جوان سیتی

بی ترمز ها
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
اسفند 1391
بهمن 1391
نويسندگان
حمیدرضا حسنی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 16761
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

i

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب آنلاین

فال حافظ


داستان روزانه

 weather>کد نمایش آب و هوا
قرمز یا آبی؛ بازیگران طرفدار کدام تیم هستند؟  <-PostCategory-> 

سینمایی ها هم مثل مردم فوتبالی،با استقلالی هستند یا پرسپولیسی...اما اینکه کدام یک آبی هستند و کدام قرمز،چیز دیگری است.توی این گزارش تا آنحایی که می شد ته قضیه را درآوردیم که کدام چهره سینمایی طرفدار قرمز و کدام طرفدار آبی هستند.

بهرام رادان: به شدت فوتبالی است.فرصت گیر بیاورد با رفقایش فوتبال بازی می کند و یک استقلالی دو آتیشه است.هر جایی که صحبت از فوتبال و استقلال و پرسپولیس باشد سینه چاک از استقلال طرفداری می کند.اما استادیوم نمی رود.به خاطر اتفاق های حاشیه ای که امکان دارد در ورزشگاه برایش بیاافتد.

محمدرضا گلزار: خیلی فوتبالی نیست و بیشتر علاقه اش به سمت والیبال است. ولی پرسپولی است.اگر در جمعی باشد و کل کل راه بیا افتد طوری از پرسپولیس طرفداری می کند که انگار هر روز استادیوم است.اما او هم مشکل بهرام رادان را دارد و استادیوم نمی رود.

پرستو صالحی: از آن دختر هایی است که همه جوره فوتبال را دنبال می کند.چه خارجی چه داخلی.اما اگر درباره فوتبال داخلی از او نظر بخواهی متوجه می شوید که دارید با یک طرفدار سینه چاک استقلال حرف می زنید.هیچ ابایی هم ندارد که عنوان کند عاشق فوتبال است و استقلالی است.خوراکش کل کل کردن با پرسپولیسی ها است.

پژمان بازغی: فکر می کنم این یکی را همه بدانید. اگر یک استادیوم بروی حرفه ای باشید حتمن پژمان بازغی را در استادیوم دیده اید. ولی در بازی های پرسپولیس. چون حسابی پرسپولیسی است و با کسی هم شوخی ندارد.با خیلی از بچه های فوتبالی رفیق است. مخصوصا حسین هدایتی!

کامبیز دیرباز: اگر خیال می کنید پژمان بازغی تنهایی بازی های پرسپولیس را به استادیوم می رود سخت اشتباه می کنید. کامبیز دیرباز بدتر از پژمان پرسپولیسی است. طوری که قبل از بازی های دربی همیشه با sms هاش با رفقای استقلالی اش کل کل راه می اندازد. البته معروف است که بعد از شکست های پرسپولیس مقابل استقلال تلفن رفقای استقلالی اش را جواب نمی دهد!

سام درخشانی: سام هم یکی از دوستان نزدیک کامبیز دیربار و پژمان بازغی است اما تنها فرقی که با این دو دارد این است که استقلالی است.فقط بازی های دربی را همراه رفقایش می رود.

مسعود کیمیایی: خیلی سخت می شود فهمید که کیمیایی،که یکی از بزرگترین کارگردان های سینمای ایران است طرفدار کدام تیم است.اما آنهایی که به کیمیایی نزدیک هستند می گویند او یک پرسپولیسی قدیی است. حتی در فیلم مستند سلطان که درباره علی پروین ساخته شده کلی درباره پروین حرف می زدند و از منش او تعریف می کند.

سعید راد: خیلی ها دیگر می دانند که سعید راد پرسپولیسی است.هم مصاحبه هایی که در نشریات کرده و هم حضورش در استادیوم در بازی های دربی. البته او عاشق پرسپولیسی است که علی پروین روی نیمکت اش نشسته باشد.

محمدرضا شریفی نیا: این یکی هم از آن دسته بازیگرانی است که کمتر می شد فهمید طرفدار کدام تیمی است.اما این اواخر ماجرا لو رفت. او که اتفاقا تهیه کننده فیلم مستند سلطان هم هست توی جلسه ای که به خاطر این فیلم برگزار شده بود عنوان کرده بود که او یک استقلالی است ولی به خاطر اسطوره ای به اسم علی پروین تهیه کنندگی فیلم سطان را به عهده گرفته است.

مهراوه شریفی نیا: دختر بزرگ محمدرضا شریفی نیا هم از آن فوتبالی ها است.همین سال گذشته که مسابقه های فوتبال جام جهانی توی سینما ها پخش می شد،طرفدار دو آتیشه اسپانیا بود و بازی های اسپانیا را در سینما تماشا می کرد. اما توی فوتبال داخلی یک پرسپولیسی است و همیشه اهل کل کل...

امیر جعفری: این یکی اگر بین دو سه تا پرسپولیسی بیاافتد ، طوری از استقلال دفاع می کند که انگار مربی این تیم است.استقلالی بودن امیر جعفری کاملا رو است. همه جا اگر بحثی پیش بیاید درباره فوتبال و قرمز و آبی با صدای بلند استقلالی بودنش را فریاد می زند.

حسین سلیمانی: اگر فیلم مهر مادری را دیده باشید حسین سلیمانی را هم می شناسید. او همان نوجوان شیطانی است که کلی در فیلم شر به پا می کرد. حسین سلیمانی هم یک پرسپولیسی دو آتیشه است. او حتی با خدا بیامرز رسول ملاقلی پور یکی از کارگردان های مطرح سینما،سر بازی دربی قول و قرار می گذارند و سرآخر کارگردان استقلالی یک دست کت و شلوار به حسین بدهکار می شود. پس ببینید تا چه حد او پرسپولیسی است.

امیر آقایی: او هم جزو استقلالی های دو آتیشه است.
اهل کل کل کری خواندن برای همکارانش که یکی اش همین حسین سلیمانی است.

گفته می شود تا سر حد دعوا با پرسپولیسی ها کل کل می کند و قبل از دربی فقط کری می خواند.

لاله اسکندری: از آن دسته از خانم های استقلالی است.به قول خودش که در مصاحبه ای گفته: شدیدا استقلالی هستم.او حتی در روز بازی تاریخی ایران و بحرین از تماشاگران ویژه بازی در استادیوم هم بود.

