 52 میلیون نفر هوادار در شبکه اجتماعی دارد. همین یعنی اگر کوچکترین سرمایه گذاری رویش کنی، 52 میلیون نفر فقط در شبکه اجتماعی می بینند. از رئال مادرید سالی 13/5 میلیون دلار می گیرد که قبل از قرارداد جدید مسی و پولدارهای عربی در پاریس و منچستر و البته پدیده های چینی و روسی، بیشترین دستمزد خالص در تاریخ فوتبال به شمار می رفت.  
 
رونالدو همچنین نفر اول کمپانی نایکی است بین همه فوتبالیست ها؛ هر چند تایگر وودز (گلف) و راجر فدرر و رافائل نادال (تنیس) از او بیشتر می گیرند. او برای ژیلت، امپریوآرمانی و کاسترول هم تبلیغ می کند و از آنها حسابی پول می گیرد. در عوض آقا 19 ماشین دارد که جمع قیمتش می شود 4 میلیون و 912 هزار دلار؛ یک ب ام و M6، 102 هزار دلاری، یک بنتلی کونتینتال 195 هزار دلاری، یک بنز کلاس C کوپه 55 هزار دلاری (لگن)، یک پورشه کاین 70 هزار دلاری، یک فراری فیورانو 310 هزار دلاری، یک آئودی Q7، 50 هزار دلاری، یک فراری F430، 300 هزار دلاری، یک پورشه 911 کاررای 101 هزار دلاری، یک بنتلی GT، 220 هزار دلاری، یک آئودی R8، 150 هزار دلاری، یک آئودی RS6، 80 هزار دلاری، یک آئودی R8، 150 هزار دلاری، یک آئودی RS6، 80 هزار دلاری، یک مازراتی گران کابریوی 140 هزار دلاری، یک فراری GTO 385 هزار دلاری، یک لامبورگینی آونتادور 318 هزار دلاری، یک پورشه کاین 96 هزار دلاری، یک بنز C220، 40 هزار دلاری (این هم لگن است)، یک بوگاتی ویرون 1.7 میلیون دلاری (تعجب نکنید، درش طلا و بریلان به کار رفته)، یک آستون مارتین DB9، 200 هزار دلاری و یک رولزرویس فانتوم 400 هزار دلاری. او 2 خانه هم در انگلیس و در مادرید دارد که در هر دو همسایه دیوید بکام است و مجموعا 14 میلیون دلار می ارزد. رونالدو در 27 سالگی با این همه ولخرجی که البته فراموش نشود سالانه 11 میلیون دلارش بابت خیریه است، 160 میلیون دلار جمع کرده. کافی است یک قرارداد جدید با رئال ببندد تا هم پردرآمدترین بازیکن شود و هم پولدارترین بازیکن. راستی او یک کلکسیون ساعت هم دارد که 5/4 میلیون دلار می ارزد.
 
3- لیونل مسی (110.000.000 دلار)
 
لیونل مسی خیلی چهره تبلیغاتی و پول درآوری نیست. ببینید چقدر بازی اش خوب است که باز هم می آیند و رویش سرمایه گذاری می کنند. او همین چند هفته پیش قرارداد جدیدی بست که تخمین زده شده سالی 21 میلیون یورو از بارسلونا بگیرد. او از طرف کمپانی کونامی، اودمار پیکه (ساعت)، چری (اتومبیل چینی)، ایر اروپا (خط هوایی)، پپسی، دولچه اند گابانا و آدیداس جمایت می شود که درآمدش را در سال به 43/5 میلیون دلار می رساند.
 
به نسبت خیلی از ستاره ها، به خصوص نفرات اول و دوم آدم بی اندازه صرفه جویی است و همین باعث شده در 25 سالگی و با وجود قراردادهای نه چندان چشمگیر تجاری، 110 میلیون دلار سرمایه داشته باشد. او ماشین باز نیست اما فوتبالیست است و پولدار و به خاطر همین شش ماشین دارد؛ یک آئودی R8، 150 هزار دلاری، فراری F430 اسپایدر 250  هزار دلاری، آئودی Q7، 60 هزار دلاری، دوج SRT8، 45 هزار دلاری، یک لکسوس سفارشی عجیب 200 هزار دلاری و یک مازراتی 130 هزار دلاری. او یک عمارت ببزرگ و البته نه چندان لوکس در سانتافه (محل تولدش در آرژانتین) دارد که در حیاتش فوتبال بازی می کند و البته یک خانه 5 طبقه در کاتالونیا که مجموع قیمت این دو خانه 4 میلیون دلار است. قراردادی که حدود یک سال پیش با کمپانی دولچه اند گابانا بست، نشان داد او از کارهای تجاری و بازار فشن بدش نمی آید و پیش بینی می شود قراردادهای جدیدی به سراغش بیاید تا بهترین بازین دنیا روزی سرمایه دارترین بازیکن هم بشود. او یکی از سفرای یونیسف است و برای مردم کشورش و مردم آفریقا به اضافه کودکان سرطانی هزینه زیادی می کند.
 
4- کاکا (100.000.000 دلار)
 
نزول ستاره برزیلی در رئال مادرید باعث شده خیلی از قراردادهای تجاری او در میلان و اوایل حضورش در رئال مادرید از بین برود. با این حال کاکا با دارایی 100 میلیون دلاری اش چهارمین فوتبالیست ثروتمند دنیاست. کاکا که از بچگی (برخلاف خیلی از فوتبالیست ها به خصوص برزیلی ها) در خانواده ای متمول بزرگ شده، در میلان علاوه بر دستمزد خوبی که داشت، مورد توجه بسیاری از طراحان فشن میلانی قرار داشد و سرمایه کلانی به هم زد. او وقتی در میلان بود به خاطر قرارداد «دولچه اند گابانا» با این تیم، قراردادی شخصی هم با این برند معتبر فشن بست و گرانترین کت و شلوارهای دنیا را به تن کرد.  
 
قرارداد با خط هواپیمایی امارات، قراردادی کلان با آدیداس (او از مسی بالاتر و از بکام پایین تر است) و قرارداد با یک شرکت تولید مواد غذایی ارگانیک مهمترین راه های درآمدزایی ستاره 30 ساله برزیلی است. کاکا خیلی ماشین باز نیست و جز یک آئودی RS8، 100 هزار دلاری، یک ب ام و X5، 100 هزار دلاری و یک بنتلی 300 هزار دلاری ماشین دیگری ندارد. هر چند ماشین های زیادی داشته و آنها را فروخته. او در میلان، مادرید، دبی و برزیل خانه های مجللی هم دارد.
 
5- رونالدینیو (90.000.000 دلار)
 
خیلی از آن روزهای پر کبکبه و دبدبه رونالدینیو در بارسلونا می گذرد. ستاره دست نیافتنی بارسلونا هم در زمین می درخشید و هم به خاطر استیل خاصش (از دندان هایش که بگذری) جزو محبوبترین فوتبالیست های کمپانی های تجاری بود. رونالدینیو آن زمان تبدیل شده بود به نماد اول کمپانی نایکی، چون هموطن چاقش رونالد افول کرده بود و رونالدوی پرتغالی هنوز اینقدر چهره نشده بود. فقط یک جفت کفش داشت که در آن 100 گرم طلا کار شده بود و نزدیک به 7 هزار دلار می ارزید. رونالدینیو از آن دست برزیلی های عشق زرق و برق بود و ارزش گوشواره ها، گردنبند R10، دستبندها و همه جواهراتش به 3 میلیون دلار می رسید.  
 
عشق ماشین هم که بود از تویوتالندکروزر 80 هزار دلاری اش که بگذری، یک بوگاتی ویرونداشت که هنوز هم سوارش می شود به ارزش 600 هزار دلار. دلیلش هم این است که تودوزی ماشینش را کمپانی فشن ورساچه برایش انجام داده بود. او یک آئودی Q7 هم دارد به ارزش 70 هزار دلار و یک هامر H2 خارق العاده که برایش هم طراحی خاص کرده، هم تیونینگ شده است و هم روکش ضد خش و هزارتا بامبول دیگر دارد و ارزش آن به 700 هزار دلار می رسد. رونالدینیو عشق ساعت است و یک کلکسیون ساعت طلا هم دارد. خیلی اهل کت و شلوار نیست اما دولچه اند گابانا همین حالا که در برزیل است هم با او قرارداد دارد.
 
6- تیری آنری (60.000.000 دلار)
 
تیری آنری در آرسنال خیلی درآمد داشت. هم حقوق خوب می گرفت و هم پول زیادی از اسپانسرینگ به جیب می زد. آخر با نایکی قرار دادشت و این کمپانی اسپانسر خود آرسنال هم بود و عکس های تبلیغاتی او ارزش زیادی پیدا می کرد. هر چند با یک قرارداد چرب و نرم رفت به بارسلونا اما قراردادش با ریبوک به جای نایکی، باعث شد در خیلی از درآمدهای بارسلونا سهیم نباشد. او فرانسوی است و برندهای فشن فرانسوی دست از سر او برنمی دارند. حالا هم که در نیویورک زندگی می کند و زندگی اش با ردبول تامین است. قرارداد با ردبول، کریستین دیورف اودمار پیکه، هواپیمایی امارات، ژیلت، ریبوک و غیره برای او درآمد زیادی دارد.
 
7- زلاتان ایبراهیموویچ (60.000.000 دلار)
 
او گرانترین بازیکن تاریخ بارسلوناست اما دیر به پاری سن ژرمن رفت و اگر نه الان جزو سه بازیکن سرمایه دار بود. هر چند وقتی هم که در میلان بود، درآمد بسیار زیادی داشت اما رفتنش به پاریس چیز دیگری بود. ایبرا یکی از مهمترین افراد نایکی است و شوخی های او با کریستیانو رونالدو، ادگار دوایدز و سایر ستاره های تحت حمایت نایکی را هیچ کس فراموش نمی کند. ایبرا 13 ماشین دارد اما کسی نمی داند چرا آنها را در سوئد هلند، ایتالیا، اسپانیا یا فرانسه نگه می دارد. او عاشق موبایل است و یک کلکسیون از گوشی های تلفن همراه و لپ تاپ دارد. خانه او در پاریس که خیلی به خانه نیکولا سارکوزی نزدیک است 4/5 میلیون دلار ارزش دارد.
 
8- وین رونی (59.000.000 دلار)
 
انگلیسی ها وضعیت خاصی دارند. سلبریتی های انگلیسی خیلی پول درمی آورند بدون اینکه به حقوق سالانه شان کاری داشته باشند. رفتن به برنامه های رادیویی و تلویزیونی پرشمار یک منبع درآمد قابل توجه است. انواع فستیوال ها هم که هست. برای همین رونی در سنین پایین خیلی زود خودش را به 10 سرمایه دار فوتبال دنیا رساند. ستاره منچستریونایتد یک قصر رویایی در منچستر دارد با داشتن انواع ماشین های سرعتی و کلاسیک مثل بوگاتی، لامبورگینی و آستون مارتین، زندگی پرطمطراقی دارد. او همین الانش به خاطر قرارداد با نایکی و کمپانی بازی های کامپیوتری الکترونیک آرتز، تا 5 سال آینده سالی 8 ممیلیون دلار درمی آورد. با توجه به سن و درآمدش، به زودی رتبه اش در جمع پولدارترین ها حسابی بالا می رود.
 
9- فرانک لمپارد (43.000.000 دلار)
 
اگر فرانک لمپارد پردرآمدترین بازیکن انگلیسی لیگ برتر نباشد اما در بین بازیکنان انگلیسی لیگ برتر بیشترین حقوق را می گیرد. با اینکه خیلی سعی کردندن به دیوید بکام شماره 2 تبدیلش کنند و یک نماد تجاری از او بسازند، اما خودش زندگی ساده تری را ترجیح داد. لمپارد خیلی دنبال قراردادهای تجاری نمی رود، هر چند جزو مهمترین نمادهای آدیداس به شمار می رود و اصلا آدیداس به خاطر لمپارد بود که رفت و با چلسی قرارداد بست. خانه زیبای او در باهاماس، یک آپارتمان لوکس در پالم جمیرا و یک قصر زیبا در لندن، املاک کاپیتان دوم چلسی به شمار می رود. لمپارد سه ماشین هم دارد؛ یک هامر، یک مرسدس کلاس C کوپه و یک ایتال دیزاین نقره ای.
 
10- ساموئل اتوئو (40.000.000 دلار)
 
رفتن اتوئو به آنژی ماخاچکالا یک شبه اتوئو را از یک بازیکن با درآمد نسبتا خوب تبدیل کرد به یکی از پردرآمدترین بازیکنان دنیا. از نظر دستمزد، هیچ کس در دنیا نیست که اندازه او از یک باشگاه بگیرد. از نظر درآمد کلی هم بعد از مسی، بکام و رونالدو چهارم است. اتوئو آدم خیری است و چند مدرسه و بیمارستان در کشورش کامرون ساخته. هر بار هم که با تیم ملی کامرون در اردو بوده، برای هم تیمی هایش یک هدیه گران از ساعت گرفته تا دستبند طلا تدارک دیده. زندگی او در داغستان با توجه به امکاناتی که برایش فراهم شده زیاد سخت نیست و شاید تا آخرین روزهای بازی اش یک سرمایه نامتناهی دست و پا کند.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 18:44 توسط حمیدرضا حسنی |
اعلام آخرین رده بندی باشگاه های جهان  <-PostCategory-> 
سایت آمار و ارقام تاریخ فوتبال رده بندی آخرین باشگاه جهان را اعلام کرد.
 
 
 
 
 در این رده بندی استقلال تهران در رده ۱۲۸ بالاتر از سپاهان در رده ۱۵۲ و پرسپولیس در رده ۳۴۰ قرار گرفت.
 
۱- بارسلونا
 
۲- اتلتیکو مادرید
 
۳- چلسی
 
۴- بوکا جونیورز
 
۵- بایرن مونیخ
 
۶- کورینتیانس
 
۷- رئال مادرید
 
۸- المپیک لیون
 
۹- بورسیادورتمند
 
۱۰- شیلی سانتیاگو
 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 18:23 توسط حمیدرضا حسنی |
ستاره چلسی: هیچ گاه نمازم قضا نمی‌شود  <-PostCategory-> 
وقتی در نیوکاسل بودم، با حاتم بن عرفه به مسجدی که نزدیک باشگاه بود، می‌رفتیم. حتی هنگام تمرین هم نمازمان قضا نمی‌شد.
 
 
 
 
ستاره سنگالی چلسی از علاقه زیاد خود به نماز گزاردن در مسجدالاقصی خبر داد.

 دمبا با، مهاجم سابق سنگالی نیوکاسل در فصل جابه‌جایی زمستانی با چلسی به توافق رسید و راهی استمفوردبریج شد. این مهاجم رنگین‌پوست پس از پیوستن به چلسی عکس خود را که در پشت آن تصویر قدس بود، منتشر کرد که واکنش‌های زیادی را علیه او به دنبال داشت.

مهاجم آبی‌های لندن به دفاع از تصمیمش پرداخت و از نماز خواندن در مسجد قدس به عنوان رویای خود یاد کرد. او در گفت‌وگو با روزنامه‌ "گاتزتا دلو اسپورت" ایتالیا عنوان کرد: "متاسفانه در غرب برداشت اشتباهی از اسلام وجود دارد. اسلام دینی مسالمت‌آمیز و فراگیر است. علاقه زیادی به قرآن کریم دارم و نمازهایم را سر وقت می‌خوانم. برای فهم قرآن در حال مطالعه زبان عربی هستم. دو بچه پنج و هشت ساله دارم و به آنها هم تعالیم اسلامی یاد می‌دهم. دوست دارم آنها هم همین راه را در پیش گیرند. پیش از این موفق شدم، در مسجدالنبی نماز بخوانم. امیدوارم که خداوند توفیق نماز خواندن در مسجدالاقصی را هم به من عطا کند. علاقه زیادی به قدس دارم. امیدوارم در آنجا هم نماز بخوانم. وقتی در نیوکاسل بودم، با حاتم بن عرفه به مسجدی که نزدیک باشگاه بود، می‌رفتیم. حتی هنگام تمرین هم نمازمان قضا نمی‌شد."
 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 18:22 توسط حمیدرضا حسنی |
آمار خیره‌کننده رونالدو در رئال  <-PostCategory-> 
آمار کریستیانو رونالدو در دنیای فوتبال خیره کننده است.
 شاید اگر دوران بازیش همزمان با فروغ لیونل مسی نبود برای سالیان سال لقب بهترین بازیکن دنیای توپ گرد برازنده ی او بود. بله صحبت از کریستیانو رونالدو است. مهاجم گلزن باشگاه رئال مادرید اسپانیا. رونالدو امروز وارد 28 سالگی می شود. کریس 5 فوریه 1985 در شهر فونچال پرتغال متولد شد. فوتبال حرفه ای را با اسپورتینگ د پرتغال آغاز کرد و پس از یک دوره ی موفقیت آمیز در منچستر یونایتد در سال 2009 رسماً به رئال مادرید اسپانیا پیوست. رونالدو نخستین بار در 29 آگوست 2009 و در پیروزی 2-3 برابر دپورتیوولاکرونیا برای تیم جدیدش به میدان رفت و توانست اولین گلش را با پیراهن رئال در همان مسابقه به ثمر برساند.
امسال چهارمین فصل حضور این مهاجم گلزن پرتغالی در پر طرفدارترین تیم شهر مادرید است. او در این چهار سال 178 بازی برای رئال انجام داده و توانسته 179 گل به ثمر برساند که آماری رویایی برای یک بازیکن فوتبال به شمار می آید. کریس این فصل نیز 33 گل در رقابت های مختلف برای رئال به ثمر رسانده است. رونالدو در چهار سال حضورش در سانتیاگو برنابئو یک بار قهرمانی در لا لیگا، یک قهرمانی کوپا دل ری و یک قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا را به همراه رئال تجربه کرده است.
به بهانه ورود کریستیانو رونالدو به 28 سالگی نگاهی کرده ایم به عملکرد چهار ساله این مهاجم گلزن در رئال مادرید.
 
تیم
فصل
لا لیگا
لیگ قهرمانان اروپا
جام حذفی اسپانیا
سوپر کاپ اسپانیا
مجموع
بازی
گل
بازی
گل
بازی
گل
بازی
گل
بازی
گل
رئال
2010-2009
29
26
6
7
-
-
-
-
35
33
رئال
2011-2010
34
40
12
6
8
7
-
-
54
53
رئال
2012-2011
38
46
10
10
5
3
2
1
55
60
رئال
2013-2012
21
21
6
6
5
4
2
2
34
33
رئال
مجموع 4 فصل
122
133
34
29
18
14
4
3
178
179

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 18:11 توسط حمیدرضا حسنی |
بیو گرافی و گفتنی ها از عادل فردوسی پور  <-PostCategory-> 

جوانی است قد بلند متولد مهرماه ۱۳۵۳ در تهران و پدری از اهالی رفسنجان و کرمانی‌الاصل، بسیار باهوش فوق‌لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و مدرس فعلی در همین دانشگاه، عاشق فوتبال، بسیار کم‌رو و خجالتی (به خلاف ظاهر تلویزیونی) سر به زیر، کم‌حرف، طرفدار انتقاد، نوگرا و دارای خانواده اصیل و معتقد به اصول،

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور

می‌گویند الکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد هیچگاه برای این تیم کهنه نمی‌شود چون همیشه تازه می‌ماند. انگار فردوسی‌پور هم همیشه نو است و کهنه نمی‌شود.
از روزی که تلفن همراه آمده او شماره تلفنش را عوض نکرده و با وجودی که این شماره نزد خیلی‌ها لو رفته ولی هیچگاه آن را عوض نکرده است چون او با این تلفن معمولا نظرات افکار عمومی در مورد برنامه‌اش را می‌فهمد. برنامه‌اش رکورددار SMS است. عادل، پول خوبی دوشنبه شب‌ها به جیب مخابرات می‌ریزد و از این طریق ثابت می‌کند که نزدیک ۲۵ میلیون بیننده تلویزیونی دارد! فوتبال پدیده قرن ماست و وقتی این بازی انجام می‌شود سوالاتی در ذهن بیننده تلویزیون ایجاد می‌شود که باید به این سوالات پاسخ داد. برنامه نود وظیفه دارد که این سوالات را جواب بدهد. عادل فردوسی‌پور به عنوان یک تهیه‌کننده، یک مجری و یک برنامه‌ساز موفق توانسته در مدت کوتاهی جای این برنامه را در سیما و در قلب فوتبال‌دوستان باز کند.

شماره کفش او ۴۵ است طوری که وقتی روی پدال ترمز قرار می‌گیرد احتمالا پدال گاز و کلاچ را هم فشار می‌دهد! خودش عاشق فوتبال است و تمام اعضای خانواده‌اش بیزار از آن. او تمام مسابقات فوتبالی را تماشا می‌کند و همیشه طرحی نو در سر دارد. سرعت انتقال دارد و بازی فوتبال او هم بسیار خوب است. کمتر دیده‌اید که مصاحبه کند و اگر گیر افتاده باشد در حد چند کلمه بیشتر نمی‌توان از او حرف کشید. روزی در جام‌جم به او گفتم: بیا مسابقه تایپ SMS بدهیم، چون مطمئن بودم که به دلیل سرعت در تایپ متن، عادل را شکست می‌دهم اما به من گفت که بهتر است منصرف شوی چون من حتی با چشم بسته نیز می‌توانم SMS را تایپ کنم! اتفاقا درست می‌گفت چون در حالی که واقعا نگاهش به جای دیگری بود متن را با فشار انگشت می‌نوشت. عادل سعی می‌کند برنامه نود را به هیچ‌کس و هیچ چیزی نفروشد و از بهترین دوستش هم انتقاد می‌کند، او مهارت دارد که وارد ماجراهایی شود که برای افکار عمومی جالب است و متخصص کشیدن مو از ماست است!با آمدن هوویی به نام لیگ برتر، دیگر از کارشناس فنی استفاده نمی‌کند و فقط کارشناس داوری را به برنامه می‌آورد و در این کار هم دستش تنگ است. گاهی این کارشناسان خلاف آنچه در برنامه دیده می‌شود نظر می‌دهند و این لج فردوسی‌پور را در می‌آورد.

برنامه نود به دلیل کثرت علاقه‌مندان همیشه برنامه اول ورزشی کشور است. دکتر اصغر پورمحمدی رییس شبکه سه که فردی است باهوش و خوش اخلاق، به دلیل وسعت نظری که دارد برنامه نود را به همراه رییس گروه ورزشی یعنی حسین آقا زمانی به دقت می‌بینند و اگر نظرات اصلاحی داشته باشند به عادل منتقل می‌کنند. بیشتر جنجال‌هایی که برای افکار عمومی جالب بوده در تلفن‌های این برنامه وجود دارد. آنجا که با سوالات پیچیده عادل سعی می‌کند که مخاطب را به چالش بکشاند و تمام زوایای پنهان را نیز مطرح نماید. فوتبال چون خط قرمز ندارد و تمام اصحاب آن ورزشی محسوب می‌شوند برنامه نود به راحتی می‌تواند در این حوزه جولان بدهد، این جوان که مردم را دوشنبه شب‌ها، بی‌خواب می‌کند و تا نیمه‌های شب و بعد از تغییر تاریخ روی ساعت‌های مچی افراد برای ورزش‌دوستان سرگرمی ایجاد می‌کند آنقدر باهوش است که کارش را به خوبی و نوگرایانه ادامه می‌دهد. سپهر الیاسی، حسین فرجادیان، مزدک میرزایی و بهزاد کاویانی در تهیه برنامه عادل را یاری می‌دهند و به هنگام مونتاژ نیز حاج نوروزی، کوروش اسدی، فرهاد فاضلی، فرید زرگری، علی فرجی، حسن یاراحمدی گاهی تا ۱۴ ساعت کار فشرده انجام می‌دهند تا نود روی آنتن برود. جالب است که بدانید تا به حال مزدک میرزایی دو بار و رضا جاودانی نیز دو بار نود را به جای عادل اجرا کرده‌اند ولی انگار نود فقط به عادل وصل است. برای او که برنامه‌اش دوشنبه آغاز و سه‌شنبه تمام می‌شود آرزوی موفقیت داریم

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در شنبه 14 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 21:20 توسط حمیدرضا حسنی |
اگر من در دربی بودم پرسپولیس می‌باخت  <-PostCategory-> 
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید اگر من در دربی بودم پرسپولیس بازنده می شد.
 

حضورش در دربی 76 شاید می توانست بر جذابیت های این بازی بیفزاید اما مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی دربی را از حضورش محروم کرد تا او از قاب تلویزیون شاهد تلاش سرخابی‌ها در داخل زمین باشد آن هم در حالیکه در ورزشگاه هواداران پرسپولیس پیراهن او را بر تن کرده بودند و نامش را فریاد می زدند.

علی کریمی این روز ها از فوتبال دور است و بیشتر وقت خود را صرف مداوای صلیب پاره شده پایش می کند. او در خصوص آخرین وضعیت خودش گفت: با تشخیص پزشک نباید به پایم فشار بیاورم به همین دلیل به آب در مانی و فیزیوتراپی مشغول هستم. شرایطم نسبت به قبل بهتر شده است اما هنوز نمی توانم تمریناتم را آغاز کنم . حتی دکتر اجازه دویدن را هم به من نمی دهد.

وی در پاسخ به این سوال که از چه زمانی می تواند تمرینات خود را از سر بگیرد بیان کرد: زمانش مشخص نیست. باید یکی دو هفته دیگر از مراحل درمانم بگذرد تا بعد از مشورت با پزشک معالجم در این خصوص تصمیم گیری کنم . اما آن چیزی که مشخص است فعلا باید استراحت کنم تا پارگی رباط صلیبی ام بیشتر نشود.

کریمی در ادامه عنوان کرد: خودم دوست دارم همین امروز تمریناتم را آغاز کنم ولی باید با احتیاط و در زمان مناسب این کار را انجام بدهم . عجله در این کار می تواند برای من عواقب ناگواری به همراه داشته باشد.به همین دلیل عجله ای ندارم .

کریمی که غیبتش در ترکیب سرخپوشان در عملکرد آنها تاثیر منفی گذاشته است درمورد غیبتش در دربی 76 گفت: بازی دلچسبی نبوداما زیاد هم بد نبود. دو تیم موقعیت این را داشتند که بتوانند دروازه حریف خود را باز کنند اما بی دقتی مهاجمان باعث شد تا این دربی هم مساوی تمام شود تا هواداران دو تیم ناراضی به خانه های خود بازگردند.

وی در خصوص عملکرد پرسپولیس در این بازی گفت : نیمه اول بچه ها خوب بازی نکردند اما در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار بازیکنان پرسپولیس بود. به خصوص در دقایق پایانی بازی که اگر بازیکنان پرسپولیس دقت می کردند می توانستند کار را تمام کنند .

کریمی در پاسخ به این سوال که غیبتش در این بازی تا چه اندازه در عملکرد پرسپولیس تاثیر منفی داشت و اگر او بود پرسپولیس می توانست استقلال را شکست بدهد،‌ گفت: اگر من بودم شاید پرسپولیس دربی را می باخت . این حرف درستی نیست. نبود یک بازیکن نمی تواند در روند یک تیم تاثیر منفی زیادی بگذارد.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در شنبه 14 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 17:30 توسط حمیدرضا حسنی |
خوانندگی یک فوتبالیست در همایش  <-PostCategory-> 
ششمین همایش فرزندان آفتاب پنجشنبه شب توسط مؤسسه نسل آفتاب در هتل المپیک تهران برگزار شد که این مراسم با حواشی جالبی همراه بود.

ششمین همایش فرزندان آفتاب در حالی پنجشنبه شب در هتل المپیک تهران برگزار شد که در این مراسم جمعی از پیشکسوتان ورزش، قهرمانان المپیک و پارالمپیک،  مسئولان فدراسیون‌های مختلف ورزشی، عباسی، وزیر و ساور، معاون وزیر ورزش، چند تن از ورزشکاران سایر رشته‌ها و بازیگران سینما حضور داشتند.

* نیما نکیسا سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایران در این مراسم به عنوان خواننده ظاهر شد و چند آهنگ اجرا کرد.

*زمانی که  نام  محمد بنا، سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی از بلندگو سالن به عنوان کاندیدا مربی اخلاق‌مدار اعلام شد، حضار به شدت این مربی را که در سالن حضور نداشت تشویق کردند.

*مازیار ناظمی، مجری برنامه بارها با اظهاراتی جالب چندین بار منجر به خنده حاضرین شد. او زمانی که محمود خسروی‌وفا به عنوان رئیس برتر اخلاق‌مدار معرفی شد، وی را با نام "کارگر"(واژه مورد علاقه رنیس فدراسیون جانبازان و معلولین) خطاب قرار داد. ناظمی در جایی دیگر محمد عباسی، وزیر ورزش را خوش‌شانس‌ترین وزیر کابینه معرفی کرد.

* لاله اسکندری، بازیگر سینما در این مراسم حضور داشت و در زمان اهدای جایزه به برترین ورزشکاران اخلاق حاضر بود.

* درپایان برنامه نیز بازار عکس یادگاری با قهرمانان المپیک و مسئولان ارشد ورزش پررونق بود.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در جمعه 13 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 14:1 توسط حمیدرضا حسنی |
پرسپولیس در آستانه یک سونامی بزرگ؟  <-PostCategory-> 

روزی که محمد رویانیان عنوان مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را برعهده گرفت، می شد انتظار داشت که حضورش در این سمت چندان طولانی نباشد. کم نبودند مدیرانی که وارد باشگاه های سرخابی شدند و بسیار نیز با تبلیغ همراه بودند؛ اما راه به جایی بردند و به سرعت نیز به تاریخ پیوستند. اگرچه درباره رویانیان نمی توان مدعی شد که در همان مسیر است؛ اما تفاوت چندانی نیز ندارد و به نظر می رسد روزهای پایانی حضورش در باشگاه محبوب تهرانی است. 
آنچه در این بین اهمیت دارد، سرنوشت این مجموعه است. البته باید اذعان داشت که وی از محبوبیت قابل توجهی میان هواداران این تیم برخودار است و از منظر مدیریتی نیز، قابل با روزهای ابتدایی نیست؛ اما واقعیت ورای این مسائل است.

&times; پرسپولیس و گردش مالی نامشخص
وقتی خبر استعفای رویانیان از مدیریت سازمان سوخت و باشگاه پرسپولیس به گوش رسید، انتظار می رفت که برای چند صباح دیگری در این تیم بماند که القصه، چنین نیز شد. اخبار دریافتی نیز حکایت از آن دارد که ماندن وی در سمت مدیرعاملی چندان پایدار نخواهد بود. در این بین، برخی آگاهان عنوان می دارند که تا دربی روز جمعه خواهد ماند و بعد از آن، دیگر در این سمت باقی نخواهد ماند و از این منصب نیز کناره گیری خواهد کرد؛ اما بر پرسپولیس چه خواهد رفت؟ آیا روزهای بعد از مدیرعامل، روزهای درخشانی است یا باید منتظر اتفاقاتی خاص بود؟
اگرچه برخی مدعی هستند مدیریت پرسپولیس تا کنون بدهی نداشته و تمام تعهدات خود را پرداخته؛ اما منابع درآمدی آن تا کنون اعلام نشده است. در حقیقت، در ماه های اخیر شاهد یک عدم شفافیت در درآمدها و هزینه ها (منظور قرارداد بازیکنان و مربیان) موجب شده تا حواشی فراوانی در این باره منتشر شود. ریشه شایعات مربوط به ورود پول ستاد سوخت به این باشگاه نیز ریشه در این ابهام دارد که تا کنون نیز رفع نشده است.
تا کنون همه چیز درباره این مسائل مخفی بوده؛ اما برخی اطلاعات از وضعیت نه چندان مطلوب کنونی برای پرداخت قسط بعدی بازیکنان می گوید. گویا باشگاه دجار مشکل مالی است؛ اما این مربوط به امروز است. نگرانی اصلی از پایان لیگ برتر جاری و آغاز دور جدید این رقابت ها است که موجب شده تا هشداری درباره وقوع یک بحران احتمالی باشد.

&times; سونامی بزرگ در انتظار سرخ ها؟
در چنین شرایطی که ساز و کار مشخص و معین اقتصادی بر باشگاه پرسپولیس حاکم نیست، ابهام درباره دوران بعد از رویانیان جدی تر به نظر می رسد. وی که به هر طریقی این پول هنگفت را وارد مجموعه خود کرده، با جدایی اش، همه چیز بر هم خواهد خورد و معادلات دیگری ترسیم می شود. در حقیقت، به یک باره این تیم خواهد ماند و انبوهی از تعهدات سنگین که شایعات مربوط به آن، عددی نجومی را نشان می داده است. از سوی دیگر، این تیم با رفتن رویانیان، چگونه خواهد توانست در فصل نقل و انتقالات، نه تنها بودجه این فصل را تامین کند که بر آن بیفزاید تا ایجاد انگیزش کند؟ و ...
یک نگاه اجمالی حاکی از آن است که ابهام اقتصادی پرسپولیس و جدایی احتمالی رویانیان، می تواند منجر به یک سونامی بزرگ در این باشگاه باشد. اتفاقی که بعید نیست چنان وضعیتی را بر آن حاکم کند که منجر به بحرانی بی سابقه در آن شود. ورود حجم قابل توجهی نقدینگی بدون مدیریت صحیح و دورنگر، منجر به شرایطی شده که مشخص نیست فرداها چگونه باید رفتار کرد و چه بلایی سر این مجموعه خواهد آمد. 
البته، این را هم باید در نظر گرفت که حجم بالای گردش مالی این تیم در فصل جاری در موضوع نیروی انسانی، آنقدر عجیب و غریب بود که بایستی اذعان داشت، نه تنها خود در چنین مهلکه ای وارد خواهد شد که سایر باشگاه ها را نیز با بحرانی جدی مواجه خواهد کرد. در حقیقت، برهم خوردن بازار نقل و انتقالات و تورم نجومی آن، حادثه ای است که به زودی عوارض جدید ان را خواهیم دید.
به نظر می رسد روزهای سختی در انتظار پرسپولیس باشد و باید منتظر اتفاقاتی بود که می تواند منجر به آسیب هایی جدی در این مجموعه شود ...

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 12 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 21:22 توسط حمیدرضا حسنی |
بگو مگوی رویانیان و قلعه نویی در راهروی فدراسیون  <-PostCategory-> 

 امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال و محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس در فدراسیون فوتبال با یکدیگر روبرو شدند.

از باشگاه خبرنگاران؛ در برخورد سرمربی استقلال و مدیر عامل پرسپولیس مکالمه کوتاه و شنیدنی آنها قابل توجه بود.

قلعه نوعی خطاب به رویانیان گفت: به کمیته استیناف می روم.

رویانیان: آقا شما از همه ایران طلب دارید؟

قلعه نوعی: بله، بد کردیم آسیایی شان کردیم حالا باید دنبال پولمان بدویم.

این چکیده مکالمه کوتاه قلعه نوعی و رویانیان بود که البته دلیل حضور رویانیان در فدراسیون مشخص نیست.