یوسف تیموری: می گویند یکی از بازی های مهم دربی او سر فیلمبرداری بود و قول داد که اگر استقلال برنده بازی باشد شیرینی با نسکافه بدهد. استقلال هم بازی را برد و یوسف تیموری همه گروه را به نسکافه و شیرینی دعوت کرد.او هم از آن استقلالی ها است.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 16761
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 21:7 توسط حمیدرضا حسنی |
قابل توجه پنیر خورها  <-PostCategory-> 

متخصصان علوم پزشکی در اروپا هشدار دادند که خوردن مصرف زیاد پنیر خطر ابتلا به سرطان مثانه را تشدید می&zwnj;کنند.

این متخصصان هشدار دادند در افرادی که روزانه بیش از 53 گرم پنیر می&zwnj;خورند خطر ابتلا به سرطان مثانه بیش از 50 درصد افزایش پیدا می&zwnj;کند. 53 گرم پنیر تقریبا به اندازه یک تکه کوچک شکلات است.
مجله اروپایی سرطان در این باره گزارش داد که در عین حال خوردن کمتر از این مقدار پنیر در روز هیچ خطری برای سلامت مثانه ندارد.

به گزارش روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس، این متخصصان در آزمایشات خود چگونگی تاثیر رژیم غذایی چرب روی احتمال ابتلا به سرطان مثانه را در 586 داوطلب سالم و مبتلا به سرطان مثانه بررسی کرده به نتایج فوق دست یافتند.
این یافته حاصل مطالعات گروهی از پزشکان و متخصصان دانمارکی و بلژیکی است.

آمارها نشان می&zwnj;دهد که سالانه حدود 10 هزار نفر تنها در انگلیس قربانی سرطان مثانه می&zwnj;شوند و احتمال ابتلا به این سرطان در افراد سیگاری چهار برابر بیشتر از افراد غیرسیگاری است.

بنا بر این گزارش، سرطان مثانه دومین سرطان شایع دستگاه ادراری است که از کل سرطان&zwnj;های موجود، حدود هفت درصد از سرطان&zwnj;های مردان و همچنین دو درصد از سرطان&zwnj;های زنان را تشکیل می&zwnj;دهد. همچنین 65 سالگی سن متوسط ابتلا به این نوع سرطان است.
پزشکان می&zwnj;گویند افرادی که شغلشان به عنوان مثال در ارتباط با صنایع چرم است یا کارگرانی که با موادی مثل رنگ، بنزین، مواد چاپ و مواد شیمیایی سر و کار دارند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به این سرطان قرار دارند. یکی دیگر از علل ایجاد کننده سرطان مثانه استفاده از داروهایی مانند سیکلوفسفامید و شیرین کننده&zwnj;های مصنوعی است. عفونت و سنگ مثانه نیز خطر بدخیمی مثانه را افزایش می&zwnj;دهند. بعلاوه سیگار عامل 50 درصد تشکیل تومورهای مثانه است.

شایع&zwnj;ترین علائم سرطان مثانه وجود خون در ادرار است که در اکثر موارد دیده می&zwnj;شود. همچنین درد مشترک در پهلو و درد استخوانی از سایر علایم این بیماری است.

متخصصان می&zwnj;گویند چربی&zwnj;های اشباع شده مثل گوشت و لبنیات احتمال بروز این سرطان را تشدید کرده اما در عوض چربی&zwnj;های سالم مثل روغن زیتون نقش حفاظت کننده در برابر این بیماری دارند

.

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 16761
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 21:7 توسط حمیدرضا حسنی |
چی را کجا بپوشیم؟  <-PostCategory-> 

محیط کار را با محفل مهمانی اشتباه نگیرید و لباس تنگ و جلب توجه&zwnj;کننده نپوشید که علاوه بر عذاب خودتان، مخاطبتان را هم در برقراری رابطه دچار مشکل می&zwnj;کنید
مهمانی اعیانی با پیژامه راه راه

!!!!!

 

چشم&zwnj;ها به او که می&zwnj;رسند، خیره می&zwnj;مانند: کت و شلوار پوشیده، دستمال&zwnj;گردن سرمه&zwnj;ای به گردنش بسته، دکمه&zwnj;های سرآستین را بسته و کفش&zwnj;های نوک تیزش را تا جایی که توانسته واکسن زده و برق انداخته! صدای پچ&zwnj;پچی به گوش می&zwnj;رسد و قهرمان داستان ما هر لحظه معذب&zwnj;تر می&zwnj;شود. گروه به راه می&zwnj;افتند و قهرمان، پشیمان از انتخاب این لباس پلوخوری، از کوه بالا می&zwnj;رود

 

!

شماهم این وضعیت را پیدا می&zwnj;کنید اگر تشخیص ندهید چه لباسی را کجا باید بپوشید بنابراین این روزها که زیاد به مهمانی و سفر می&zwnj;روید، حواستان باشد

 

:

به خودتان بگویید جایی می&zwnj;روید که آدم&zwnj;های زیادی هستند و همه هم بالاخره چیزی خواهند پوشید. شما هر قدر هم که تلاش کنید، مورد پسند همه سلیقه&zwnj;ها قرار نمی&zwnj;گیرید. پس اضطرابِ &laquo;چه بپوشم&raquo; را قبل از مهمانی کم کنید و با آرامش، لباسی را انتخاب کنید که با آن راحت هستید

 

.

محیط کار را با محفل مهمانی اشتباه نگیرید و لباس تنگ و جلب توجه&zwnj;کننده نپوشید که علاوه بر عذاب خودتان، مخاطبتان را هم در برقراری رابطه دچار مشکل می&zwnj;کنید؛ در صورتی که می&zwnj;توانید تمیز و باوقار و آراسته باشید

 

.

در مسافرت، کفش راحت و لباس سبک بپوشید. گوشواره سنگین، شلوار تنگ، و دستمال گردن، سفرتان را خراب می&zwnj;کند. اگر هم دوست دارید عکس&zwnj;های زیبایی از سفر داشته باشید، لباس&zwnj;های شاد و درخشان انتخاب کنید تا یادگاری جذاب&zwnj;تری داشته باشید

 

.

دید و بازدیدهای عصرانه ما جای مناسبی برای لباس&zwnj;های سبک و شاد و گلدار خانم&zwnj;ها و پیراهن&zwnj;های راحت روشن برای آقایان است. در مهمانی&zwnj;های شام خانوادگی هم می&zwnj;توان همین گونه لباس پوشید

 

.