رویانیان: خودم را ممنوع المصاحبه کرده ام

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: خودم را ممنوع المصاحبه کردم تا با هیچ خبرنگاری گفتگو نکنم.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 12 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 21:22 توسط حمیدرضا حسنی |
کسب و کار ۱۰ فوتبالیست پولدار ایرانی  <-PostCategory-> 
فوتبالیست‌ها را باید قشری دانست که اصطلاحا «پولدارند»؛ افرادی که سردمدار آنها را باید علی دایی دانست. فردی که در کنار موفقیت‌های بزرگ فوتبال، حالا یکی از مردان بزرگ بیزینس است. در زیر اشاره‌ای می‌کنیم به ۱۰ فوتبالیست برتر ایران در حوزه کسب و کار.
موضوع کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی، فرآیندی است که اصلا نیاز نیست یک فرد تخصصی در این حوزه داشته باشد یا به این فکر کند که می‌تواند فرد توانمندی باشد یا خیر. در بازی اقتصاد و کسب و کار، پول و سرمایه حرف اول را می‌زند. به عبارتی پول و سرمایه که باشد، با کمی تکیه بر فکر و تجربه دیگران می‌توان فردی موفق بود.

کسی که اگر کمی هم شهرت پشت‌سر داشته باشد، مسیر موفقیت را با سرعتی ورای تصور خواهد پیمود. فوتبالیست‌ها اتفاقا از همین دست افراد موفق هستند. به طور عامیانه فوتبالیست‌ها را باید قشری دانست که اصطلاحا «پولدارند»؛ افرادی که از نگاه همگان غم آب و نان ندارند.

اما این دلیل نمی‌شود آنها به قراردادهای چند صد میلیونی فوتبال بسنده کنند و به فکر این نباشند که سرمایه‌های خود را – که اتفاقا کم هم نیست – در کارهای دیگر به کار نگیرند. این قشر که کم تعداد هم نیستند، از چند سال پیش و در پی بالا رفتن دستمزد بازیکنان فوتبال، یکی پس از دیگری پا در فضای کسب و کار گذاشتند.

افرادی که سردمدار آنها را باید علی دایی دانست. فردی که در کنار موفقیت‌های بزرگ فوتبال، حالا یکی از مردان بزرگ بیزینس است. در زیر اشاره‌ای می‌کنیم به ۱۰ فوتبالیست برتر ایران در حوزه کسب و کار.

۱- علی دایی، آقای پولدار فوتبال ایران

علی دایی آن روز که از اردبیل راه تهران را برای ادامه تحصیل در پیش گرفت، شاید فکر نمی‌کرد روزی آنقدر پولدار شود که مهمترین رکن زندگی در دنیای مدرن امروز، برایش در اولویت چندم قرار بگیرد. دایی را باید مرد شماره یک اقتصاد فوتبال و حتی ورزش ایران دانست. او که از کنار فوتبال به همه جا رسید و همه نیازهای مالی خود و اطرافیان نزدیکش را مرتفع کرد، این روزها علاوه بر عضویت در اتاق بازرگانی تهران، به عنوان یک تاجر جوان همچنان به دنبال ساخت یک شهرک توریستی در اطراف چالوس است.

آقای گل فوتبال جهان علاوه بر مالکیت چندین فروشگاه و گالری کفش و لباس در مراکز خرید یوسف آباد، منیریه، میدان محسنی و میلاد نور، نمایندگی انحصاری محصولات آدیداس و نایک را هم در ایران دارد و در کنار اینها یک کمپانی تولید البسه ورزشی را هم از چند سال پیش با نام و برند خود ایجاد کرده و پوشاک ورزشی بسیاری از باشگاه‌ها را تولید می‌کند.

دایی البته در کنار تمام تلاش‌هایش در حوزه کسب و کار در تمام این سال‌ها هیچ گاه از فوتبال فاصله نگرفته و بعد از کنار گذاشته شدن از پرسپولیس، دو فصل است هدایت تیم فوتبال راه آهن را برعهده دارد. حرفه‌ای که دایی در آن هم مثل حوزه اقتصاد، تحصیل و بازی فوتبال موفق بوده و قراردادهای کلانی به واسطه جاذبه شخصی و جایگاهش منعقد می‌کند. ناگفته نماند در کنار همه اینها دایی دستی هم در کارهای خیر دارد.

۲- خداداد عزیزی، مرد پرحاشیه اما موفق

چهره پر دردسر، جنجالی، پرحاشیه اما با نمک دهه ۷۰ و ۸۰ فوتبال ایران را هم باید یکی از مردان موفق در حوزه کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی دانست. او که به لطف درخشش در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۹۸ و ثبت حماسه ملبورن به اسطوره فراموش نشدنی ما ایرانی‌ها بدل شد و بلافاصله راه فوتبال اروپا و کشور آلمان را در پیش گرفت، پس از پایان دوران حرفه‌ای فوتبال، اگرچه یکی از مربیان خاص و پرحاشیه اما کم اثر فوتبال کشور هم به شمار می‌رود، در طول همه این سال‌ها نشان داده است که شم اقتصادی خوبی دارد و بسیار با مهارت فکرش را در این مسیر به کار گرفته است. او ابتدای فعالیت اقتصادی خود را با سرمایه‌گذاری در حوزه پوشاک ورزشی آغاز کرد و همراه با مجید ساعدی‌فر کمپانی تولید پوشاک «مجید» را که معروفترین برند داخلی است، راه اندازی کرد.

خداداد اما خیلی زود به این نتیجه رسید که سرمایه‌گذاری در حوزه پوشاک وقت تلف کردن است و سرمایه‌اش را در بخش‌های دیگری به کار گرفت. از معاملات املاک تا ساختمان‌سازی و این اواخر هم واردات قطعات خودروهای خارجی. او البته این روزها بخشی از سرمایه خود را به دبی برده و یک شرکت تولید قطعات یدکی خودرو هم در کشور سنگاپور احداث کرده است.

این شرکت به نظر می‌رسد درآمد بسیاری برای حماسه ساز ملبورن دارد و او را راضی نگه داشته است. خداداد اخیرا و بعد از یک دوره حضور در باشگاه ابومسلم به عنوان مدیر فنی، فعالیت خاصی در حوزه فوتبال ندارد.

۳- علی کریمی، شماره هشت پولدار

شماره هشت تاریخی فوتبال ایران، سال‌ها قبل پیش از آنکه ردای جادوگری بر تن کند، در کرج مسافرکشی می‌کرد. او یک پیکان گوجه‌ای داشت. دورانی که به عنوان یک پدیده در فتح تهران بازی می‌کرد. او وقتی که به پرسپولیس هم پیوست، قبل و بعد از تمرین با ماشین خود کار می‌کرد تا خرج خود را دربیاورد. از آن روز که فوتبال و زندگی روی خوشش را به علی کریمی نشان داد، توانست به اندوخته‌های مالی بسیار دست یابد.

حضور چند ساله در سطح اول فوتبال دنیا و مهمتر از آن، عقد قراردادهای میلیاردی با تیم‌های عربی حوزه خلیج فارس، رفته رفته از علی کریمی مردی پولدار و اقتصادی ساخت. او جدا از تمام موفقیت‌های ریز و درشتش در فوتبال و البته منهای تمام محبوبیتی که در این حوزه برای خود به دست آورد، در حوزه کسب و کار هم مردی است که توانایی زیادی دارد.

کریمی فعالیت خود را در فضای اقتصادی و کسب و کار از شراکت با حامد کاویانپور در بحث ساخت و ساز آغاز کرد ولی در ادامه به تیم دو نفره خداد و مجید ساعدی‌فر در شرکت پوشاک «مجید» پیوست و سرمایه‌گذاری در این حوزه را آغاز کرد و امروز هم به تنهایی ساخت و ساز ساختمان را در دستور کار دارد. کریمی اخیرا ویلایی در منطقه خوش آب و هوای لواسان ساخته که چند میلیارد هزینه روی دستش گذاشته است. کریمی هم مثل علی دایی، اهل بذل و بخشش بین فقرا و ایتام است.

۴- کریم باقری، علاقه مند به فرش و کامیون

کریم باقری هم از جمله تبریزی‌های محبوب فوتبال ایران، علی‌الخصوص باشگاه پرسپولیس است. کریم باقری از جمله آخرین نفرات نسل طلایی فوتبال ایران بود که اتفاقا در همان دوره ترانسفر دایی و خداداد، او نیز در سطح اول فوتبال آلمان و باشگاه آرمینیا بیلیفلد توپ می‌زد. «آقا کریم» هواداران پرسپولیس، برخلاف دایی و خداداد که بعد از پایان دوران حرفه‌ای فوتبالشان راه بازار کسب و کار را در پیش گرفتند، در همان دوران فوتبالی‌اش از آنجا که علاقه بسیاری به «ولوهای زردرنگ» سوئدی داشت، با کمک پدرش هر چه پول داشت در همین راه هزینه کرد و چند دستگاه از همین کامیون‌ها خرید. کریم باقری به همراه پدر همسرش هم یکی از تجار معروف فرش ایران و تبریز در دنیای فرش است.

تجارتی که به نظر سود بسیاری برای مرد کم حاشیه فوتبال ایران داشته و او به منابع مالی بسیاری از این راه رسیده است. باقری این روزها از دور و نزدیک با باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کند.

۵- مهدی مهدوی کیا، ملاک بزرگ

مهدی مهدوی کیا از آن دست بازیکنانی است که به واسطه حضور قریب به یک دهه‌ای در فوتبال آلمان، سرمایه بسیاری کسب کرده است. او که به واسطه سال‌ها حضور در تیم فوتبال‌ هامبورگ، امروز به یکی از اسطوره‌های این باشگاه متمول و بزرگ آلمانی بدل شده است، در فضای اقتصاد و کسب و کار علاقه زیادی به ملک دارد و تقریبا همه داشته‌های مالی‌اش را در مسیر خرید املاک، آن هم در آلمان و تهران به کار گرفته است.

موشک سال‌های گذشته‌ هامبورگ، اگرچه این روزها کم فروغ‌تر از همیشه از جمله کاپیتانان پرسپولیس به شمار می‌رود، اخیرا سرمایه‌گذاری در بخش صادرات و واردات را نیز آغاز کرده و حتی علاقه زیادی به زمین‌های کشاورزی پدرش در یکی از روستاهای اراک دارد.

۶- قلعه نویی، مرد شیک پسند فوتبال

ژنرال استقلالی‌ها آنقدر درگیر مربیگری در لیگ برتر است که کمتر فرصت رسیدن به امور دیگر را دارد. او که همیشه مدعی است بزرگترین قرارداد مالی تاریخ فوتبال ایران را به خاطر استقلال رد کرده، بیشترین درآمدش از محل مربیگری در لیگ برتر است. او که حالا به عنوان پرافتخارترین مربی فوتبال ایران سالانه مبالغ بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر می‌گیرد، در کنار فعالیت در حوزه فوتبال، بخشی از سرمایه بسیار زیاد خود را صرف خرید یک مبل فروشی در خیابان ولیعصر کرده است و البته بدش هم نمی‌آید در بازار ساخت و ساز سرمایه اش را به کار گیرد. در مورد ژنرال آبی‌ها شنیده می‌شود که او استخر و سونای پرطرفداری هم دارد.

۷- غلام پیروانی، کسب و کار با گاوداری

«شاغلام» برخلاف چهره و خلق و خوی سنتی‌اش، یکی از پولدارترین‌های فوتبالی به شمار می‌رود. ارث به جا مانده از خانواده پدری برای برادران پیروانی خوش یمن بود و در این بین فقط غلام بود که علاوه بر حضوری فعال در کار خرید و فروش زمین، شغل پدر را ادامه داد و گاوداری مدرنی را که یادگار پدرش بود، حفظ کرد و سرپا نگه داشت. البته به دلیل مشغله زیاد کاری، مدیریت این گاوداری را به عهده یکی از نزدیکانش گذاشته است و خود فقط گاهی به آنجا سر می‌زند تا خیالش از بابت تنها یادگار پدرش، راحت باشد.

۸- فرهاد مجیدی، سرمایه‌دار آبی‌ها

کاپیتان تازه به استقلال برگشته آبی‌ها هم که می‌توان نقش علی کریمی را در پرسپولیس، در استقلال به او داد، به واسطه سال‌ها حضور در فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس، سرمایه بسیاری جمع کرده و خود را از جمله مردان موفق اقتصادی فوتبال ایران می‌داند. مجیدی تقریبا همه داشته‌های مالی خود را در بخش ساختمان‌های دبی سرمایه‌گذاری کرده و یکی از مالکان بزرگ ساختمانی در این شهر تفریحی، اقتصادی است.

۹- جواد نکونام، مردی در بازار عطر

کاپیتان تیم ملی فوتبال و البته تیم استقلال، یکی از خوش پوش‌ترین چهره‌های فوتبالی است و شاید به همین دلیل است که به بازار عطر و ادکلن توجه زیادی دارد و حالا در واردات عطرهای خارجی یکی از فعالترین‌ها به شمار می‌آید. البته نکونام در کنار این تجارت شیک و البته پول‌ساز، با تنی چند از دوستان خودش تولیدی پوشاک و لوازم ورزشی هم تاسیس کرده است. نکونام از آخرین قرارداد خود با باشگاه اوساسونا، مبلغ زیادی دریافت کرد که در کنار آن علی فتح‌الله ‌زاده هم مبلغ زیادی برای حضور او در استقلال هزینه کرد.

۱۰- حامد کاویانپور، نمایشگاه دار اتومبیل

حامد کاویانپور؛ شاید جمع دارایی‌هایش یک چندم علی دایی و دیگران نباشد ولی این‌هافبک سابق ملی‌پوش تیم پرسپولیس، یک مدرسه فوتبال تاسیس کرده که همه امکانات و سهام آن متعلق به خودش است.

او در کنار آموزش فوتبال به نونهالان علاقه‌مند، علاقه بسیاری هم به بازار اتومبیل و علی‌الخصوص خودروهای گرانقیمت خارجی دارد. کاویانپور یک نمایشگاه بزرگ اتومبیل دارد که معمولا بازیکنانی نظیر علی کریمی و دیگران، ماشین‌های گرانقیمت خود را معمولا از طریق این بازیکن سابق پرسپولیس خریداری می‌کنند

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 20:44 توسط حمیدرضا حسنی |
جلوی 96هزار نفر از مجیدی انتقام گرفتم/ روایت شیث ازآی بدو آی بدو  <-PostCategory-> 

در اولین دربی زندگی&zwnj;اش نیمه دوم جانشین انصاریان شد و دقایقی بعد گل زد! به مرور یکی از چهره&zwnj;ای ویژه پرسپولیس در داربی&zwnj;ها شد، با علیرضا حقیقی صحنه&zwnj;ی عجیب ایجاد شوک را آفرید و بالاخره با فرار مجیدی و آن گل دقیقه آخر در دربی شصت&zwnj;ونهم در ذهن هواداران حریف هم ثبت شد.

اگر به تاریخچه دربی&zwnj;های تهران در چند سال اخیر رجوع کنیم، بدون شک یکی از چهره&zwnj;های ویژه این بازی&zwnj;ها شیث رضایی است. او این روزها با لباس شهرداری تبریز در لیگ یک روزگار می&zwnj;گذراند. اما در آستانه دربی تهران صحبت&zwnj;های او به خصوص درباره آن صحنه تاریخی هنوز هم خواندنی است. گفتگوی شیث را به نقل از خبرگزاری تسنیم بخوانید.

 

جمعه دربی برگزار می&zwnj;شود. چند بار در این دربی بازی کرده&zwnj;ای؟ این بازی با مسابقات دیگر چه تفاوتی دارد؟

در ۱۰ دربی بازی کردم، این بازی شرایط خاص خودش را دارد. یک بار وقتی از تلویزیون دربی را نگاه می&zwnj;کردم پیش خودم گفتم من باید چه کار کنم که در این بازی متفاوت باشم چون هواداران از بازیکن در این دیدار انتظار زیادی دارند. به خاطر همین همیشه سعی کردم در دربی&zwnj;ها متفاوت باشم.

این تفاوت یعنی چه؟

یعنی هر طور که هواداران دوست دارند بازی کنید و با تعصب در میدان حاضر شوید. زمانی بازیکنی در دربی گل می&zwnj;زند و هیچ وقت محبوب نمی&zwnj;شود اما هستند بازیکنانی که هیچ وقت در این بازی گل نزده&zwnj;اند و محبوب هواداران بودند چون با غیرت و تعصب بازی می&zwnj;کردند. همیشه پیش خودم می&zwnj;گفتم چرا فقط مهاجمانی که در این بازی گل می&zwnj;زنند محبوب می&zwnj;شوند؟ چرا یک مدافع نباید محبوب باشد؟ به خاطر همین سعی کردم متفاوت باشم. البته من در دربی هم گل زدم، هم پاس گل دادم، هم پیروز شدم و هم باختم. به نوعی تمام حس این بازی را درک کردم.

تو برای متفاوت بودن حتی حاضر شدی مو&zwnj;هایت سرت را بتراشی.

البته تراشیدن مو&zwnj;هایم قضیه خودش را دارد. وقتی در صبا بودم با موی تراشیده شده به استقلال گل زدم و به خاطر همین به پیشنهاد یکی از دوستانم قبل از دربی مو&zwnj;هایم را تراشیدم تا شاید باز هم به استقلال گل بزنم.

http://u.goal.com/113000/113019hp2.jpg

کری خواندن توسط بازیکنان قبل از این بازی چقدر روی عملکرد آن&zwnj;ها تاثیر دارد؟

بستگی به روحیه بازیکن دارد، بازیکنی مثل امیرحسین صادقی وقتی کری می&zwnj;خواند خشن&zwnj;تر و بهتر بازی می&zwnj;کند اما بازیکنی مثل هادی نوروزی بدون کری&zwnj;خواندن و سر و صدا در دربی کارش را انجام می&zwnj;دهد.

چه توصیه&zwnj;ای به بازیکنان پرسپولیس داری؟

فقط یک جمله، روی امیرحسین صادقی کار کنید تا عصبی شود. امیرحسین استعداد اخراج شدن را دارد.

 

شاید مهم&zwnj;ترین اتفاقی که در دربی برای تو افتاد قضیه فرار معروف مجیدی از دست تو است...

اگر می&zwnj;دانستم بعد از آن فرار و گل این همه حادثه به وجود می&zwnj;آید شاید طور دیگر برخورد می&zwnj;کردم اما خدا جای حق نشسته است. من همیشه منتظر یک فرصت بودم که آن صحنه را جبران کنم. اگر در آن بازی آن اتفاق افتاد در عوض مقابل الغرافه مجیدی را کاملا مهار کردم و باعث اخراجش هم شدم. منتظر انتقام بودم که مقابل ۹۶ هزار هوادار این کار را انجام دادم.

چقدر روی آن گل مقصر بودی؟

بعد از آن صحنه من با اکثر مربیان فوتبال و کار&zwnj;شناسان صحبت کردم، بیشتر آن&zwnj;ها اعتقاد داشتند من روی آن گل مقصر نبودم.

اگر به عقب برگردیم در آن صحنه روی مجیدی خطا می&zwnj;کنی؟

نه. چون خدا جای حق نشسته است اگر مجیدی را می&zwnj;زدم خدا هم جای دیگر مرا می&zwnj;زد. به نظر من یک بازیکن نباید بازیکن مقابلش را بزند بلکه با فکر و ذهن باید او را کنترل کند. در آن صحنه مجیدی جلو&zwnj;تر از من استارت زد و من به هیچ عنوان به این بازیکن نمی&zwnj;&zwnj;رسیدم اما همه گفتند من مقصر بودم.

http://u.goal.com/113000/113017hp2.jpg

به دربی که نزدیک می&zwnj;شویم بازیکنان دو تیم هم برای هم کری می&zwnj;خوانند، این کار درست است؟

کری خواندن طبیعی است و اکثر بازیکنانی که می&zwnj;خواهند برای اولین بار در دربی بازی کنند کری می&zwnj;خوانند ولی بازی به این صحبت&zwnj;ها نیست. وقتی ۹۰ دقیقه تمام شد باید نشان دهید که کت تن چه کسی است. البته من هم وقتی جوان&zwnj;تر بودم اشتباه می&zwnj;کردم و تحت تاثیر بازی کری می&zwnj;خواندم اما حالا می&zwnj;دانم که دربی به این صحبت&zwnj;ها نیست.

بد&zwnj;ترین و بهترین خاطره تو از دربی چه چیزی است؟

بد&zwnj;ترین خاطره من بازی بود که ۳ بر ۲ به استقلال باختیم و بهترین خاطره&zwnj;ام بردی بود که با گل اولادی مقابل استقلال تجربه کردم.

چرا بازیکنانی مثل تو، نیکبخت و... هیچ وقت در این فوتبال به حق خودشان نرسیدند و بیشتر در حاشیه بودند. در این قضیه خود شما چقدر مقصر بودید؟

یعنی من یا علی (نیکبخت) حق نداشتیم که زندگی و مثل آدم&zwnj;های دیگر رفتار کنیم؟ علی گناهش این بود که می&zwnj;خواست مثل مردم عادی زندگی کند اما موج حسادت&zwnj;های زیاد نگذاشت این اتفاق بیفتد و نیکبخت را به حاشیه کشیدند وگرنه علی نماز&zwnj;خوان است و خیلی پاک، &zwnj; الان هم ازدواج کرده و ساکت و آرام زندگی&zwnj;اش را می&zwnj;کند.

اگر به عقب برگردیم چه کاری را انجام نمی&zwnj;دهی؟

اگر به گذشته برگردم به غیر از اتفاقات بازی با داماش تمام کارهایی را که انجام دادم باز هم انجام می&zwnj;دهم.

http://u.goal.com/112900/112969hp2.jpg

 
 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 12 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 20:31 توسط حمیدرضا حسنی |
تاریخچه استقلال  <-PostCategory-> 

در چهارم مهر ماه ۱۳۲۴ چند جوان نظامی علاقمند به ورزش دوچرخه سواری ، بنامهای &laquo; میرزائی، نواب و جانان پور &raquo; در خیابان فردوسی تهران اقدام به تأسیس یک باشگاه ورزشی نمودند و به دلیل اینکه اعضای این باشگاه همگی دوچرخه سوار بودند، نام آن را باشگاه &laquo;دوچرخه سواران&raquo; نهادند. اولین اعضای این باشگاه در بدو تأسیس عبارت بودند از: جانان پور، خاکزاد، گیتی، گریش، کلانی، مهدیون، حسینی،میرزائی و خشایار.


رفته رفته دوچرخه سواران در سایر رشته های ورزشی نیز از قبیل والیبال، بسکتبال،پینگ پونگ، وزنه برداری، کشتی، شنا، فوتبال، و .... تصمیم به فعالیت گرفتند. در این زمان تیم فوتبال &laquo; تور &raquo; که توسط مرحوم علی دانائی فرد تشکیل شده بود، توانست در یک رقابت، تیم قدرتمند کارگران آبادان را شکست دهد. بنابراین مورد توجه ویژه باشگاه دوچرخه سواران قرار گرفت. مسئولان وقت این باشگاه با مؤسس تیم تور به توافق رسیدند تا از آن پس این تیم با نام تیم فوتبال دوچرخه سواران در مسابقات شرکت نماید.


پس از یک سازمان دهی نسبی در باشگاه، &laquo; پرویزعموقلی، گرائیلی، دانایی فرد و سیدآقاجلالی &raquo; به عنوان هیئت مدیره انتخاب شدند. بنابر این تیم فوتبال دوچرخه سواران در سال ۱۳۲۵ اولین حضور رسمی خود را در مسابقات باشگاهی با کسب دو عنوان نایب قهرمانی مسابقات باشگاه های تهران و نایب قهرنانی جام خذفی تهران با موفقیت به پایان رسانید و سال ۱۳۲۶ نخستین سال صدرنشینی این تیم با قهرمانی در مسابقات جام حذفی تهران بود.

 


اولین دیدار رسمی باشگاه دوچرخه سواران در پانزدهم اسفندماه ۱۳۲۸ در مقابل تیم شاهین با حضور ۲۰۰۰ تماشاگر در ورزشگاه امجدیه،&laquo; شهید شیرودی فعلی &raquo; برگزار گردید که طی آن اولین گل تاریخ فوتبال این تیم توسط بیوک جدی کار از نقطه کرنر،به ثمر رسید و این تیم با نتیجه یک بر صفر مقابل شاهین نخستین پیروزی خود را جشن گرفت.


این باشگاه در سال ۱۳۲۸ نام خود را تغییر داده و عنوان &laquo; تاج &raquo; را برگزید و در همین سال مقام قهرمانی باشگاه های تهران را نیز کسب کرد. از آن به بعد &laquo; تیم فوتبال تاج &raquo; به دلیل حضور تعدادی از نظامیان در ترکیب آن بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. و از آنجا که مرحوم علی دانایی فرد، پایه گزار فوتبال این باشگاه، به رده های پایه ای توجه ویژه ای داشتند،تیم تاج بر آن شد تا اقدام به تأسیس شعبه هایی در سراسر کشور نماید و تیم های &laquo; تورج &raquo; &laquo; افسر &raquo;، &laquo; دیهیم &raquo;، &laquo; کورش &raquo; و &laquo; اتم &raquo; را در رده های سنی پائین بنابر تصمیم اتخاذ شده تأسیس نمود.


رفته رفته این باشگاه به عنوان یکی از مطرح ترین تیمهای فوتبال کشور بدل گشت و بازیکنانی از قبیل &laquo; بیوک جدی کار، پرویز کوزه کنانی، برادران بیاتی، عارف قلی زاده، و.... &raquo; از این تیم ظهور کرده و به اوج شهرت در فوتبال دست یافتند.


باشگاه تاج به عنوان میزبان نهایی سومین دوره جام باشگاه های آسیا در سال ۱۳۴۹ ، رقیبان حرفه ای خود را به تهران دعوت کرد و در پایان با غلبه بر نماینده اسرائیل، قهرمانی این دوره از جام را در خانه جشن گرفت که برخی از بازیکنان این دوره عبارت بودند از: &laquo; طالبی، کاروحق وردیان، ناصر حجازی، اکبر کارگر جم، غلامحسین مظلومی، مهدی حاج محمد، علیرضا حاج قاسم، منصور پورحیدری، نصرالله عبداللهی و .... &raquo;.با پیروزی انقلاب، تیم تاج به &laquo; استقلال &raquo; تغییر نام داد و همچنان پر قدرت و درخشان در میدان های سبز مسابقات ظاهر گردید و در سال ۱۳۷۰ بار دیگر عنوان قهرمانی خود را در جام باشگاه های آسیا تکرار نمود.
افتخار آفرینان این دوره نیز افرادی چون : &laquo; شاهرخ بیانی، شاهین بیانی، مجید نامجومطلق، عبدالعلی چنگیز، مهدی فنونی زاده، امیر قلعه نوعی، عباس سرخاب، حمید بابازاده و .... &raquo; بودند. اکنون تیم استقلال به عنوان یکی از پرافتخارترین باشگاههای آسیا و ایران شناخته میشود.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 12 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 20:31 توسط حمیدرضا حسنی |
تاریخچه بازی های استقلال و پرسپولیس  <-PostCategory-> 
تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران روز جمعه هفته جاری، نهمین جدال تاریخ خود را در فصل تابستان برگزار می کنند. در مجموع 74 دیدار گذشته، 24 پیروزی برای استقلال، 19 برد برای پرسپولیس و 31 بازی دو تیم نیز به تساوی انجامیده است.
 تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران روز جمعه هفته جاری، نهمین جدال تاریخ خود را در فصل تابستان برگزار می کنند.
  
 این دو تیم تاکنون هفتاد و چهار بار در رقابت های مختلف به مصاف هم رفته اند که هشت مسابقه آنها در فصل گرم تابستان برگزار شده است که هر دو تیم صاحب سه پیروزی و دو تساوی مقابل یکدیگر شده اند.

آمار نشان می دهد، این دو تیم تاکنون سه بار در شهریورماه مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند که پرسپولیس در دیدار دوازدهم با درخشش همایون بهزادی با شش گل رقیب دیرینه خود را پشت سر گذاشت.



 
سرخ آبی های پایتخت همچنین روز هجدهم شهریورماه سال 1367 دومین دیدار خود را در این ماه برگزار کردند که جدال دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفتاد و یکمین دیدار دو تیم در روز 25 شهریورماه سال گذشته برگزار شد که استقلال با درخشش فرهاد مجیدی و مجتبی جباری مقابل سرخ پوشان پایتخت به پیروزی رسید.

اما درمجموع 74 دیدار گذشته، 24 پیروزی برای استقلال، 19 برد برای پرسپولیس و 31 بازی دو تیم نیز به تساوی انجامیده است.

*نتایج کامل دیدارهای گذشته دو تیم در ذیل آمده است:

1 - پرسپولیس صفر استقلال صفر، 16 فروردین سال 1347

2 - پرسپولیس صفر استقلال صفر، 20 دی سال 1347

3 - پرسپولیس 1 استقلال 3 ، 31 مرداد سال 1348

گل های تیم استقلال : احمد منشی زاده دقیقه 8 ، علی جباری 44 ، کارو حق وردیان،دقیقه 88

گل تیم پرسپولیس : ناظم گنجاپور دقیقه 72

4 - پرسپولیس صفر استقلال 1 (صفر بر 3)، 17 بهمن 1348

گل تیم استقلال: غلامحسین مظلومی،دقیقه 9

این بازی تا دقیقه 82 ادامه یافت، اما در این لحظه تیم پرسپولیس میدان را به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت ترک کرد و فدراسیون فوتبال نتیجه را 3 بر صفر به سود استقلال اعلام کرد.

5 - پرسپولیس 2 استقلال 3، 3 مهر 1349

گل های تیم استقلال : جواد قراب،دقیقه 73، کارو حق وردیان،دقیقه 87، عباس مژدهی،دقیقه 88

گل های تیم پرسپولیس : علی پروین،دقیقه 7 ، حسین کلانی،دقیقه 23

6 - پرسپولیس 1 استقلال 1 (صفربر3)، 27 دی 1349

گل استقلال : عباس مژدهی،دقیقه 75

گل پرسپولیس : حسین کلانی،دقیقه 2

این بازی تا دقیقه 75 یک بر یک مساوی بود که پرسپولیس به دلیل اعتراض به قضاوت داور ، زمین را ترک کرد و طبق رای صادره از سوی فدراسیون فوتبال تیم استقلال 3 برصفر برنده شد.

7 - پرسپولیس 1 استقلال 1، 28 خرداد 1350

گل تیم استقلال : غلامحسین مظلومی،دقیقه 30

گل تیم پرسپولیس : صفر ایرانپاک،دقیقه 90

8 - پرسپولیس 4 استقلال 1، 15 بهمن 1350

گل تیم استقلال : علی جباری،دقیقه 75

گل های تیم پرسپولیس: حسین کلانی،دقایق 43 و 90 ، صفر ایرانپاک،دقیقه 56 ، محمود خوردبین،دقیقه 75

9 - پرسپولیس 2 استقلال صفر، 3 فروردین 1351

گل های تیم پرسپولیس : صفر ایرانپاک،دقیقه 50 ، حسین کلانی،دقیقه 89

10 - پرسپولیس صفر استقلال 2، 11 اسفند 1351

گل های تیم استقلال : علی جباری،دقایق 40 و87

11 - پرسپولیس صفر استقلال 1، 25 خرداد 1352

گل تیم استقلال: رضا عادلخانی،دقیقه 3

12 - پرسپولیس 6 استقلال صفر، 16 شهریور 1352

گل های تیم پرسپولیس : همایون بهزادی،دقایق 90،86،50، ایرج سلیمانی،دقایق 45 و 56، حسین کلانی،دقیقه 32

13 - پرسپولیس 1 استقلال 1، 18 آذر 1352

گل تیم استقلال : علی جباری،دقیقه 70

گل تیم پرسپولیس : همایون بهزادی،دقیقه 46

14 - پرسپولیس صفر استقلال 1 ، 4 خرداد 1353

گل تیم استقلال : حسن روشن 88

15 - پرسپولیس 2 استقلال 1 ، 27 آذر 1353

گل تیم استقلال : غلامحسین مظلومی،دقیقه 60

گل های تیم پرسپولیس : صفر ایرانپاک،دقیقه 50 و اسماعیل حاج رحیمی پور،دقیقه 65

16 - پرسپولیس 1 استقلال 3، 15 اردیبهشت 1354

گل های تیم استقلال : غلامحسین مظلومی،دقایق 11 و 62 ، مسعود مژدهی،دقیقه 47

گل تیم پرسپولیس : صفر ایرانپاک،دقیقه 53

17 - پرسپولیس 2 استقلال صفر، 25 مهر 1354

گل های تیم پرسپولیس : جهانگیر فتاحی،دقیقه 22 ، اسماعیل حاج رحیمی پور،دقیقه 38

18 - پرسپولیس 1 استقلال 1 ، 27 اسفند 1354

گل تیم استقلال : مسعود مژدهی،دقیقه 20

گل تیم پرسپولیس : محمود خوردبین،دقیقه 85

19 - پرسپولیس 1 استقلال 1، 2 مهر 1355

گل تیم استقلال : هادی نراقی،دقیقه 26

گل تیم پرسپولیس : علی پروین 40

20 - پرسپولیس صفر استقلال 3، 18 اردیبهشت 1356

گل های تیم استقلال : محرم عاشوری،دقیقه 45، حسن روشن،دقیقه 83، سعید مراغه چیان،دقیقه 88

21 - پرسپولیس 2 استقلال 1، 18 آذر 1356

گل تیم استقلال : حسن روشن،دقیقه 85

گل های تیم پرسپولیس : صفر ایرانپاک 15 و 34

22 - پرسپولیس صفر استقلال 1، 25 آبان 1358

گل تیم استقلال : غلامرضا فتح آبادی،دقیقه 42

این بازی در دقیقه 75 به دلیل هجوم تماشاگران به داخل زمین نیمه تمام ماند(این دیدار دوستانه به مناسبت بزرگداشت مرحوم علی دانایی فر برگزار شد)

23 - پرسپولیس صفر استقلال صفر، 13 تیر 1359

24 - پرسپولیس صفر استقلال صفر، 16 مهر 1360

25 - پرسپولیس 1 استقلال 1 ، 17 دی 1361

گل تیم پرسپولیس : غلامرضا فتح آبادی،دقیقه 10

گل تیم استقلال : بهتاش فریبا،دقیقه 87

26 - پرسپولیس صفر استقلال 1 ، 15 مهر 1362.

گل تیم استقلال: پرویز مظلومی،دقیقه 59

27 - پرسپولیس 3 استقلال صفر، 25 خرداد 1365

گل های تیم پرسپولیس : شاهرخ بیانی 12 - پنالتی و 52، ناصر محمدخانی 60

28 - پرسپولیس صفر استقلال صفر، 7 فروردین 1366

29 - پرسپولیس 1 استقلال 1، 18 شهریور 1367

گل تیم استقلال : جعفر مختاری فر،دقیقه 60

گل تیم پرسپولیس : فرشاد پیوس،دقیقه 46

30 - پرسپولیس 4 استقلال 2 (وقت معمولی صفربرصفر) ، 19 اسفند 1367

گل های تیم استقلال ( پنالتی ): جعفرمختاری فر ، رضاحسن زاده

گل های تیم پرسپولیس ( پنالتی ) : مجتبی محرمی ، رحیم یوسفی ، محسن آشوری ، مرتضی کرمانی مقدم

این دیدار از سری مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور برگزار شد.