پوشیدن کفش پاشنه&zwnj;بلند و نوک&zwnj;تیز را در سفر و محیط کار فراموش کنید. برای چنین جاهایی، کفش با پنجه گرد مناسب&zwnj;تر است و اگر سن&zwnj;تان بالای 50 سال است و کمی زانودرد هم دارید، بدانید که کفش&zwnj;تان نباید کمتر از 3 سانتی&zwnj;متر لژ داشته باشد

.
افراد خانواده محکوم نیستند که همیشه شما را با کهنه&zwnj;ترین و لکه&zwnj;دارترین لباستان ببینند. خسیس&zwnj;بازی درنیاورید! بعضی از لباس&zwnj;های راحت را که برای روز مبادا نگه داشته&zwnj;اید، از کمد بیرون بیاورید و در خانه بپوشید؛ تا هم روحیه خودتان بالا برود و هم اعضای خانواده&zwnj;تان خوشحال شوند

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 16761
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 21:7 توسط حمیدرضا حسنی |
چگونه مدی مطابق با شخصیت و انداممان انتخاب کنیم؟  <-PostCategory-> 
خیلی سخت است که بتوان مدی انتخاب کرد که مطابق با شخصیت و اندام ما باشد. در این راه شما با مدل&zwnj;های متفاوتی برخورد می&zwnj;کنید ، مدل موهای وحشتناک ، شلوارهای زشت و جواهرات بد شکل ؛ اما شما از این مدل&zwnj;های زشت و افراد بدلباس می&zwnj;توانید تجربه&zwnj;های خوبی کسب کنید ؛ شما می&zwnj;توانید با استفاده از این تجربیات ، مدی انتخاب کنید که مطابق شخصیت و خلق و خویتان باشد.

این مد باید دو مشخصه داشته باشد:
اولین مشخصه این است که شما به چه مدل&zwnj;ها و سبکی علاقه دارید. مشخصه دوم مدل لباس و سبک آرایشی است که بیشتر از همه ، شما را زیبا و برازنده می&zwnj;کند.

به عبارت دیگر ، هیچ کس نمی&zwnj;تواند از یک مدل زیبا و برازنده کورکورانه تقلید کند. مدها دوران کوتاهی دارند ، و زمانیکه شما به عقب برمی گردید و به لباس&zwnj;های آن دوران نگاه می&zwnj;کنید خنده تان خواهد گرفت. البته همه در دوران دهه هفتاد لباس&zwnj;هایی می&zwnj;پوشیدند که دارای اپل&zwnj;ها و دکمه&zwnj;های بزرگ بود ، اما آیا همین افراد در این زمانه حتی حاضر هستند که آن لباس&zwnj;ها را در کمد لباس&zwnj;هایشان نگاه دارند؟
 
بعضی&zwnj;ها در لباس&zwnj;های آن دوران عالی به نظر می&zwnj;رسیدند ، به خاطر اینکه شکل و ظاهر آن لباس&zwnj;ها واقعا برازنده شان بود ، اما این دلیل نمی&zwnj;شود که آنها در این دوران هم از آن لباس&zwnj;ها استفاده کنند.

شکل و اندام:
برای اینکه لباسی متناسب با اندام تان پیدا کنید ابتدا باید نوع و شکل اندام خودتان را پیدا کنید. آیا شما سیبی شکل هستید ،&zwnj;یا اندام تان مانند ساعت شنی است یا اینکه اندام باریکی دارید. افرادی که باریک اندام اند باید از پوشیدن لباس&zwnj;های تنگ و چسبان خودداری کنند و آنهایی که هیکل شان مانند گلابی است هیچ گاه نباید شلوارهای گشاد بپوشند.
 
در این قسمت انواع مختلف شکل و اندام را برای شما توضیح می&zwnj;دهیم:
سیب: افرادی که هیکل سیبی شکل دارند دارای بالاتنه بزرگی هستند ، البته این افراد پاهای متناسب و زیبایی هم دارند که معمولا به آن افتخار می&zwnj;کنند.یک پیراهن تنگ کمر لاغر را بیشتر در معرض نمایش می&zwnj;گذارد ، بنابراین این افراد باید بلوز و تابی به تن کنند که کمی آزاد باشد و برای به نمایش گذاشتن پاهایشان از شلوارهای تنگ استفاده کنند.
در ترکیب رنگی نیز شما باید برای قسمت بالاتنه از رنگ&zwnj;های تیره و برای شلوار یا دامن از رنگ&zwnj;های روشن استفاده کنید.از پوشیدن دامن&zwnj;های کوتاه خودداری کنید چرا که بالاتنه شما را بزرگتر نشان خواهد داد.

گلابی&zwnj;: افرادی که اندامی به شکل گلابی دارند دارای پایین تنه بزرگی هستند و بالاتنه شان معمولا کوچکتر است. این افراد باید تاب و بلوزهای تنگ و دامن یا شلوار آزاد بپوشند. این مدل به شما کمک می&zwnj;کند تا کمر خود را لاغر تر نشان دهید و توجه اطرافیان را از پایین تنه بزرگ خود به سمت بالاتنه جلب کنید.
اگر بالاتنه شما بسیار لاغر است از بلوزهای یقه باز و آستین کوتاه خودداری کنید. برای پوشاندن سینه و یا شانه&zwnj;های لاغر خود از گردنبند&zwnj;های بزرگ استفاده کنید.
 

ساعت شنی : افرادی که اندام شان ساعت شنی نامیده می&zwnj;شود دارای بالاتنه بزرگ و کمر باریک و پایین تنه بزرگی هستند. بیشتر خانم&zwnj;هایی که اندام شان ساعت شنی شکل است خوش لباس اند چرا که هر لباسی می&zwnj;پوشند برازنده و متناسب شان به نظر می&zwnj;رسد.

خلال دندانی : خلال دندانی&zwnj;ها اندامی بسیار باریک و لاغر دارند. به هر حال ، این افراد اندامی مانند مستطیل دارند. این افراد باید لباس&zwnj;هایی به تن کنند که منحنی&zwnj;های اندام شان را نماین تر کند.
آنها می&zwnj;توانند با پوشیدن شلوارهای گشاد با کمر چسبان و بلوزهایی با آستین&zwnj;های گشاد می&zwnj;توانند لاغر بودن خود را تا اندازهای پنهان کنند.

اندام&zwnj;های پر: این افراد دارای سایز بزرگی هستند. شاید خانم&zwnj;هایی که در این دسته قرار می&zwnj;گیرند از بابت پیدا کردن لباسی مطابق با اندام شان ناراحت باشند ، معمولا این خانم لباس&zwnj;هایی انتخاب می&zwnj;کنند که برجستگی&zwnj;های بدن شان را تا اندازه ای پنهان کنند.اما باید توجه کنید که این کار اشتباه بزرگی است ،&zwnj; شما باید برجستگی&zwnj;های جذاب بدن خود را به نمایش بگذارید.