31 - پرسپولیس 1 استقلال صفر، 17 آذر 1368

گل تیم پرسپولیس : رضا عابدیان،دقیقه 18

32 - پرسپولیس 1 استقلال 2، 4 خرداد 1369

گل های تیم استقلال : عباس سرخاب،دقیقه 46 ، صمد مرفاوی،دقیقه 72

گل تیم پرسپولیس : نادر میراحمدیان،دقیقه 12

33 - پرسپولیس 1 استقلال 1، 28 دی 1369

گل تیم استقلال : شاهرخ بیانی،دقیقه 62 - پنالتی

گل تیم پرسپولیس : فرشاد پیوس،دقیقه 75

34 - پرسپولیس صفر استقلال صفر، 4 بهمن 1370

35 - پرسپولیس صفر استقلال 2 ، 15 اسفند 1370

گل های تیم استقلال : صمد مرفاوی،دقیقه 8 ، صادق ورمزیار،دقیقه 15

36 - پرسپولیس صفر استقلال 1، 8 خرداد 1371

گل تیم استقلال : صمد مرفاوی،دقیقه 48

37 - پرسپولیس صفر استقلال صفر، 11 دی 1371

38 - پرسپولیس 2 استقلال 2 (صفربر3)،30 دی 1373

گل های تیم استقلال : صادق ورمزیار،دقیقه 79 - پنالتی ، ادموند اختر،دقیقه 87

گل های تیم پرسپولیس : فرشاد پیوس،دقیقه 51 - پنالتی ، بهزاد داداش زاده،دقیقه 56 این بازی تا دقیقه 88 دو بر دو مساوی بود ، اما به دلیل درگیـــری بازیکنان دوتیم و هجوم تماشاگران به داخل زمین نیمه تمام ماند و درنهایت با رای فدراسیون تیم استقلال 3 برصفر برنده شد.

39 - پرسپولیس صفر استقلال صفر، 7 بهمن 1373

40 - پرسپولیس 1 استقلال 3، 6 مرداد 1374

گل های تیم استقلال : ادموند اختر،دقیقه7 ، صادق ورمزیار،دقیقه 16 - پنالتی ، محمد تقوی،دقیقه 36

گل تیم پرسپولیس : مرتضی کرمانی مقدم،دقیقه 49

41 - پرسپولیس صفر استقلال صفر، 8 دی 1374

42- پرسپولیس 1 استقلال صفر، 27 مهر 1375

گل تیم پرسپولیس : ادموند بزیک،دقیقه 87

43 - پرسپولیس 3 استقلال صفر، 20 تیر 1376

گل های تیم پرسپولیس : ادموند بزیک،دقیقه 30 ، مهدی مهدوی کیا،دقیقه 71 ، بهنام طاهر زاده،دقیقه 87

44 - پرسپولیس 1 استقلال صفر، 22 آبان 1377

گل تیم پرسپولیس : مهدی هاشمی نسب،دقیقه 45

45 - پرسپولیس 1 استقلال 1، 20 فروردین 1378

گل پرسپولیس : مهدی هاشمی نسب،دقیقه 3

گل استقلال : فرد ملکیان،دقیقه 43

46 - پرسپولیس 2 استقلال 1، 20 تیر 1378

گل تیم استقلال : سهراب بختیاری زاده 50

گل های تیم پرسپولیس : مهدی هاشمی نسب 12 - پنالتی ،افشین پیروانی 85

47 - پرسپولیس صفر استقلال صفر، 2 مهر 1378

48 - پرسپولیس 2 استقلال صفر، 8 اسفند 1378

گل های تیم پرسپولیس : مهدی هاشمی نسب،دقیقه 7 ، پایان رافت،دقیقه 80

49 - پرسپولیس 2 استقلال 2، 9 دی 1379

گل های استقلال : محمد نوازی،دقیقه 67 ، مهدی هاشمی نسب،دقیقه 86

گل های تیم پرسپولیس : بهروز رهبری فرد،دقیقه 57 - پنالتی ، علی کریمی،دقیقه 89

50 - پرسپولیس صفر استقلال 1 ، 5 اسفند 1379

گل استقلال : علیرضا اکبرپور دقیقه 72

51 - پرسپولیس 1 استقلال 1، 28 اسفند 1380

گل پرسپولیس : رضا جباری دقیقه 25

گل استقلال : محمد نوازی دقیقه 38 - پنالتی

52 - پرسپولیس صفر استقلال صفر، 19 اردیبهشت 1381

53 - پرسپولیس 1 استقلال 1، 20 دی ماه 1381

گل استقلال : علی سامره دقیقه 1

گل پرسپولیس : علی انصاریان دقیقه 70 - پنالتی

54 - پرسپولیس 2 استقلال 1، 23 خردادماه 1382

گل های تیم پرسپولیس : یحیی گل محمدی،دقیقه 11 و بهنام ابوالقاسم پور،دقیقه 50

گل تیم استقلال : علیرضا اکبرپور،دقیقه 63

55 - پرسپولیس 1 استقلال 2، 25 مهرماه 1382

گل پرسپولیس : عیسی ترائوره،دقیقه 70

گل های تیم استقلال : علی سامره 8 و محمود فکری 57

56 - پرسپولیس 1 استقلال 1 ، 13 بهمن ماه 1382

گل تیم پرسپولیس : حامد کاویانپور،دقیقه 20

گل تیم استقلال : داود سید عباسی،دقیقه 3

57- پرسپولیس صفر استقلال صفر، اول آبان ماه 1383

58 - پرسپولیس 2 استقلال 3 ، 7 اسفند ماه 1383

گل های پرسپولیس : شیث رضایی،دقیقه 74 و سهراب انتظاری،دقیقه 77

گل های استقلال تهران :رضا عنایتی،دقیقه 68،محمود فکری،دقیقه 83 و پیروز قربانی،دقیقه 2+90

59 - پرسپولیس صفر استقلال 1 ، 13 آبان ماه 1384

گل استقلال : رضا عنایتی 56

60- استقلال صفر پرسپولیس صفر، 19 اسفندماه 1384

61- پرسپولیس 2 استقلال 1 ، 12 آبان ماه 1385

گلهای پرسپولیس : مهرزاد معدنچی،دقیقه 23 ، مهرداد اولادی،دقیقه 71

گل استقلال : امیرحسین صادقی،دقیقه 17

62- استقلال 1 پرسپولیس 1، 10 فروردین ماه 1386

گل استقلال : علی علیزاده،دقیقه 43

گل پرسپولیس : علیرضا نیکبخت واحدی،دقیقه 13

63 - استقلال 1 پرسپولیس 1 ، 22 مهرماه 1386

گل استقلال : امید روانخواه،دقیقه 57

گل پرسپولیس : محسن خلیلی،دقیقه 83

64 - پرسپولیس 1 استقلال 1 ، 15 فروردین ماه 1387

گل پرسپولیس : محسن خلیلی،دقیقه 26

گل استقلال : امید روانخواه،دقیقه 4

65 - پرسپولیس 1 استقلال 1 ، 15 مهرماه 1387

گل پرسپولیس: علی کریمی،دقیقه 87

گل استقلال : آرش برهانی،دقیقه 46

66- استقلال 1 پرسپولیس 1 ، 26 بهمن ماه 1387

گل استقلال : مجتبی جباری،دقیقه 67

گل پرسپولیس : مازیار زارع،دقیقه 4+90

67- پرسپولیس 1 استقلال تهران 1، 11مهر ماه 1388

گل پرسپولیس :&zwnj; عادل کلاه کج،دقیقه 51

گل استقلال :&zwnj; فرهاد مجیدی 56

68-پرسپولیس 2 استقلال تهران 1، 14بهمن1388

گل پرسپولیس :&zwnj; هادی نوروزی،دقیقه 37 و کریم باقری،دقیقه 87

گل استقلال : &zwnj;فرهاد مجیدی،دقیقه 16

69- استقلال 1 پرسپولیس صفر ، 23 مهر 1389

گل استقلال : فرهاد مجیدی 1+90

70- پرسپولیس صفر استقلال 1، 10 فروردین 1390

گل استقلال : آرش برهانی،دقیقه 43

71 &ndash; استقلال 2 پرسپولیس صفر، 25 شهریور 1390

گل های استقلال : فرهاد مجیدی،دقیقه 15 و مجتبی جباری،دقیقه 82

72 &ndash; پرسپولیس 2 استقلال 2 ، 16 آبان 1390 (جام ولایت)

گل های پرسپولیس : هادی نوروزی،دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی و دقیقه 47

گل های استقلال : آرش برهانی،دقیقه 33 و حنیف عمراه زاده،دقیقه 71

73- استقلال 3 پرسپولیس صفر ، 18 آذر 1390 (جام حذفی)

گل های استقلال : مجتبی جباری 95 و 99 و اسماعیل شریفات دقیقه 107

74- پرسپولیس 3 استقلال 2 ، 14 بهمن 1390

گل های پرسپولیس : ایمون زاید در دقایق 81، 83 و 2+90

گل های استقلال : میلاد میداوودی در دقیقه 32 و فریدون زندی در دقیقه 49

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 12 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 20:31 توسط حمیدرضا حسنی |
هرتست دوپینگ ۲ میلیون تومان هزینه دارد/یک دوپینگی در لیگ برتر  <-PostCategory-> 
رئیس کمیته فدراسیون فوتبال دکتر هاشمیان هزینه ی هر بار تست دوپینگ را دومیلیون تومان اعلام کرد وی همچنین خبر از مثبت بودن نمونه آزمایش یک بازیکن لیگ برتر ی را داد
 

دكتر احمد هاشميان رييس كميته پزشكي فدراسيون فوتبال در گفت وگو با رادیو جوان با اعلام مثبت بودن نمونه کنترل دوپینگ یکی از بازیکنان لیگ برتری گفت : پرونده بازیکن وارد مراحل رسیدگی شده و از ابتدای هفته آینده هم کمیسیون بدوی برای رسیدگی تخلفات و صدور رای ایشان تشکیل خواهد شد.
۲
وی در مورد نحوه ی نمونه گیری گفت :در هیچ جای دنیا در همه ی مسابقات نمونه گیری انجام نمی شود ولی بر اساس الگوی که در آیین نامه ی فیفا هم هست برنامه ریزی های گسترده ی انجام شده ما برای لیگ برتر کشور مان تا به امروز نزدیک به  200 نمونه کنترل دوپینگ را گرفته ایم و این آمار ، آماری است که در کنگره ی اخیر  کنفدراسیون آسیا  که ماهم در آن حضور داشتیم  در سطح آسیا رتبه ی اول را دارد  بنابراین نیازی نیست در همه ی مسابقات نمونه گیری انجام شود.اما طبق یک برنامه ی هوشمند این مسابقات انتخاب و نمونه گیری ها انجام می شود.

رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال  یادآورشد : همه ی مربیان و دستندکاران محترم که به هر دلیلی احساس می کنند تخلفی انجام شده می توانند مستندات خودشان را به ما ارائه دهند و مطئن باشند که ما برای مبارزه با این پدیده از هر سرنخ کوچکی و ارزشمندی استفاده و  رسیدگی می کنیم.

وی افزود : از هفته ی جاری باتوجه به حساس تر شدن مسابقات، حجم نمونه گیری برای دسته اول بیشتر خواهد شد و با متخلفین طبق آین نامه برخورد خواهد شد ،البته این را باید یادآور بشوم که این  مساله برای یافتن مجرم نیست بلکه برای حفظ سلامت بازیکنان و  سرمایه های ملی می باشد.

هاشمیان در مورد هزینه های انجام هر تست دوپینگ گفت : هزینه ی هر بار تست دوپینگ دومیلیون تومان می باشد و هر هفته به طور متوسط حدود 4 نمونه در لیگ برتر گرفته می شود .

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 12:42 توسط حمیدرضا حسنی |
ريالي از پرسپوليس نمي گيرم !  <-PostCategory-> 
سرپرست پرسپولیس گفت که ریالی از این باشگاه حقوق نمی گیرد.
 

ناظمی، در برنامه ورزش بدون ويرايش سعيد شيريني سرپرست باشگاه پرسپوليس روي خط تلفني امد و با اشاره به فعاليتهاي مالي مثبت سردار رويانيان و ايجاد چند شركت تجاري داخلي و خارجي براي پرسپوليس گفت : اينها همه نشان از حضور يك مدير قوي و فعال در فوتبال دارد .

شيريني در پاسخ به سوال برنامه كه چرا شفافيت مالي در باشگاه پرسپوليس كم و هنوز منايع وسيع مالي اين باشگاه معلوم نيست گفت : بزودي و در پايان فصل ليگ برتر تمامي گردش هاي مالي باشگاه شفاف اعلام ميشود و قرار نيست چيزي به شما ! ارائه كنيم .

شيريني در مورد نام و فعاليت شركتهاي تجاري و محل انها توضيحي نداد ولي گفت هواداران مطمئن باشند همه تلاش سردار رويانيان و مجموعه خدمتگزار انها در باشگاه پرسپوليس موفقيت تيم است .

سرپرست باشگاه در مورد سوابقي ورزشي خود گفت من سال ۱۳۷۵ يك تقدير نامه ورزشي دارم و اين نشان دهنده اين است كه با فضاي ورزشي بيگانه نيستم الان هم بدون دريافت ريالي از پرسپوليس براي ان كار ميكنم در اينجا ميرماجدي سرپرست استقلال در مقابل اين سوال شما هم براي استقلال مجاني كار مي كنيد گفت خير بنده حقوقم معلومه و طبق وظائفم بايد عمل كنم اقاي شيريني حتما مبالغ خود را تقديم ايتام ! ميكنند و خوش بحال ايشان 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 12:39 توسط حمیدرضا حسنی |
ال‌کلاسيکو پر هيجان، اما بدون برنده  <-PostCategory-> 
دور رفت مرحله نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا با تساوي يک بر يک رئال مادريد و بارسلونا به پايان رسيد.
در دور رفت از مرحله نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا رئال مادريد و بارسلونا در ورزشگاه سانتياگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در پايان بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

 در اين ديدار مهيج که در استاديوم مملو از تماشاگر سانتياگو برنابئو برگزار شد، دو تيم در نيمه نخست بازي پاياپايي را به نمايش گذاشتند. کريم بنزما و کريستيانو رونالدو براي رئال مادريد و ژاوي 2 بار (يک بار از روي ضربه ايستگاهي و يک بار از روي اشتباه مرگبارکارواليو) براي بارسلونا مي توانستند در نيمه نخست گلزني کنند اما هر بار با بدشانسي موقعيتشان از دست رفت.



رئال مادريد که با غيبت دروازه بان و مدافعان اصلي اش پاي به اين ديدار گذاشته بود در ضد حملات بسيار خظرناک نشان داد. از سويي نيز بارسلونا با تيکي تاکاي خود توانست بازي را در نيمه اول به خوبي مديريت کند.



در نيمه دوم سسک فابرگاس در دقيقه 50 موفق شد از اشتباه خوسه کايه خون که آفسايد را پر کرده بود استفاده کند و بارسلونا يک بر صفر جلو بيفتد. بعد ازاين گل بازي روند آرامي به خود گرفت تا اينکه در دقيقه 59 رئال مادريد صاحب بهترين موقعيت خود در اين نيمه شد اما رونالدو هر چه تلاش کرد به توپ نرسيد. دقيقه 71 پدرو مي توانست اختلاف را براي بارسلونا دو برابر کند اما ضربه او با اختلاف کمي از کنار دروازه به بيرون رفت.



دقيقه 80 ورق برگشت و رئال مادريد توانست با سانتر ديدني مسوت اوزيل با ضربه سر رافائل واران گل تساوي را به ثمر برساند. در ادامه مسابقه دو تيم به حملات جسته و گريخته خود ادامه دادند تا در نهايت بازي با همان نتيجه تساوي به پايان برسد.



بازي برگشت دو تيم در ورزشگاه نيوکمپ ماه آينده برگزار مي شود.



گل ها: سسک فابرگاس(50) بارسلونا؛ رافائل واران (81) رئال مادريد



اخطار: پيکه، دني آلوس، پويول(بارسلونا)؛ کارواليو، کايه خون، ژابي آلونسو (رئال مادريد)

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 12:38 توسط حمیدرضا حسنی |
جای 3بازیکن‌پرسپولیس درتیم‌ملی خالیست  <-PostCategory-> 

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با فارس پس از اعلام اسامی تیم ملی ایران اظهار داشت: محمد نوری، رضا حقیقی و کریم انصاری‌فرد بازیکنانی هستند که لیاقت حضور در تیم ملی را دارند. هرچند به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم ولی به شخصه از دعوت نشدن سه بازیکن پرسپولیس متعجبم.وی افزود: نوری بهترین روزهای فوتبالی خود را با پاس گل‌های زیبا و گل‌های حساسش پشت‌ سر می‌گذارد، او به عنوان یک بازی‌ساز، این روزها بهترین فرم خود را دارد.

گل‌محمدی ادامه داد: به طور یقین رضا حقیقی نیز بازیکنی جوان و بسیار جنگنده است که می‌توانست جزو بازیکنان ملی‌پوش باشد، اصلاً نوری و حقیقی جزو بهترین‌های دربی 76 بودند که جایشان در لیست ملی خالی است.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به سن و سال حقیقی او می‌توانست به تیم ملی کمک کند اما نظر نهایی را در این باره کی‌روش می‌دهد.

سرمربی پرسپولیس در حمایت از کریم انصاری‌فرد نیز گفت: به نظر من انصاری‌فرد بازیکنی نیست که بتوان به خاطر گل نزدن در چند بازی به سادگی از کنار او گذشت. انصاری‌فرد بازیکن تاکتیکی است هرچند که من ایمان دارم این بازیکنان حق خود را می‌گیرند و به تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی افزود: اما واقعاً از دعوت غلامرضا رضایی که در هفته‌های اخیر بسیار خوب ظاهر شد خوشحالم. بعد از آن مصدومیت بد در نیم‌فصل اول، رضایی در چند بازی اخیر 3 گل برای پرسپولیس زد، 2 پاس گل داد و 2 پنالتی گرفت و 2 پنالتی هم بر روی او اعلام نشد. او در فرم ایده‌آلی است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پایان گفت: در کل هیچ چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌شود و من به همه آنها افتخار می‌کنم.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 12:30 توسط حمیدرضا حسنی |
جملات قصار جواد خیابانی  <-PostCategory-> 

استقلال ۱ چون یه گل زده ! پرسپولیس ۰ چون یه گل نزده !
.

.

.

مسی خیلی بهتر از رونالدو هست؛ ولی انصافاً رونالدو
هم چیزی از مسی کمتر نداره !

.

.

.


کسی که لیزر انداخته قطعا توی استادیومه !
.

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 11 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 12:35 توسط حمیدرضا حسنی |
کدام هنرمندان پرسپولیس‌اند و کدام استقلالی؟!  <-PostCategory-> 

چه آنکه می گوید پرسپولیس در زمین حمام خون راه می اندازد و چه آنکه می گوید استقلال، بمبش را توی هجده قدم حریف منفجر می کند، یادشان رفته که هر دو تیم برد و باخت و مساوی داشته اند.

اما کری خوانی و رجزهای گاه و بی گاه آبی ها و قرمزها که در آستانه دربی پایتخت چند برابر می شود، اصل و اساس هواداری از دو تیم محبوب را رقم می زنند.

فردا، ساعت سه بعدازظهر گلادیاتورهای آبی و قرمز روبروی هم قرار می گیرند تا برگ دیگری روی تاریخ بازی های این دو تیم اضافه شود و درجه تب هوادارانشان دوباره تا مرز تشنج بالا برود و فروکش کند.

در میان هنرمندان هم هستند چهره هایی که طرفدار دو آتشه یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند. تماشا مجال کری خوانی و پیش بینی را برای این هنرمندان فراهم کرد و به طور اتفاقی با جمعی از آنها تماس گرفت خودتان بخوانید و لذت ببرید.

فرزاد فرزین: پرسپولیس می برد

بعد از بازی به همه استقلالی ها می خندم!

من اعتقاد دارم که وقتی علی کریمی در بازی نیست، اصلا نمی شود نام این بازی را دربی گذاشت. مزه بازی می رود اگر کریمی نباشد. ولی در کل تجربه نشان داده که هر وقت پرسپولیس قبل از بازی ضعیف تر از حریفش به نظر آمده، برنده بوده.

حس من می گوید که بازی ۲- یک به نفع پرسپولیس تمام می شود. البته اگر پرسپولیس کریمی را داشت. من بدون هیچ شکی می گفتم که برنده پرسپولیس است. البته استقلالی ها خیلی فکر نکنند که تیمشان الان بارسلوناست. از این خبرها هم نیست. من می دانم که استقلال بازنده بازی است و بعد از بازی به همه استقلالی ها می خندم!


شهاب رمضان: مساوی می شود

کریمی به بازی می رسد!

من همیشه پرسپولیسی بوده و هستم و این بار هم با همان انرژی برای دیدن برد تیم مح-بوبم بازی را تماشا می کنم. ولی به نظرم این بازی باز هم مساوی می شود. یک &ndash; یک نتیجه ای است که من پیش بینی می کنم و به نظرم برای استقلال فرهاد مجیدی گل می زند و برای پرسپولیس هم کریم انصاری فرد.

نبود علی کریمی ضربه مهلکی است که به قرمزها وارد شده و از او چهره های مهم بازی بود که به دربی نرسید. ولی من حسم این است که کریمی به بازی جمعه می رسد و بازی می کند! من برای شخص امیر قلعه نویی احترام زیادی قائلم، به نظرم ایشان مربی خوبی هستند ولی قطعا استقلال برنده این بازی نخواهد بود. همیشه دربی که می شود یاد استانکو می افتم که به نظر من موفق ترین مربی تاریخ دربی برای پرسپولیسی ها بوده است.


کامبیر دیرباز: پرسپولیس می برد

۳- یک می زنیم!

اینکه دیگر نیازی به کل کل و کری خواندن ندارد! واقعیتی است که همه قبول کرده اند پرسپولیس جمعه می برد. فقط غیبت علی کریمی و مهدی مهدوی کیا یک ذره نگرانمان کرده بود که آن هم مهم نیست چون می دانم پرسپولیس یک تیم است که همه با هم برای یک هدف می جنگند.

مثل روز برایم روشن است که پرسپولیس می برد. اگر برگ برنده استقلال امیر قلعه نویی باشد، خب برگ برنده پرسپولیس هم روحیه رفاقتی است که سال ها بود در آن وجود نداشت اما از روزی که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس شده این اتفاق در پرسپولیس افتاده و همه چیز عالی است. حدس می زنم ما این بازی را ۳- یک از استقلال ببریم.


ناصر گیتی جاه: فرقی ندارد

من مخلص همه ایرانی ها هستم

مسئله فوتبال نیست، من کلا ورزش را دوست دارم و فکر می کنم ورزش عامل و باعث سلامت جامعه است. انجام ورزش یک جور باعث سلامتی و نشاط می شود و تماشای آن جور دیگر. تماشای فوتبال کلی انرژی به آدم ها می دهد و فکر می کنم تفریح سالم و جذابی برای جوان ها است.

بازی پرسپولیس و استقلال را هم حتما تماشا می کنم و از تماشای آن لذت می برم اما واقعا هر دو تیم را یک اندازه دوست دارم و نتیجه برایم فرقی نمی کند. من طرفدار همه ورزشکارها و جوان ها هستم چه استقلال ببرد و چه پرسپولیس. من عاشق و مخلص همه ایرانی ها هستم. امیدوارم بازی جوانمردانه و قشنگی را جمعه ببینیم.


احسان علیخانی: مساوی می شود

کریمی باشد می بریم!

اگر علی کریمی بود با اعتماد به نفس بیشتری می توانستم حرف بزنم حالا که نیست کار یک مقدار سخت شده! با اینحال پیش بینی من این است که اگر علی کریمی در بازی نباشد دربی مساوی می شود ولی اگر باشد شک ندارم برنده می شویم. البته فکر می کنم علی در دربی بازی کند ولی باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.


محمد سلوکی: پرسپولیس می برد

هر دو عزیز هستند

من هم مثل اکثر ایرانی ها عاشق فوتبال هستم و مسابقات لیگ برتر را دنبال می کنم. بازی استقلال و پرسپولیس هم که معلوم است چیز دیگری است. صمیمانه امیدوارم بازی خوبی باشد و همه از تماشای آن لذت ببریم اما باور کنید بیشتر از اینکه نتیجه بازی برایم مهم باشد دعا می کنم بازی بدون حاشیه و جنجال انجام شود و به خصوص تماشاگران برخورد و رفتار مناسبی داشته باشند و کام هیچ کس تلخ نشود.

هفته گذشته در بازی &laquo;گهر&raquo; و &laquo;راه آهن&raquo; تماشاگران گهری رفتار واقعا زیبا و قابل تحسینی داشتند. گهری ها به نظرم طرفداران عجیب و غریبی هستند و می توانند الگوی خوش رفتاری باشند. من هر دو تیم را دوست دارم و ترجیح می دهم اسمی از تیم مورد علاقه ام نبرم. هر دو عزیز هستند حالا چه فرقی می کندکه من طرفدار پرطرفدارترین تیم آسیا هستم.


رضا یزدانی: استقلال می برد

ایمان موسوی چغر است!

شک نکن استقلال بازی جمعه را می برد. هیچ کدام از این کری ها و رجزهایی هم که پرسپولیسی ها می خوانند، تاثیری ندارد و آخرش مطمئن باش استقلال با اختلاف یک گل برنده دربی خواهد بود. گل استقلال را یا فرهاد مجیدی می زند یا ایمان موسوی. این ایمان موسوی بازیکن چغر و خوبی است و خوب هم گل می زند. شک نکنید که مثل همیشه حق استقلال است که ببرد. زنده باد آبی همیشه قهرمان.


سحر قریشی: استقلال می برد

خیالم راحت است

مگر می شود من فوتبال را دوست نداشته باشم؟! معلومه که دوست دارم. در بازی های داخلی هم که قطعا جذابترین بازی، بازی استقلال و پرسپولیس است. البته همه بازی های استقلال برای من جذاب هستند.

فکر می کنم دیگر تقریبا همه می دانند من یک طرفدار پر و پا قرص استقلالم. الان به شدت درگیر کارم و مشغول بازی در فیلم &laquo;پنج ستاره&raquo; هستم. دعا می کنم روز بازی سر کار نباشم و بتوانم بازی را مستقیم نگاه کنم، هر چند خیالم راحت است و مطمئنم استقلال می برد.


محسن افشانی: پرسپولیس می برد

در بدترین شرایط مساوی

پرسپولیسی هستم آن هم از نوع دو آتیشه. مطمئنم تیم محبوبم، پرسپولیس، اینبازی را می برد و از الان با همه دوستانم سر این برد شرط بستم. مگر اصلا غیر از این ممکناست؟ یک فوتبال است و یک پرسپولیس با رفقا قرار گذاشتیم که جمعه بازی را دور هم و دسته جمعی ببینیم. نصف لذت بازی به همین دور هم نگاه کردن آن است.

حالا البته بین خودمان باشد اگر هم پرسپولیس یک درصدنبرد اما مطمئنم که امکان ندارد ببازد و نتیجه این بازی در بدترین شرایط مساوی خواهد بود. فکر می کنم جمعه شاهد بازی درخشانی خواهیم بود و مخصوصا علی کریمی، کریم انصاری فرد و حسین ماهینی می ترکانند.


علی ضیاء: پرسپولیس می برد

۶ تا نزنیم شانس آوردند!

ما دو تا می زنیم. ما یعنی پرسپولیس! امیر قلعه نویی هم برای اولین بار دربی را می بازد، چون فکر می کنم تا امروز در دربی نباخته. با همه احترامی که برای امیر قلعه نویی قائلم و خودش هم می داند خیلی دوستش دارم، باید بگویم اگر جمعه به استقلال ۶ تا نزنیم شانس آورده اند! وگرنه دوتا که روی شاخش است!

ان شاءالله یکی از گل ها را کریم انصاری فرد می زند و یکی دیگرش را هم محمد نوری. فعلا تکلیفمان معلوم نیست دربی را کجا می بینیم، ولی قطعا همه دوستانی که دور هم جمع می شویم پرسپولیسی هستیم و قرار است با یکسری دوستان بازیگر پرسپولیسی بنشینیم و دربی را نگاه کنیم. همه آن جمع پرسپولیسی اند چون اصلا نمی توانیم یک آبی را در جمع مان تحمل کنیم! (می خندد)


بهنام تشکر: استقلال می برد

کی می تواند با ژنرال ما مبارزه کند؟

شک نکن استقلال می برد! اصلا همه چیز دارد به سمتی حرکت می کند که استقلال ببرد. ما کلا برگ برنده ایم، یعنی استقلال برگ برنده مان است. فرهاد مجیدی، آرش برهانی، مهدی رحمتی، خسرو حیدری، مجتبی جباری و ... هر کدام برای خودشان برگ برنده استقلال هستند. اگر پرسپولیس در این بازی ببرد جزو اتفاقات نادر و عجایب هفتگانه دنیاست!

امیرخان که کارش را خوب بلد است، اصلا کی می خواهد و می تواند با ژنرال ما مبارزه کند؟ دکتر هم که آن بالا نشسته و خوب دارد می برد. دمش گرم کارش درست است و تیم را خیلی خوب بسته. بنده خدا پرسپولیس که این هفته نمی تواند از رده نهم تکان بخورد، حالا باید ببینیم رقیب هفته بعدش چه تیمی است و می تواند امیدوار باشد در جدول تکان بخورد یا نه!

با برد جمعه استقلال، حساب کار دست تراکتورسازی هم می آید که بیشتر حواسش را جمع کند! چه کنیم دیگر ... یک استقلال است و یک دنیا.


نرگس محمدی: پرسپولیس می برد

نکنه سر این بازی سکته کنم؟!

من که یه پرسپولیسی دو آتشه ام و مطمئنم که این بازی رو پرسپولیس می بره. البته اگه هم نبره مساوی می شیم ولی شک نکنید که استقلال برنده این بازی نیست. پیش بینی ام هم اینه که با یک گل برنده می شیم. اون گل زیبا رو هم کریم انصاری فرد می زنه، ضمن اینکه استقلال جز فرهاد مجیدی حرفی برای گفتن نداره.

اما پرسپولیس با یحیی گل محمدی نشون داده که می تونه برنده این بازی مهم باشه. من تمام بازی های پرسپولیس را در این فصل دنبال کردم و متوجه شدم که پرسپولیس چقدر تو این چند بازی اخیر داره خوب کار می کنه. بازی های پرسپولیس &ndash; استقلال همیشه برای من پر از هیجان بوده و اینقدر داد می زنم که صدام بعد از بازی در نمیاد.

همیشه می ترسم نکنه سر این بازی سکته کنم! شاید بد نباشه بدونید که همه خاندان ما استقلالی هستن و فقط من و دوتا از پسرخاله هام پرسپولیسی هستیم. به خاطر همین استقلالی ها رو هم دوست دارم و برام شخصیت قابل احترامی دارن.


دانیال عبادی:فقط آرزوی موفقیت می کنم

قلب سرخ یا آسمان آبی؟!

آرزو می کنم هر دو تیم موفق باشند و آن تیمی که بهتر بازی کند از زمین پیروز خارج شود.

من در هر دو این تیم ها دوستانی دارم و برای همه آنها آرزوی موفقیت می کنم.


امیرحسین رستمی: پرسپولیس می برد

پرسپولیس حمام خون راه میندازه!

من یک سریال فوتبالی بازی کردم و نمی دونم چرا همه فکر می کنن من فوتبالی ام! به خدا من هیچ علاقه ای به فوتبال ندارم و فقط فوتبال های ملی رو دنبال می کنم. درباره فوتبال های ملی باید اینو بگم که از شنیدن این جمله بعد از باخت هایی که باعث میشه ما به جام جهانی نریم متنفرم و می خوام بالا بیارم وقتی میگن: &laquo;ما هم قسم شدیم که به جام جهانی بعدی بریم.&raquo;

واقعا نمی فهمم چرا این جمله مسخره رو تحویل مردم می دن. من علاقه ای ندارم که درباره فوتبال حرف بزنم اما جالبه که بگم چند سال پیش که یک روزنامه، مسابقه پیش بینی برای نتایج جام جهانی بین هرنمندان برگزار کرده بود. من با ۱۷ امتیاز در صدر جدول بودم و جایزه اش هم سفر به هلند رفتم و خیلی هم خوش گذشت. من با امیر قلعه نویی و علی پروین دوست هستم ولی اصلا برام مهم نیست که پرسپولیس این بازی رو می بره یا پیروزی!

برای جمعه ساعت ۳ برنامه ای که دارم این است که دوستانم قرار است به خانه مان بیایند تا بازی را با هم تماشا کنیم. من واقعا هیچ نظری درباره نتیجه این بازی ندارم چون اهمیتی برام نداره اما اطمینان بهتون می دم که پرسپولیس جمعه برای استقلال حمام خون راه میندازه!


کامران تفتی: نمی دانم

امیدوارم تیمی که حقش برد باشه برنده بشه

حقیقتش این است که من فوتبال تماشا می کنم اما آنقدر دغدغه ام نیست که بتونم پیش بینی کنم. به خاطر همین هر چقدر تلاش کنید که من پیش بینی کنم موفق نمی شوید. چون من این کارو نمی کنم. بازی های دربی را همیشه نگاه کرده ام اما متاسفانه نمی تونم این دربی رو ببینم به خاطر اینکه سر صحنه فیلمبرداری هستم اما امیدوارم تیمی برنده میدون باشه که حقش برد باشه. این رو هم بگم که من بیشتر طرفدار پر و پا قرص والیبال و بسکتبال هستم تا فوتبال.


لیلا بلوکات: پرسپولیس می برد

پدرم خوشحال می شه

من همیشه بازی های دربی را دنبال می کنم ولی واقعیتش این است که اصلا برام اهمیتی نداره که کدوم تیم می برده به خاطر اینکه من طرفدار تیم ملی ام و بین این دو تیم هم باز طرفدار تیم ملی ام! اما خب استقلال الان شرایط خوبی داره و صدر جدوله و پرسپولیس چیزی برای از دست دادن نداره و میاد که برنده این بازی شه و منم بدم نمیاد که پرسپولیس برنده بازی شه چون پدرم پرسپولیسی و من خوشحال می شم اگه ایشون خوشحال شه. متاسفانه جمعه همون ساعت تمرین تئاتر دارم و به شدت درگیرم چون امسال در جشنواره فجر دوتا کار دارم.


سارا منجزی: استقلال می برد

ایمان موسوی پدیده بازی است

من عاشق فوتبال هستم و خیلی جدی و پیگیر مسابقات فوتبال را دنبال می کنم. بازی های تیم های اروپایی و آمریکای جنوبی را هم می بینم و دوست دارم اما باشگاه های ایرانی برای من چیز دیگری هستند و به سختی تماشای بازی ها را از دست می دهم.

من می توانم ادعا کنم که همه بازی ها را نگاه می کنم. بچه که بودم تحت تاثیر مامانم که طرفدار شدید پرسپولیس بود من هم پرسپولیسی بودم اما بزرگتر که شدم استقلال تیم محبوبم شد.

من دوستان زیادی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس دارم اما دوستان پرسپولیسی ام هم می دانند من استقلالی هستم. هیچ بازی از استقلال نیست که من ندیده باشم و آرزو می کنم در بازی روز جمعه هم بتوانند موفق باشند. تو این بازی چندتا از بچه ها هستند که به نظر من بیشتر از بقیه انگیزه دارند و فکر می کنم بازی ویژه ای را از آنها ببینیم. یکی از آنها فرهاد مجیدی است که خیلی انگیزه دارد.

جواد نکونام هم فکر می کنم بازی خوبی را ارائه بدهد و نهایتا ایمان موسوی که به نظرم می تواند پدیده این بازی باشد. این جوان واقعا فوق العاده است و از وقتی به استقلال آمده عالی بازی کرده. من دوستان زیادی در استقلال دارم اما مردی که بسیار برایشان احترام قائل بودم و شخصیت ویژه و ممتازی داشتند مرحوم ناصر حجازی بودند.