قانون کلی برای این افراد این است که قسمت&zwnj;هایی از اندام شان را که لاغر است برجسته کرده و قسمت&zwnj;های بزرگ را بپوشانند. برای نقاطی که دوست دارید توجه دیگران را کمتر به خود جلب کند ، از رنگ&zwnj;های تیره و خطوط عمودی استفاده کنید. برای نواحی که دوست دارید برجسته باشند از رنگ&zwnj;های روشن  و خطوط افقی و طرح&zwnj;های بزرگ و برجسته استفاده کنید.
 
از الگوها و پارچه&zwnj;هایی استفاده کنید که می&zwnj;دانید به شما می&zwnj;آیند. اگر زمانیکه لباسی به رنگ سبز به تن می&zwnj;کنید ظاهرتان مانند بیمارها می&zwnj;شود ، پس باید از رنگ سبز دوری کنید. مهم نیست چقدر رنگ سبز را دوست دارید . اگر لباس&zwnj;های گلدار شما را چاق نشان می&zwnj;دهند نباید از این طرح&zwnj;ها استفاده کنید. برعکس آنهایی که لباس&zwnj;های گلدار چهره شان را شاداب و زیبا نشان می&zwnj;دهد می&zwnj;توانند در انتخاب لباس&zwnj;هایشان این مدلها را نیز در نظر بگیرند. توجه داشته باشید ، هر مدلی که زیبایی شما را دوچندان می&zwnj;کند را با وسواس&zwnj;های بیش از حد خراب نکنید.
 

مدل لباس :
آیا شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق لباس&zwnj;های چرم و یا شال گردن&zwnj;های رنگارنگ هستند؟ مدل&zwnj;ها ، الگو و طرح پارچه&zwnj;هایی که انتخاب می&zwnj;کنید سلیقه و سبک فکری شما را نشان میدهد. بین این موارد تفاوت عمده ای وجود ندارد ، انتخاب شخصی یعنی اینکه شما از کدام یکی از مدل&zwnj;ها خوشتان می&zwnj;آید و با آن احساس راحتی می&zwnj;کنید و در ضمن این مدل با دیگر مدل&zwnj;ها متفاوت است.

"مد" در فرهنگ ، دوره&zwnj;های زمانی و طراحان مختلف متفاوت است . احتمالا زمانیکه دختر بچه بودید عاشق النگو و دستبند بوده اید ، و حالا عاشق گردنبند و گوشواره هستید.
هر طور که دوست دارید لباس بپوشید اما اجازه ندهید مارک لباس شما را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر با شلوار جین احساس راحتی بیشتر می&zwnj;کنید و دامن&zwnj;های کوتاه را دوست ندارید ، اجازه ندهید که تحت تاثیر دیگران قرار گرفته و مجبور شوید لباسی بپوشید که علاقه ای به آن ندارید، مخصوصا اگر پاهای زیبایی هم ندارید.
اگر خودتان را مجبور می&zwnj;کنید لباسی بپوشید که دوست ندارید و یا با آن راحت نیستید مطمئن باشید این احساس در ظاهر تان نیز خود را نمایان خواهد کرد. راه رفتن ، صحبت کردن ، رقصیدن شما در مهمانی، همه و همه تحت تاثیر این احساس ناخوشایند خواهد بود و بدین ترتیب شما اعتماد به نفسی در خود احساس نخواهید کرد.

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 16761
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 21:7 توسط حمیدرضا حسنی |
برای لاغر شدن صبح ورزش کنیم یا عصر؟!  <-PostCategory-> 

شروع روز با ورزش و فعالیت بدنی بر تنظیم روند کل روزتان موثر است و کسانی که در صبح ها ورزش می کنند بیشتر مستعد حفظ عادت فعالیت بدنی خود هستند.

این سوال برای خیلی از افراد که قصد دارند برای کاهش وزن رژیم بگیرند وجود دارد که آیا باید در هنگام صبح ورزش کنند و یا وقت ورزش مهم نمی باشد؟

اگر شما قصد کاهش وزن دارید پیاده روی در صبح گاه و هر اقدام دیگری که می توانید برای حرکت دادن بدنتان انجام دهید مفید است. برای کاهش وزن و پایین نگه داشتن وزن نیازمند فعالیت بدنی و ورزش می باشید. متخصصین عقیده دارند که ورزش باید بخشی از الگوی زندگی روزانه شما گردد و شروع روز با ورزش بهترین عادت رفتاری است. البته راهکار کلیدی این است که هر جا و هر زمان که می توانید ورزش کنید چه در صبح باشد چه بعد از ظهر و چه عصر.

ولی شروع روز با ورزش و فعالیت بدنی بر تنظیم روند کل روزتان موثر است و کسانی که در صبح ها ورزش می کنند بیشتر مستعد حفظ عادت فعالیت بدنی خود هستند. وقتی شما ورزش و فعالیت بدنی را به عنوان اولین اقدامتان در صبح گاه انجام می دهید در واقع ورزشتان را قبل از دیگر مشغله و حواس پرتی ها ی روزمره انجام داده اید و امکان اینکه مشغله و پیش آمدهای روزمره مانع از ورزش و فعالیت بدنی روزانه شما گردند از بین می رود.

ارتباط ورزش با کاهش وزن و خواب بهتر:

همه می دانیم که ورزش و فعالیت بدنی با سوزاندن کالری به کاهش وزن و حفظ وزن مناسب کمک می کند . میانگین کالری مصرفی تخمین زده شده به ازای ۳۰ دقیقه از فعالیت های بدنی مختلف به شرح زیر می باشند:

فعالیت بدنی شدید:

دویدن و یا نرم دویدن ( ۸ کیلومتر در ساعت ): ۲۹۵ کیلوکالری
دوچرخه سواری ( برای مسافت ۱۶ کیلومتر به بالا ): ۱۹۵ کیلوکالری
شنا کردن ( شنای آزاد آهسته ) : ۲۵۵ کیلوکالری
فعالیت های هوازی : ۲۴۰ کیلوکالری
بسکتبال: ۲۲۰ کیلوکالری

فعالیت بدنی آهسته:

پیاده روی ( حدود ۵/۵ کیلومتر در ساعت ) : ۱۴۰ کیلوکالری
نرمش با وزنه ها ( نرمش ملایم و آهسته ) : ۱۱۰ کیلوکالری
تمرینات کششی: ۹۰ کیلوکالری
دوچرخه سواری ( کمتر از ۱۶ کیلومتر ) : ۱۴۵ کیلوکالری

همچنین نتایج حاصل از پژوهشها توصیه می نمایند که ورزش صبح گاهی خواب را بهبود می بخشد که این امر مزیتی است که می تواند کاهش وزن را نیز ارتقا دهد. ورزش صبح گاهی ( و نه در اواخر روز ) ممکن است بر تنظیم ریتم طبیعی بدن ( ساعت درونی بدنتان ) موثر باشد و لذا کیفیت خواب شما بهبود خواهد یافت . خواب مناسب در کنترل تعادل هورمونهایی که به کنترل اشتها کمک می کنند مفید است پس می توانید با خودتان قرار بگذارید که به ورزش صبحگاهی به چشم یک قرارملاقات مهم نگاه کنید که به راحتی نمی توانید آن را کنسل کنید.

فعالیت بدنی را به زندگی روزمره خود بیاورید:

یک راهکار برای اینکه فعالیت بدنی و ورزش را تبدیل به عادت رفتاری روزانه خود نمایید این است که آن را بخشی از زندگی عادی خود نمایید. برخی افراد فکر می کنند، فعالیت بدنی روزانه شامل پوشیدن کفش ورزشی و یک دوی ماراتن است. ولی راه های دیگری نیز برای افزودن فعالیت بدنی به زندگی روزمره تان وجود دارند.

برای مثال در طی روز به پیاده روی بپردازید و وقتی برای خرید بیرون می روید تا حد امکان پیاده روی کنید و وقتی جایی می روید عمدا ماشین را کمی دورتر از مقصد پارک کنید و بقیه مسیر را به پیاده روی بپردازید. به جای آسانسور از پلکان تردد کنید و اگر این کارها را انجام دهید به تدریج تبدیل به عادات روزمره شما خواهند شد.

فعالیت بدنی های دیگر مانند: پیاده روی، دوچرخه سواری، وزنه برداری ، یوگا و شنا نیز می توانند یک گزینه مناسب برای فعالیت بدنی صبحگاهی باشند .

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 16761
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 19:45 توسط حمیدرضا حسنی |
امار بیشترین مصرف ادامس در جهان  <-PostCategory-> 

که یک گروه تحقیقاتی معروف انگلیسی در زمینه بازار و مارکتینگ است، در بررسی های خود اعلام کرد که کشورهای خاورمیانه بالاترین میزان مصرف آدامس را در میان سایر مناطق جغرافیایی دارد. این گروه در مطالعات خود به این نتیجه رسیده که اگر چه بزرگترین کمپانیهای تولید آدامس در غرب است ولی کشورهای خاورمیانه همچون ایران و عربستان سعودی بالاترین میزان مصرف آدامس را در جهان دارد.

بر اساس این بررسیها که در ماه آگوست سال ۲۰۱۲ صورت گرفته است ۸۲ درصد مردم ایران آدامس می جوند . کشورهای عربستان صعودی با ۷۹ درصد و آمریکا با ۵۹ درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

بر اساس داده های یورو مانیتور اینترنشنال، ارزش بازار آدامس در ایران ۱۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار به صورت خرده فروش است . کمپانی با ۴۳ درصد سهام آدامس سازی ایران را به دست گرفته است.

به گفته kantar محبوب ترین آدامس در میان با طعم نعناع پونه است .

این در حالی است که ردپای (Kraft food)- دومین تولید کننده بزرگ آدامس در جهان- از سال ۲۰۱۰ به بعد در ایران کمرنگ شد.

۵۰درصد دیگر سهام آدامس سازی ایران در اختیار شرکت های داخلی از قبیل شیرین عسل و مینو است.

میگویند ایرانیان سالانه ۵۰۰ میلیارد تومان خرج آدامس جویدن میکنند. برخی واردات این خوراکی را غیرضروری میدانند و از اختصاص ارز به آن در شرایط موجود انتقاد میکنند.

در دو ماه شهریور و مهر امسال سه میلیون دلار آدامس وارد کشور شده است ؛ این خبری است که چندی پیش سایتها از آمارهای گمرک کشور در هفت ماه ابتدایی امسال استخراج و منتشر کردند.

طبق آمارها ۸۰ درصد آدامسها به صورت قاچاق وارد کشور میشود و مبدا آنها بیشتر کشورهایی مثل ترکیه و لهستان است. از چندی پیش موج گرانیها به آدامسها رسیده و قیمت آنها را یک تکان اساسی داده است. آدامس ریلکس از ۳۵۰ به ۱۵۰۰ تومان و آدامس اربیت از ۴۰۰ به ۱۶۰۰ تومان رسیده است. اینها دو نمونه پرفروش آدامسهای خارجی هستند و سایر نامهای تجاری هم دقیقا وضعیت مشابهی دارند

 

 

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 16761
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 17:57 توسط حمیدرضا حسنی |
مطلب سرکاری  <-PostCategory-> 

 

بزرگترین فریضه ی ماه رمضان،افطاری دادن است


.
.
.
منتظر تماس شما هستیم!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بابا خیلی دوست دارم

.
.
.
.



کی با تو بود؟گفتم بابا


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چکیده فارســـی و.ا.ن
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است:


به همسران خیانت



با خوشگلان مدارا


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طبق آخرین آمار پر جمعیت ترین جای دنیا
.
.
.
قلب پسرهاست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

میخواهم از غم ندینت شکایت کنم




کلکسیون
خنده&zwnj;ام را به سرقت برده.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی تو نیستی ، نگاهم حوصله نمی کند پایش را از چشمم بیرون بگذارد.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طفلـی به نام شادی
دیریست گمشده است
با چشم&zwnj;های روشنِ براق
با گیسویی بلند به بالای آرزو
هرکس از او نشانـی دارد
ما را کند خـــبر
این هم نشان ما:
یک سو خلیج فارس
سوی دگر خـــزر

یه سوال دارم :
چرا روزه رو میگیرن ,
سحر رومی خورن ,
افطار رو میکنن ؟!؟
خب همون سحر رو بگیرن
بخورن
بعدشم&hellip;.تموم شه دیگه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نرم افزار
عشقت توی قلبم نصب شده.
.
.
می خواهم آپدیتش کنم

.
.
.
لطفاْ گوشیتو بذار رو قلبت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دانشمندان تشخیص دادن علت نود و نه درصداز بی وفایی ها
.
.
.
.