ایشان از دوستان خوب من بودند که در وین با هم آشنا شدیم. من و خانم بهنوش طباطبایی برای بازی در سریال &laquo;از یاد رفته&raquo; همراه گروه در وین بودیم. همان زمان آقای حجازی و آقای فتح الله زاده هم آنجا بودندو ما با هم آشنا شدیم. آقای حجازی یک آقای به تمام معنا و بسیار جنتلمن و بی نظیر بودند و من خاطرات خیلی خوبی از ایشان دارم.

در کل همیشه عقیده داشتم و دارم که ورزشکاران شخصیت های سالم و قابل احترامی دارند و امیدوارم

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 10 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 19:53 توسط حمیدرضا حسنی |
واکنش نکونام به اختلافش با رحمتی  <-PostCategory-> 

نکونام در واکنش به سوال خبرنگاران در مورد شایعه اختلافش با رحمتی جوابی نداد.

جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره دربی گفت: دربی همیشه به خاطر حساسیت‌هایی که دارد کیفیت کمتری دارد این حساسیتی است که فوتبال ایران دارد شاید بازی‌های قشنگ مسابقاتی بوده که بیشتر از دو گل داشته‌ است.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ، وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها معتقدند آنها بهتر بازی کردند و مستحق برد بودند اظهار داشت: این طوری نبود بازی کیفیت خوبی نداشت. وقتی می گوییم بازی کیفیت خوبی دارد که توپ در دست یک تیم باشد شاید از دقیقه 60 به بعد موقعیتی داشتند که گل نبود بلکه سانترهایی از جناحین داشتند و درمحوطه ما بازی می کردند. نیمه اول ما خوب بازی می‌کردیم اما در نیمه دوم آنها بهتر بودند. موقعیت صد در صد گل هم هیچ کدام از تیم‌ها نداشتند.

نکونام در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا برخورد شما با حقیقی پنالتی بود عنوان کرد: قبل از برخورد بازیکن سُر خورد و بعد بلند شد و عمدی نبود هر اتفاقی که افتاد پنالتی نبود، فکر می‌کنم اکنون در داوری هر هندی را نپالتی نمی‌گیرند و هر برخوردی هم خطا محسوب نمی شود بنابراین پنالتی نبود و داوران باید تصمیم بگیرند.

بازیکن تیم استقلال درباره اینکه بازیکنان این تیم روز گذشته با خبرنگاران مصاحبه نکرده‌اند و آیا فکر می‌کند این دلیل ضعف استقلالی‌هاست تصریح کرد: من درباره خودم صحبت می‌کنم در چند بازی گذشته من صحبتی نمی‌کردم روز گذشته واقعا شلوغ بود، وقتی شرایط را دیدم چمدانم را دادم و خودم بالا رفتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعیت دارد رحمتی به خاطر مشکل با شما از تیم ملی رفته است گفت: اگر سوال دیگری دارید بپرسید.

نکونام در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه انتظار نمی‌رفت استقلال در مقابل تیم یازدهم به این صورت بازی کند یادآور شد: این بازی دربی‌ است. تیم پایین جدول چیزی برای از دست دادن ندارد و تمام تمرکزش را روی این بازی می‌گذارد، این مسابقه برای ما حیاتی بود و حتی تیم بالای جدول استرس بیشتری دارد، در حالت کلی این بازی شرایط خاص خودش را دارد و تیم ها کل سال برای این بازی برنامه ریزی می‌کنند.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 16:20 توسط حمیدرضا حسنی |
خوشتیپ‌ترین فوتبالیست‌های ایران  <-PostCategory-> 

۱-فرهاد مجیدی:

او یکی از خوش تیپ ترین بازیکنان چند سال اخیر ایران است. هرچند که می&zwnj;گویند بینی اش را عمل کرده اما به هر حال دلیلی نمی&zwnj;شود که او را یکی از سه فوتبالیست خوش تیپ ایران ننامیم.

۲-علیرضا نیکبخت واحدی:

می گویند خوش تیپ ترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران است که البته حاشیه های زیادی دارد و به خاطر همین حاشیه ها یک نیم فصل را از حضور در لیگ برتر منع شد.

۳-فریدون زندی:

در تیم کایزرسلاترن که بود به عنوان مانکن هم فعالیت می کرد. به نظر شما این مساله نمی&zwnj;تواند دلیلی باشد بر خوشتیپی و خوش پوشی فریدون زندی؟

۵-۴- جواد نکونام و مسعود شجاعی:

به هرحال حضور در یکی از معتبرترین لیگ های فوتبال جهان باعث می شود تا جواد نکونام و مسعود شجاعی تحت تاثیر خوش پوش ها ی اروپایی و آمریکایی بیشتر از گذشته به تیپ خود برسند.

۶-خسرو حیدری:

پسر خوب استقلال بدون حاشیه کار خودش را انجام می دهد و کاری به کار کسی ندارد. خسرو حیدری بازیکن خوش قیافه ای است که اگر اهلش بود می&zwnj;توانست حتی منشوری هم باشد!

۷-علی کریمی:

شاید از لحاظ ظاهر،چهره آنچنانی نداشته باشد اما ثروت هنگفت جادوگر باعث شده تا لباس های آراسته ای بپوشد و البته به زحمت در لیست خوش تیپ ها قرار گیرد.

۸-جواد کاظمیان:

او هم خوش لباس است به خصوص حالا که چند سالی است در لیگ امارات با یکی دو بازیکن اروپایی و آمریکایی هم بازی شده.

۹-امیر شاپورزاده:

او نیز مانند فریدون زندی دورگه است و برگشت خورده از بوندسلیگا، شاپورزاده به واسطه سالها حضور در آلمان در ایران بازیکنی خوش تیپ دیده می&zwnj;شود.

۱۱-۱۰- میثاق معمارزاده و علیرضا حقیقی:

هردو دروازه بان پرسپولیس جزو خوش تیپ های این تیم به حساب می آیند.به هرحال هرچه که باشد الگوی آنان احمدرضا عابدزاده است،بچه آبادان!.

۱۲-فرشید طالبی:

مدافع بلند قامت ذوب آهن که از با اخلاق ترین فوتبالیست های ایران است در عین سادگی بسیار خوش پوش است.

۱۳-امیر حسین صادقی:

مدافع استقلال هم در دسته خوشتیپ های فوتبال ایران قرار می&zwnj;گیرد با همان خصوصیات ظاهری فرشید طالبی.

۱۴-هادی عقیلی:

خصوصیات ظاهری عقیلی با آن موهای منحصربفرد خودش، چهره و تیپی جذاب از این بازیکن ساخته است.

۱۵- حسین کاظمی:

دو سه سال پیش سولاریوم انجام داد. او بسیار به تیپ خود می&zwnj;رسدو مانند علی کریمی به زحمت در این لیست قرار می&zwnj;گیرد.

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 10 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 16:14 توسط حمیدرضا حسنی |
آشنایی با تاریخچه المپیک  <-PostCategory-> 

اولین دوره بازی‌های المپیک، 776 سال قبل از میلاد بوسیله افیتوس و با آرزوی برقراری صلح در محلی به نام المپیا برگزار شد.

در بازی‌های المپیک باستان ورزشکاران در رشته‌های کشتی، مشت‌زنی، اسب‌سواری، ارابه‌رانی و دویدن با اسلحه مسابقه می‌دادند. قهرمانان تاجی از برگ های درخت زیتون برسر می‌گذاشتند و اجازه داشتند مجسمه خود را در المپیا نصب کنند.

از جشن‌های معروف یونانیان جشن المپیک بوده است که اغلب بخاطر پیروزی در جنگ یا بزرگداشت روزهای تولد و مرگ پادشاهان و بزرگان هر 4 سال یکبار برگزار می‌شد.

با غلبه رومیان بر یونانیان بازی‌های المپیک شکوه خود را از دست داد و صحنه رقابت‌های انسانی گذشته به میدان کارزارهای خونین و نبرد گلادیاتورها با هم، و نبرد انسان با حیوان تبدیل شد. در سال 394 میلادی به فرمان تئو دو سیوس پادشاه روم برگزاری مسابقات المپیک برای همیشه ممنوع و به همین دلیل بازی‌های المپیک به دو دوره باستان و نوین تقسیم شد.

بازیهای المپیک باستان از سال 776 پیش از میلاد آغاز و تا سال 394 بعد از میلاد ادامه داشت و المپیک نوین از سال 1896 آغاز شد.

در تابستان سال 776 پیش از میلاد 45 هزار یونانی در بعد از ظهر یک روز تابستانی در ورزشگاهی وسیع ضمن شادی بسیار، کروئبوس آشپز مقیم آلیس را که در مسابقه دوی سرعت حریفان خود را پشت‌سر گذاشت و قهرمان شد؛ تشویق کردند. طول این مسابقه تقریبا 200 یارد بود و او نخستین مرد پیروز در مسابقه‌های المپیک است.

المپیک باستان در محلی به نام المپیا - محلی که پناهگاه مقدس اساطیر یونان بوده و بر قله‌های کوه المپیوس قرار داشت - برگزار می‌شد.


مراسم جشن با تشریفات خاص از جمله رژه ورزشکاران و مسابقه‌های ورزشی توام با مسابقه‌های موسیقی و هنری انجام می‌شد. هدف اصلی از برگزاری این جشن‌ها حفظ تندرستی و پرورش بدن نبود، بلکه از تشریفات مذهبی توام با عملیات بدنی و بخاطر پیروزی‌های جنگی انجام می‌شد.

با وجود این، رهبران و اداره‌کنندگان دریافته بودند که انجام جشن‌های المپیک نقش بزرگی در رفع اختلافات داخلی و خارجی ایفا کرده است و چه بسا پادشاهان نقاط مختلف در این مراسم گرد هم جمع می‌شدند و کلیه اختلافات خود را کنار می‌گذاردند.

بازی‌های المپیک باستان ابتدا فقط در یونان انجام می‌شد و تنها یونانیان اصیل می‌توانستند در آن شرکت کنند. از شروع بازیهای المپیک تا کنون 315 دوره المپیک برگزار شده است. در ابتدا زنها را حتی برای تماشای بازی‌ها راه نمی‌دادند، لذا از هیپو دامیاری بخاطر تلاشی که برای شرکت بانوان در المپیک انجام داد، بعنوان موسس المپیک بانوان یاد می‌شود.

در بازی‌های المپیک ابتدا داوران سوگند یادمی‌کردند که مقررات را با رعایت عدالت و در نظر گرفتن انصاف و حقیقت به مرحله اجرا درآورند، سپس ورزشکاران سوگند یادمی‌کردند که تابع قوانین و مقررات بوده و از اصول المپیک تبعیت کنند و بعد از آنکه ورزشکاران رژه می‌رفتند بازی‌ها آغاز می‌شد. در پایان به هر یک از برندگان علاوه بر تاج گلی که بر سرشان می‌نهادند، یک شاخه نخل می‌دادند و مراسم اختتامیه بصورت شکرگزاری و نیایش پایان می‌یافت.


1896 آغاز المپیک نوین:

از سال 394 که بازی‌های المپیک به دستور تئودوسیوس تعطیل شد تا سال 1896 که بازی‌های المپیک نوین آغاز شد، بازی‌های المپیک فراموش شده بود.

در این مدت تلاش‌های زیادی برای احیای المپیا که در زیر خاک مدفون شده بود انجام گرفت(وقوع دو زلزله منطقه المپیا را کاملا از بین برد) تا ایتکه تلاش‌های دولت یونان و فرانسه بالاخره در سال 1892 موثر واقع شد.

در اواخر قرن نوزدهم با تلاش بارون پیر دو کوبرتن فرانسوی مسابقات المپیک دوره نوین خود را آغاز کرد. در سال 1892 پس از آنکه از دولت خواست تا وی را در اجرا و احیای بازیهای المپیک یاری کند، برنامه و آئین‌نامه عظیمی را در این مورد به اتحادیه ورزشی پاریس ارسال کرد و بلا فاصله، خود از طرف دولت فرانسه به ریاست اتحادیه برگزیده شد و برای بدست آوردن پشتیبان به کشورهای اروپائی مسافرت کرد.

در سال 1896 کنگره المپیک تشکیل شد و کوبرتن مورد حمایت کشورهای شرکت کننده قرارگرفت. در این کنگره قرار شد بازیها هر 4 سال یکبار در یکی از کشورهای بزرگ برگزار شود و کمیته‌ای به نام کمیته بین‌المللی المپیک که نظارت کامل و دقیقی بر بازیها داشته باشد، تشکیل گردد. بالاخره بازیهای المپیک در سال 1896 دوباره در آتن شروع شد.


پرچم و شعار المپیک:

زمینه پرچم المپیک سفید بوده و در اطراف دارای حاشیه نمی‌باشد. در وسط آن 5 حلقه به عنوان سمبل المپیک با 5 رنگ قرار گرفته است. رنگ حلقه‌ها از چپ به راست به ترتیب آبی، زرد، سیاه، سبز و قرمز است. پرچمی که در سال 1914 توسط پیردوکوبرتن به کنگره پاریس عرضه شد، نمونه قراردادی پرچم المپیک است.

پرچم و نماد المپیک مظهر اتحاد 5 قاره و تجمع قهرمانان سراسر نقاط جهان در بازیهای المپیک است که بر طبق آرمان دوکوبرتن با رعایت اصل دوستی به مسابقه‌های برابر و صادقانه می‌پردازند. شعار المپیک Citius ,Altius ,Fortius (سریعتر، قوی‌تر، بالاتر) بیانگر آمال نهضت المپیک است.


 


 

آتش المپیک:

در مورد آتش المپیک تاریخ از شخصی یاد می‌کند که در نبرد سهمگین پلانته در سال 479 قبل از میلاد بطور معجزه آسایی جان سالم به در برد و از آنجا که در چنین سرنوشتی خود را مدیون لطف و کرامات خدا می‌دانست و در قبال این حیات دوباره می‌خواست شکرگزاری کند، بدین سبب از معبد آپولون آتش مقدس را با دو به محل تولد خود آورد.

هدف المپیک:

 

هدف در بازیهای المپیک شرکت در مسابقات است نه پیروزی. اساس آن بر پیروزی استوار نیست، بلکه خوب مبارزه کردن اصل است. ورزشکاران جهان برای بدست آوردن اهداف سریعتر، قویتر و بالاتر بدون توجه به ملیت، مذهب و نژاد پیکار می‌کنند و شعار کوبرتن را مبنی بر در صفا زیستن، در صفا مبارزه کردن و به نیروی جسمانی خود صدمه نزدن را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 11:14 توسط حمیدرضا حسنی |
"کي‌روش" دنبال بهانه براي ناکامي تيم ملي است  <-PostCategory-> 
سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: "کي روش" به دنبال بهانه براي ناکامي هاي تيم ملي است.

 

زلانکو کرانچار عصر دوشنبه در نشست خبري پيش از بازي دو تيم فجر شهيد سپاسي شيراز و سپاهان اصفهان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در خصوص اظهار نظر سرمربي تيم ملي فوتبال ايران افزود: جاي تاسف است که سرمربي تيم ملي، ليگ ايران را تماشا نمي کند.
وي تاکيد کرد: "کي روش" به جاي تماشاي بازي هاي تيم هاي استقلال و پرسپوليس بايد تمامي بازي هاي ليگ برتر را بررسي و از نزديک تماشا کند.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اينکه ليگ فوتبال ايران قوي و غير قابل پيش بيني است، يادآور شد: اينگونه به نظر مي رسد که سرمربي تيم ملي مي خواهد با اينگونه صحبت ها ناکامي هاي اخير تيم ملي را تحت پوشش قرار دهد.
کرانچار در ادامه سخنان خود با اشاره به اينکه هيچگونه بهانه اي براي ناکامي تيم ملي قابل قبول نيست، گفت: بهترين بازيکنان در اختيار "کي روش" قرار دارد و اين مربي بايد تيم ايران را به جام جهاني ببرد.
وي افزود: بازيکنان با کيفيت بالا از اين ليگ خارج شده اند و اگر "کي روش" نمي تواند با اين بازيکنان به درستي کار کند بايد نظرات خود را تغيير دهد.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان تاکيد کرد: ليگ ايران با کيفيت و جذاب است و "کي روش" بايد از اينکه تنها به بازي هاي دو تيم استقلال و پرسپوليس نگاه مي کند نگران باشد زيرا بسياري از استعداد ها را در ايران نخواهد ديد.
کرانچار در خصوص بازي تيم سپاهان در مقابل فجر شهيد سپاسي شيراز نيز گفت: فجر تيمي با انگيزه و قدرتمند است که بازي در مقابل آنها مشکل آفرين است.
وي افزود: در خصوص بازي در زمين چمن مصنوعي گلايه نداريم زيرا تمرينات خود را بر روي چمن مصنوعي انجام داده ايم.
از سري مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران دو تيم فجر شهيد سپاسي شيراز و سپاهان اصفهان عصر فردا در ورزشگاه شهيد آيت الله دستغيب به مصاف هم خواهند رفت.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 21:56 توسط حمیدرضا حسنی |
دو بازیکن استقلال دوپینگ کرده اند  <-PostCategory-> 

حاشیه های تمام نشدنی دربی و این بار پاسخ به اظهارات مسئولان باشگاه استقلال؛هر روز کل و کل بین آبی و قرمز وجود دارد و این بار به جای اینکه رویانیان جواب فتح الله زاده را بدهد حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه در مقام پاسخگویی برآمد و گفت:«استقلال به لطف اشتباه‌های داوری صدر جدول را تصاحب کرده و صدرنشینی‌شان غیر واقعی و کاذب است.»




مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اظهار نظر برخی مسئولان استقلال که گفته بودند بازیکنان پرسپولیس بعد از دربی زنبیل گذاشته بودند تا علیه داور صحبت کنند گفت:« متاسفانه دوستان در مصاحبه‌های خود به بازیکنان پرسپولیس بی‌احترامی کردند. این نوع ادبیات باعث تاسف است و چنین اظهارنظرهایی حتی در کرکری‌های هواداران کم سن و سال هم دیده نمی‌شود. اگر در دو دربی گذشته، سه پنالتی مسلم برای استقلالی‌ها گرفته نشده بود، آیا آن‌ها زمین و زمان را به هم نمی دوختند؟ ما فراموش نمی‌کنیم که در سالیان اخیر، پنالتی مسلم روی غلامرضا رضایی در دربی شماره ۷۰ و گل سالم محمد نوری در بازی شماره ۶۹ دو تیم گرفته نشده است. امسال هم که در دو دربی رفت و برگشت چنین اتفاقاتی افتاد. در دربی جام حذفی فصل گذشته نیز از دو بازیکن استقلال تست گرفته شد که تست دوپینگ هر دو مثبت بود.اینها نمونه‌هایی از اشتباهات داوری در دربی‌های دو، سه سال اخیر بود. به راستی اگر این اشتباهات به سود پرسپولیس تمام شده بود چه اتفاقاتی روی می‌داد، در حالی که می‌بینیم هواداران پرسپولیس بعد از همه این بی‌عدالتی‌ها ذره‌ای مشکل ایجاد نکرده و با سعه صدر بدون هیچ جنجالی ورزشگاه را ترک کردند».

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 21:55 توسط حمیدرضا حسنی |
افشاگری در خصوص خداحافظی رحمتی  <-PostCategory-> 

هر چند عداه ای نکونام را عامل اصلی خداحافظی رحمتی معرفی کرده اند اما با کنکاش در جریان خداحافظی ناگهانی دروازه بان تیم ملی، مجری معروف صدا و سیما متهم ردیف اول این ماجرا است.
خداحافظی سیدمهدی رحمتی از تیم ملی ایران و پذیرش زودهنگام کارلوس کی روش، معمای اصلی فوتبال ایران در این روزهاست و سوژه ای که رسانه ها به آن می پردازند. شاید خیلی ها جواد نکونام، اختلاف نظر او با مهدی رحمتی و نفوذ وی بر روی کارلوس کی روش را یکی از عوامل اصلی و شاید تنها عامل خداحافظی رحمتی از تیم ملی می دانند. برخی ها هم دعوت احتمالی از دانیال داوری، دروازه بان دو رگه ایرانی-آلمانی و ترس مهدی رحمتی از رقابت با این دروازه بان را عامل جدائی رحمتی از تیم ملی می دانند و معتقدند که رحمتی به جای پرداختن به رقابت ترجیح می دهد که با خالی کردن میدان، عرصه را بر گردانندگان تیم ملی تنگ کرده تا فضای رقابت در تیم ملی ایجاد نشود.


اما کلید حل این معما را می توان در گفتگوی چند دقیقه ای سیدمهدی رحمتی با عادل فردوسی پور در برنامه نود دانست: «آقای فردوسی پور منزل مسکونی من فقط چند طبقه با محل سکونت کی روش فرق دارد و من آمار رفت و آمد ها به منزل کی روش را دارم. می دانم چه کسانی به آنجا رفت و آمد دارند. حتی خود شما هم به آنجا رفت و آمد داشتید و آمار تردد شما هم به ما رسیده...!» جمله ای که باعث شد فردوسی پور گفتگویش با رحمتی را محتاط تر ادامه داده و حتی قدری هم مواضعش را عوض کند و به جای دادن خوراک به افکار عمومی در این راستا که رحمتی از ترس رقابت با دانیال داوری میدان را خالی کرده، او را سرباز شجاعی برای وطن و تیم ملی دانست و..... یعنی در واقع ترجیح داد تا بحثی را که رحمتی خیلی سربسته مطرح کرد، همانطور سربسته باقی بماند و ناگهان از سوی رحمتی باز نشود.


در واقع رحمتی که حاضر نشد درباره اختلافش با نکونام اشاره کند و این را دلیلی بر جدائی اش از تیم ملی بداند، دانیال داوری را به نوعی عامل خداحافظی خود از تیم ملی می داند. البته نه خود دانیال داوری و رقابت با او را .... بلکه رحمتی نوع ملی پوش شدن این دروازه بان دو رگه و عوامل ملی پوش شدن او را بهانه ای برای خداحافظی از تیم ملی می داند.


بنا بر این گزارش، فردی به نام "الف-ف" که از بستگان نزدیک یکی از مجریان سرشناس صدا و سیما می باشد و مدتهاست که در آلمان به تحصیل علم می پردازد و در کنار آن دستی هم بر آتش فوتبال آلمان دارد و می رود تا در امر ترانسفر های بین المللی سری در میان سرها در بیاورد و گفته می شود که رد پای وی در حضور برخی از فوتبالیست های دو رگه شاغل در اروپا در تیم ملی ایران هم مشاهده می شود، با ارتباط خوبی که با کارلوس کی روش در فوتبال ایران برخوردار کرده، جاده پیوستن این فوتبالیست های دورگه شاغل در اروپا به تیم ملی ایران را صاف می کند و حالا هم دانیال داوری در همان جاده ای قرار گرفته که از طرف "الف-ف" صاف شده.


همین مجری معروف صدا و سیما نقش مهمی در باز شدن راه پیوستن افشین قطبی به تیم پرسپولیس و نشستن او بر روی نیمکت تیم ملی ایران ایفا کرده بود و همان زمان هم راه پیوستن فوتبالیست های دو رگه به تیم ملی باز شد، اما وقتی در نهایت قطبی نیز خواسته های کلان این مجری صدا و سیما را تمکین نکرد، این مجری و برنامه پر مخاطبش به طور کلی بر علیه قطبی موضع گیری کرده و خط خود و برنامه شان را از خط و ربط افشین قطبی جدا کردند.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 21:49 توسط حمیدرضا حسنی |
قرمز یا آبی؛ بازیگران طرفدار کدام تیم هستند؟  <-PostCategory-> 

سینمایی ها هم مثل مردم فوتبالی،با استقلالی هستند یا پرسپولیسی...اما اینکه کدام یک آبی هستند و کدام قرمز،چیز دیگری است.توی این گزارش تا آنحایی که می شد ته قضیه را درآوردیم که کدام چهره سینمایی طرفدار قرمز و کدام طرفدار آبی هستند.

بهرام رادان: به شدت فوتبالی است.فرصت گیر بیاورد با رفقایش فوتبال بازی می کند و یک استقلالی دو آتیشه است.هر جایی که صحبت از فوتبال و استقلال و پرسپولیس باشد سینه چاک از استقلال طرفداری می کند.اما استادیوم نمی رود.به خاطر اتفاق های حاشیه ای که امکان دارد در ورزشگاه برایش بیاافتد.

محمدرضا گلزار: خیلی فوتبالی نیست و بیشتر علاقه اش به سمت والیبال است. ولی پرسپولی است.اگر در جمعی باشد و کل کل راه بیا افتد طوری از پرسپولیس طرفداری می کند که انگار هر روز استادیوم است.اما او هم مشکل بهرام رادان را دارد و استادیوم نمی رود.

پرستو صالحی: از آن دختر هایی است که همه جوره فوتبال را دنبال می کند.چه خارجی چه داخلی.اما اگر درباره فوتبال داخلی از او نظر بخواهی متوجه می شوید که دارید با یک طرفدار سینه چاک استقلال حرف می زنید.هیچ ابایی هم ندارد که عنوان کند عاشق فوتبال است و استقلالی است.خوراکش کل کل کردن با پرسپولیسی ها است.

پژمان بازغی: فکر می کنم این یکی را همه بدانید. اگر یک استادیوم بروی حرفه ای باشید حتمن پژمان بازغی را در استادیوم دیده اید. ولی در بازی های پرسپولیس. چون حسابی پرسپولیسی است و با کسی هم شوخی ندارد.با خیلی از بچه های فوتبالی رفیق است. مخصوصا حسین هدایتی!

کامبیز دیرباز: اگر خیال می کنید پژمان بازغی تنهایی بازی های پرسپولیس را به استادیوم می رود سخت اشتباه می کنید. کامبیز دیرباز بدتر از پژمان پرسپولیسی است. طوری که قبل از بازی های دربی همیشه با sms هاش با رفقای استقلالی اش کل کل راه می اندازد. البته معروف است که بعد از شکست های پرسپولیس مقابل استقلال تلفن رفقای استقلالی اش را جواب نمی دهد!

سام درخشانی: سام هم یکی از دوستان نزدیک کامبیز دیربار و پژمان بازغی است اما تنها فرقی که با این دو دارد این است که استقلالی است.فقط بازی های دربی را همراه رفقایش می رود.

مسعود کیمیایی: خیلی سخت می شود فهمید که کیمیایی،که یکی از بزرگترین کارگردان های سینمای ایران است طرفدار کدام تیم است.اما آنهایی که به کیمیایی نزدیک هستند می گویند او یک پرسپولیسی قدیی است. حتی در فیلم مستند سلطان که درباره علی پروین ساخته شده کلی درباره پروین حرف می زدند و از منش او تعریف می کند.

سعید راد: خیلی ها دیگر می دانند که سعید راد پرسپولیسی است.هم مصاحبه هایی که در نشریات کرده و هم حضورش در استادیوم در بازی های دربی. البته او عاشق پرسپولیسی است که علی پروین روی نیمکت اش نشسته باشد.

محمدرضا شریفی نیا: این یکی هم از آن دسته بازیگرانی است که کمتر می شد فهمید طرفدار کدام تیمی است.اما این اواخر ماجرا لو رفت. او که اتفاقا تهیه کننده فیلم مستند سلطان هم هست توی جلسه ای که به خاطر این فیلم برگزار شده بود عنوان کرده بود که او یک استقلالی است ولی به خاطر اسطوره ای به اسم علی پروین تهیه کنندگی فیلم سطان را به عهده گرفته است.

مهراوه شریفی نیا: دختر بزرگ محمدرضا شریفی نیا هم از آن فوتبالی ها است.همین سال گذشته که مسابقه های فوتبال جام جهانی توی سینما ها پخش می شد،طرفدار دو آتیشه اسپانیا بود و بازی های اسپانیا را در سینما تماشا می کرد. اما توی فوتبال داخلی یک پرسپولیسی است و همیشه اهل کل کل...

امیر جعفری: این یکی اگر بین دو سه تا پرسپولیسی بیاافتد ، طوری از استقلال دفاع می کند که انگار مربی این تیم است.استقلالی بودن امیر جعفری کاملا رو است. همه جا اگر بحثی پیش بیاید درباره فوتبال و قرمز و آبی با صدای بلند استقلالی بودنش را فریاد می زند.

حسین سلیمانی: اگر فیلم مهر مادری را دیده باشید حسین سلیمانی را هم می شناسید. او همان نوجوان شیطانی است که کلی در فیلم شر به پا می کرد. حسین سلیمانی هم یک پرسپولیسی دو آتیشه است. او حتی با خدا بیامرز رسول ملاقلی پور یکی از کارگردان های مطرح سینما،سر بازی دربی قول و قرار می گذارند و سرآخر کارگردان استقلالی یک دست کت و شلوار به حسین بدهکار می شود. پس ببینید تا چه حد او پرسپولیسی است.

امیر آقایی: او هم جزو استقلالی های دو آتیشه است.
اهل کل کل کری خواندن برای همکارانش که یکی اش همین حسین سلیمانی است.

گفته می شود تا سر حد دعوا با پرسپولیسی ها کل کل می کند و قبل از دربی فقط کری می خواند.

لاله اسکندری: از آن دسته از خانم های استقلالی است.به قول خودش که در مصاحبه ای گفته: شدیدا استقلالی هستم.او حتی در روز بازی تاریخی ایران و بحرین از تماشاگران ویژه بازی در استادیوم هم بود.

یوسف تیموری: می گویند یکی از بازی های مهم دربی او سر فیلمبرداری بود و قول داد که اگر استقلال برنده بازی باشد شیرینی با نسکافه بدهد. استقلال هم بازی را برد و یوسف تیموری همه گروه را به نسکافه و شیرینی دعوت کرد.او هم از آن استقلالی ها است.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 21:7 توسط حمیدرضا حسنی |
هنرمندان مشهور طرفدار کدام تیم هستند  <-PostCategory-> 

خوانندگان :

حمید عسکری : استقلال / اروپایی : چلسی


فرزاد فرزین : پرسپولیس

محسن یگانه : پرسپولیس / اروپایی : منچستر یونایتد

بنیامین : استقلال

شادمهر عقیلی : پرسپولیس

بهنام صفوی : استقلال

بابک جهانبخش : پرسپولیس

رضا صادقی : پرسپولیس / اروپایی : منچستر یونایتد و رئال مادرید

ساسی مانکن : استقلال

حسین مخته : پرسپولیس

شهاب رمضان : پرسپولیس / اروپایی : اینتر

علی اصحابی : استقلال

عرفان ( خواننده رپ ) : پرسپولیس

محمد اصفهانی : استقلال

بازیگران داخلی ( قسمت اول ! ) :


حمید گودرزی : استقلال

پانته آ بهرام : استقلال

سیامک انصاری : استقلال


مهران مدیری : پرسپولیس

امین حیایی : پرسپولیس

محمدرضا گلزار : پرسپولیس


نیما شاهرخ شاهی : استقلال

مهناز افشار : استقلال

امیر جعفری : استقلال


بهنوش بختیاری : پرسپولیس

الناز شاکردوست : پرسپولیس

نیکی کریمی : پرسپولیس

نیوشا ضیغمی : پرسپولیس


لاله اسکندری : استقلال

مینا لاکانی : استقلال

فلامک جنیدی : استقلال

پرستو صالحی : استقلال

بازیگران داخلی ( قسمت دوم ) :

مهدی سلوکی : پرسپولیس

بهرام رادان : استقلال

لیلا اوتادی : پرسپولیس

جواد رضویان : استقلال

محمدرضا شریفی نیا : استقلال


حمید لولایی : پرسپولیس

رضا شفیعی جم : پرسپولیس


برزو ارجمند : استقلال

داریوش ارجمند : استقلال


سعید پیردوست : پرسپولیس

رامبد جوان : پرسپولیس

خوانندگان داخلی ( قسمت دوم ) :

رضا یزدانی : استقلال

مهدی مقدم : پرسپولیس

مازیار فلاحی : پرسپولیس

رسول نجفیان : استقلال

کامران و هومن : پرسپولیس و پرسپولیس

سعید شهروز : داخلی نامشخص ! / اروپایی : منچستر یونایتد

خشایار اعتمادی : استقلال

رضایا : پرسپولیس

آرمین 2FM : پرسپولیس




مجری ها :

عادل فردوسی پور : پرسپولیس / اروپایی : لیورپول

فرزاد حسنی : پرسپولیس


مزدک میرزایی : استقلال

جواد خیابانی : استقلال

علیفر : استقلال


بهرام شفبع : پرسپولیس

رضا جاودانی : استقلال / اروپایی : بایرن مونیخ

پیمان یوسفی : پرسپولیس

حسین رفیعی : پرسپولیس

احسان علیخانی : پرسپولیس

رضا رشیدپور : پرسپولیس

فرشید منافی : پرسپولیس

استقلالی ها :


اکبر عبدی : استقلال

احسان خواجه امیری : استقلال

سام درخشانی : استقلال

پوریا پور سرخ : استقلال

پیمان معادی : استقلال

یوسف تیموری : استقلال

علی صادقی : استقلال

شیلا خداداد : استقلال

امیر نوری : استقلال

 

پرسپولیسی ها :

حامد بهداد : پرسپولیس

کامبیز دیرباز : پرسپولیس

پژمان بازغی : پرسپولیس

حمید فرخ نژاد : پرسپولیس

مرتضی احمدی : پرسپولیس

تهمینه میلانی : پرسپولیس

مهراوه شریفی نیا : پرسپولیس

زنده یاد خسرو شکیبایی : پرسپولیس

داود رشیدی : پرسپولیس

سیروس گرجستانی : پرسپولیس ( یه مدت هم واسه شاهین بازی کرده )

حمید ماهی صفت : پرسپولیس

مجید صالحی : پرسپولیس

هادی ساعی : پرسپولیس

فاطمه گودرزی : پرسپولیس

ساعد هدایتی : پرسپولیس

لاله صدیق : پرسپولیس

سیاوش خیرابی : پرسپولیس

 

 

 

 




 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 16265
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 21:7 توسط حمیدرضا حسنی |
مطالب پيشين
» رویانیان استقلالی یا پرسپولیسی بودن احمدی‌نژاد را لو داد
» پولدارترین فوتبالیست‎های جهان
» تاریخ و محل تولد اكثر هنرمندان كشور
» سال تولد و میزان تحصیلات بازیگران معروف ایران
» رعایت این نکات هنگام مطالعه الزامیست
» داروی بسیار خطرناک در شب های امتحان
» عادت های غلط ما ایرانی ها در رانندگی و نگهداری ازخودرو
» تولید دستگاه تزریق انسولین بدون استفاده از سرنگ
» 5 ويتامين مخصوص آقايان
» چربی های شکم و پهلو را آب کنید
» فردوسي پوربرادرم چهار سال است از آلمان برگشته ؛ قلعه نويي را به خدا واگذار مي‌كن
» آزار زنان در آسانسور توسط مرد هوسران
» خبر ویژه : خداحافظی جادوگر از فوتبال در دوبی !
» داروخانه پروردگار
» آشنایی با 7 ماده غذایی چربی‌سوز
» هشدار :لطفاً توجه کنید و به دیگران اطلاع دهید !
» تاثیر ساعات مختلف خواب شب در سلامتی
» دانستنی های بامزه
» 9 دانستنی جالب
» 10دانستنی های علمی


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


موضوعات
ورزش
طنز
پزشکی و سلامت
داستان کوتاه
جالب و خواندنی
آشپزی
اس ام اس
اخبار هنرمندان
مذهبی
پيوندها


(¯`·.¸¸.·'♥ آرزوها ♥'·.¸¸.·´¯) ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوان سیتی و آدرس javan.city.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

لىىک
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com