!
بی شارژیه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انتقال اعتبار انجام شد

مبلغ: ۲ تا بوس آبدار

کارمزد: ۱ بغل محکم

موجودی جدید : یه
عشق شگفت انگیز !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چنگال چیست !؟

وسیله ای بلاتکلیف بر سر سفره غضنفر اینا !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غضنفر خیلی چاق بوده

جلو دوستاش می ره رو ترازو ، واسه اینکه ضایع نشه شکمش رو می ده تو !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به سیاوش قمیشی میگن صبحونه چی میخوری !؟

میگه : عسل بانون . عسل بی نون . عسل کیک !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سوال امتحانی غضنفر !

۱۲۴۰۰۰پیغمبر را نام برده و توضیح دهید !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سری قبلی
اس ام اس های سرکاری

در ساحل
عشقت ماهی کوچولویی هستم که در انتظاره تو چشم به دور دستها دوختم.

.

.

(
مرغ ماهی خوار کجا ماندی)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مرسی خوبم شما خوبی؟ چه عجب یادی از ما کردی.

.

.
طرح شرمنده کردن دوستان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لذت بخش ترین سکوت ها بعد از خدا
حافظی با آدم پر حرف ایجاد میشود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جدید ترین پشت نوشته پیکان

تو این دنیای خــر تو خـــر &hellip; ، &hellip; منم بـنزم &hellip;. !!! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * طرح سوال امتحان غضنفر: پیامبران الولعزم را نام برده و یکی را به دلخواه رسم کنید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

افسر راهنمایی به غضنفر گیر میده میگه گواهینامتو نشون بده
غضنفر میگه جناب سروان مگه نشون دادی که میخوای نشونت بدم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اینم تقدیم به بچه های باحال بندر :

تورا با تـــیغ الـــماس آفریدند

شبیه شــیشه حساس آفریدند
برای اینکه از سرما نمیری

تورا در بندرعــباس آفریدند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو سبزی دائما ، زردی نداری



همیشه گرمی و سردی نداری



زنی و تا ابد در خصلت خویش



زبانم لال ، نامردی نداری


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

صد حبه ی نبات و قند تقدیم تو باد



شیرینی پوزخند تقدیم تو باد



تا سفره ی ما کفاف وزنت بدهد



یک گله ی گوسفند تقدیم تو باد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم کرده هوایت نازنینم



فدای بوسه هایت ! نازنینم



تمام صورتت پنکیک پوش است



بگو بوسم کجایت نازنینم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو قانون ریاضیات همیشه یک بعلاوه یک دو نمیشه ،

گاهی اوقات حاصلش میشه یه زندگی با دو تا بچه


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو
زیبایی نداری حرف ای زن

همین را گفته و گفتیم ایضا

برای مرد اما وجودت

در این دنیا نیازی نیست دشمن

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 16761
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 17:26 توسط حمیدرضا حسنی |
چرا نوزادان تهرانی کوچک و کم وزن شده اند؟  <-PostCategory-> 
آمار رسمی اعلام شده از وزارت بهداشت و درمان می گوید سال گذشته نزدیک به 110 هزار نوزاد نارس در کشور به دنیا آمده، یعنی به ازای هر 100 تولد، نزدیک به 8 درصد نوزادان ایرانی، زودتر از موعد مقرر، پا به جهان گذاشته اند. این در حالی است که آلودگی هوا باعث می شود جنین نتواند از اکسیژن کافی برخوردار شود و به همین دلیل لاغر و زودتر از موعد مقرر، به دنیا می آید.
تحقیقی که اخیرا اداره سلامت کودکان، وابسته به معاونت سلامت وزارت بهداشت و درمان منتشر کرده، نشان می دهد در 18 استان کشور، عامل "نارسی و کم وزنی" علت اول و موثرترین دلیل مرگ و میر نوزادان است. اینجاست که برخی کارشناسان، از عامل "کم وزنی و نارسی" به عنوان یکی از پیامدهای آلودگی هوا، یاد می کنند. یک پزشک فوق تخصص بیماری&zwnj;های کلیه و مجاری ادراری &ndash; تناسلی در این باره می گوید: " پژوهش&zwnj;های اخیر که نتایج آنها طی چندین مقاله در ژورنال&zwnj;های معتبر طب زناشوئی و باروری منتشر شده نشان می&zwnj;دهند که آلودگی هوا با مختل شدن سلامت جنین، تولد نوزادان کم وزن، عدم رشد مناسب جنین، و نارس بودن نوزادان همراه است و تمامی این عوارض در هوای پاک بسیار کمتر رخ می&zwnj;دهند."
به گفته دکتر جواد زرگوشی، بیشتر مردم به اشتباه تصور می&zwnj;کنند که عوارض آلودگی هوا صرفا در دستگاه تنفسی و ریه&zwnj;ها رخ می&zwnj;دهد حال آنکه چنین نیست. بلکه اثرات آلودگی هوا، بسیار بیشتر از بیماریهای تنفسی و ریوی است. او توصیه می کند: "اینکه منفعلانه منتظر بمانیم که مردم بر اثر عوامل محیطی که قابل کنترل و اصلاح است، بیمار و ناتوان شوند و آنگاه با صرف هزینه&zwnj;های گزاف درمان شوند عاقلانه نیست. بلکه باید از این امراض و عوارض پیشگیری کرد."
برخی پزشکان نیز می گوید آلودگی هوا می تواند خطر تولد نوزادان نارس را بین 10 تا 25 درصد نسبت به تولد در هوای پاک، بیشتر کند. سهیلا&zwnj; عارفی متخصص زنان و زایمان، تنفس گازهای CO2 ، مونوکسید کربن و همچنین آلاینده&zwnj;هایی مثل سرب توسط مادر را بر تکامل جنین، موثر می داند و می گوید این گازها می تواند اکسیژن&zwnj;رسانی به جنین را مختل کند.
به گفته او آلودگی هوا، اثرات سو فراوانی بر رشد جنین می&zwnj;گذارد و جنین نارس و ریز&zwnj;تر به دنیا می آید. این را نیز باید در نظر داشت هر چه هفته بارداری مادر بالا می&zwnj;رود، حجم ریه مادر کوچک&zwnj;تر و او به تغییرات آلودگی هوا حساس&zwnj;تر می&zwnj;شود.
دکتر ناصر کلانتری، متخصص کودکان نیز درباره آلودگی هوا و تاثیر آن روی رشد کودکان هشدار می دهد. به گفته او، ذرات آلوده که کمتر از دو نیم میکرون قطر دارند، مشکلات تنفسی را در مادر باردار تشدید می کند و افزایش تنگی نفس را به همراه می آورد. در صورتی که این تنگی نفس ادامه یابد، تاثیرات سوئی مانند کاهش وزن جنین هنگام تولد و یا ختم حاملگی زودتر از موعد مقرر را در پی خواهد داشت. 
 
 نوزادان نارس و بیمار، نیمه پنهان آلودگی هوا
با وجودی که کارشناسان و پزشکان هشدار می دهند آلودگی هوا باعث کاهش سلامت مادر باردار و جنین می شود، هنوز آمار دقیقی درباره تولد نوزادان نارسی که تحت تاثیر آلودگی هوا دچار مشکل شده اند، تهیه نشده است. ولی نگاهی گذرا به بخش نوزادان بیمارستان های کودکان در تهران و کلانشهرها نشان می دهد مادران زیادی، نگران سلامت نوزاد نارس و لاغر خود در دستگاه نگهداری از نوزادان نارس (انکوباتور) هستند.
این البته، سرنوشت مادرانی است که توانسته اند جنین خود را تا مرحله زایمان، هر چند پیش از موعد، برسانند، زیرا تحقیقات علمی نشان می دهد اگر میزان آلاینده&zwnj;ها بیش از حد مجاز باشد سقط جنین به خصوص در ماه&zwnj;های ابتدایی بیش از حد طبیعی است.
از سوی دیگر، کارشناسان معتقدند در صورتی که وضعیت آلودگی در هوای تهران و کلانشهرها به صورت فعلی باشد، انواع بیماری در انتظار نسل آینده ساکنان این شهرهاست. 
یک محقق اپیدمیولوژی (همه گیرشناسی) در مورد تاثیر آلودگی هوا بر تولد نوزادان معلول می گوید: بررسی ها نشان می دهد کە میزان آلودگی هوای تهران از نظر فلزات سنگین، همچون میزان بمباران ها ست و غلظت فلزات سنگین در هوای پایتخت با میزان فلزات سنگین آزاد شده در هوا پس از بمباران برابری می کند.
به گفته دکتر سعید دستگیری فاکتورهای مختلفی در بروز اختلال های کروموزومی و بیماری ها و معلولیت های مادرزادی دخیل است کە از آن جمله می توان بە عوامل محیطی اشاره کرد و آلودگی هوا و پارازیت ها و امواج و اشعه ها نیز در این گروه قرار می گیرند.
این استاد دانشگاه می افزاید: آمارها نشانگر این است کە مواجه با آلاینده های موجود در هوا همچون سرب و آرسنیک و دیگر فلزات سنگین و نیز در معرض اشعه و پارازیت قرار گرفتن تا 30برابر خطر تولد نوزاد معلول و عقب مانده ذهنی را افزایش می دهد و این زنگ خطری است برائ شهروندان پایتخت کە هر روزه در معرض این آلودگی های محیطی قرار دارند.
به گفته دکتر دستگیری سه ماهه پیش از بارداری، سه ماهه اول و سه ماهه دوم از زمان&zwnj;های طلایی بە شمار می روند کە مراقبت&zwnj;ها باید در بالاترین سطح خود صورت بگیرند. این متخصص بیماری های مادرزادی می افزاید: آلودگی هوا در مادران باردار منجر بە سرطان و در جنین منجر بە نقص های مادرزادی و اختلال های ژنتیکی می&zwnj;شود و از این رو بحث پیشگیری بسیار حایز اهمیت است.
ﻣﺤﻤﺪ ﺣﯿﺪرزاده پزشک متخصص کودکان نیز در ﺧﺼﻮص ﺗﺎﺛﯿﺮ آﻟﻮدﮔﯽ هوا ﺑﺮ بیماریهای ﻣﺎدرزادی ﻧﻮزادان از جمله تولد پیش از موعد و کمبود وزن هنگام تولد می گوید: اﯾﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﺑﯿﺶ از همه ﭼﯿﺰ ﺑﺮ عهده ﺳﯿﺎﺳﺖ&zwnj;ﮔﺬاران بهداﺷﺖ و ﻣﺤﯿﻂ اﺳﺖ و آنها ﺑﺎﯾﺪ در اﯾﻦ زﻣﯿﻨﻪ ﻧﻈﺮات ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ اراﺋﻪ دهند.به گفته وی ﻣﺴﻠﻤﺎ آﻟﻮدﮔﯽ هوا ﯾﮑﯽ از ﻓﺎﮐﺘﻮرهای ﺑﺮوز بیماریهای ﻣﺎدرزادی در ﻧﻮزادان محسوب ﻣﯽ ﺷﻮد و ﻧﻤﯽ ﺗﻮان ﻋﻠﺖ اﺻﻠﯽ ﺑﯿﻤﺎری های ﻣﺎدرزادی ﻧﻮزادان و ﯾﺎ جهش های ژﻧﺘﯿﮑﯽ و اﺧﺘﻼل های واﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ آن را تنها زاییده آﻟﻮدﮔﯽ هوا داﻧﺴﺖ و ﻣﺴﻠﻤﺎ آﻟﻮدﮔﯽ هوا ﻧﻤﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻪ تنهایی ﻋﺎﻣﻞ ﺑﺮوز ﻣﺸﮑﻼت ﺟﻨﯿﻨﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 16761
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 17:26 توسط حمیدرضا حسنی |
آدم های خسیس  <-PostCategory-> 

در ذهنم بود برای این یادداشت متنی در ارتباط با آدم های خسیس بنویسم که یاد پیامک جالبی در این رابطه افتادم: &laquo;از بچه فرد خسیسی پرسیدند: وقتی سراغ یخچال می روی چه می&zwnj;خوری؟ پاسخ داد: کتک!&raquo; شاید این داستانک کمی اغراق آمیز باشد ولی باور بفرمایید که برخی از افراد تا اندازه ای خسیس اند که هرگونه تعامل اجتماعی با آنها آزار دهنده و غیر قابل تحمل است.در واقع این شرح حال آدم هایی است که عادت دارند کمتر خرج کنند، لباس&zwnj;های ساده&zwnj;تر بپوشند، هوای حساب بانکی خود را همیشه دارند، از شنیدن صدای زنگ مهمان هراس دارند و خلاصه حسابی اهل دو دو تا چهارتا هستند تا جایی کهامروز و فردای خود را فدای روز مبادایی می کنند که معلوم نیست از نظر آنها چه زمانی است؟

البته این که انسان اهل حساب و کتاب باشد و برای آینده و زندگی خود بر اساس برنامه مشخص خرج کند در نزد هر عقل سلیمی پذیرفته شده است. به بیان دیگر صرفه جویی، قناعت و حسابگری نه تنها بد نیست بلکه جز عادت های پسندیده انسان هاست اما زمانی که اینموارد پا را از گلیم خود درازتر می کنند صفتی مذموم و غیر قابل تحمل می شوند

 

.

خساست امری ذاتی است نه اکتسابی. پول و درآمد برای افراد خسیس تمام زندگی آن هاست. به حدی که آنها محبت را با پول می سنجند و حتی اگر برای کسی هدیه ای می خرند به علاقه فرد مقابل، کیفیت و نوع هدیه توجهی ندارند و تنها به قیمت آن فکر می کنند. در منزل این افراد تصمیم گیری برای خرید هر وسیله ساده ای باید باکسب اجازه آن ها باشد و برای صدور این مجوز نیز باید فهرستی از توجیهات ودلایل قانع کننده بیان گردد. این افراد در برآوردن نیازهای شخصی خود نیز خساست به خرج می دهند تا حدی که در حالتی افراطی ممکن است سلامتی آنها هم به خطر بیفتد

 

.

این در حالیست که عرصه آفرینش مجال سخاوت وانفاق است.از خورشیدی که مى سوزد و با نور و گرماى خود به همه مخلوقات، زندگى مى بخشد تا زمینی که همه مواهبی را که در دل دارد سخاوتمندانه و بی منت در اختیار بشر قرار می دهد.و یا در وجود خود انسان قلب، دستگاه تنفس، چشم، گوش، دست و پا هیچ کدام تنها براى خودشان کار نمى کنند و هرگز در خدمت به سایر اجزاء بدن،بخلنمىورزند، بلکه آنچه را که دارند سخاوتمندانه در میان خود و تمام سلولهاى بدن به اشتراک می گذارند. حال در خلقتی که در ذاتش سخاوت حکم فرماست، آیا جایى براى انسان بخیل وجود دارد؟ آیا ناهماهنگى با عالم هستى انسان را به فساد و مرگ نمى کشاند؟

انسان خسیس برای از بین بردن بیماری خساست نیازمند تمرین است. این فرد باید پس از پی بردن به زشتی عمل خود برای ریشه کنی این صفت از قلب خویش اقدام کند و به جای آن صفت سخاوت را بنشاند. که برای تحقق این امر باید به صورت عملی به اعطای مال و بذل و بخشش بپردازد. این کار در ابتدا بسیار دشوار است، زیرا که شخص تعلق فراوان به اموال خود دارد؛ ولی به تدریج که به تکرار آن می پردازد، آسان می گردد. آسان شدن انجام عمل، علامت ثابت شدن این صفت در نفس و نشانه ای برای بهبودی و نجات از یکی از امراض مهلک نفسانی می باشد

 

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 16761
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 17:26 توسط حمیدرضا حسنی |
با این میوه به جنگ جرم های دندان بروید  <-PostCategory-> 

انار از جمله میوه های بهشتی است. این میوه که بیش از ۵هزار سال است که از آن استفاده می شود، بومی قفقاز است و در کشورهایی مانند ایران، هند، پاکستان، مصر، عربستان و اردن نیز کشت می شود. به نقل از سایت &laquo;ehow&raquo; گل، برگ، پوست درخت و دانه های این میوه پرطرفدار، سرشار از خاصیت است

.

 

پوست خشک و پودر شده آن، از ورم، التهاب، اسهال، اسهال خونی و خون ریزی پیش گیری می کند

 

.

پوست انار که نسبت به دانه های آن آنتی اکسیدان بیشتری دارد، ضدباکتری، تقویت کننده کبد و سیستم گوارشی است

 

.

این میوه در بهبود بیماری های قلبی موثر است. مصرف منظم آن میزان آنتی اکسیدان را افزایش می دهد و به طور چشمگیری فشار سیستولیک خون را کاهش می دهد

 

.

به طور طبیعی کلسترول خون را پایین می آورد

 

.

میزان بالای آنتی اکسیدان موجود در آن، از بروز چند نوع سرطان پیش گیری می کند

 

.

با جرم دندان مقابله می کند

 

.

مانع از بروز بیماری آلزایمر می شود و روند آن را کند می کند

 

.

مصرف منظم آن، خطر بروز دیابت را کاهش می دهد و در حفظ سلامت پروستات در مردان موثر است

 

.

غنی از ویتامین های لازم مانند

E,A,C و اسید فولیک است

.

ناراحتی تنفسی را کاهش می دهد

 

.

از بروز کم خونی پیش گیری می کند

 

.

اشتها را افزایش می دهد

 

.

نتایج بررسی های متعدد نشان می دهد که از فرسودگی غضروف پیش گیری می کند

.
از بدن در برابر پوکی استخوان و علایم افسردگی محافظت می کند

.

 

 

میوه ای پرفایده تر از هویج برای چشم

متخصصان علوم تغذیه مصرف این میوه(هلو) را به دلیل ویتامین

A موجود در آن و نقش آن در سلامت چشم توصیه می&zwnj;کنند

.

ویتامین

A موجود در این میوه برای افزایش دید چشم بهترین خوراکی پیشنهادی است. ویتامین A که یک آنتی&zwnj;اکسیدان قوی است، از آسیب رساندن رادیکال&zwnj;های آزاد به سلول&zwnj;ها و بافت&zwnj;های بدن جلوگیری می&zwnj;کند

به گفته پزشکان، تاثیر رادیکال&zwnj;های آزاد ممکن است باعث شود که فرد دچار بیماری آب مروارید و دیگر بیماری&zwnj;های چشمی شود.

متخصصان تغذیه معتقدند: افرادی که میزان بالایی از ویتامین A را دریافت کنند کمتر در خطر ابتلا به بیماری آب مروارید هستند.

از دیگر فواید این میوه فیبر موجود در آن است که مانع از بروز یبوست در افراد می&zwnj;شود.


به نقل از پایگاه اینترنتی ایندین تایمز، بتاکاروتن موجود در این میوه است، آن را به ماده خوراکی مفیدی برای سلامت قلب تبدیل کرده است

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 16761
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 17:26 توسط حمیدرضا حسنی |
مطالب پيشين
» رویانیان استقلالی یا پرسپولیسی بودن احمدی‌نژاد را لو داد
» پولدارترین فوتبالیست‎های جهان
» تاریخ و محل تولد اكثر هنرمندان كشور
» سال تولد و میزان تحصیلات بازیگران معروف ایران
» رعایت این نکات هنگام مطالعه الزامیست
» داروی بسیار خطرناک در شب های امتحان
» عادت های غلط ما ایرانی ها در رانندگی و نگهداری ازخودرو
» تولید دستگاه تزریق انسولین بدون استفاده از سرنگ
» 5 ويتامين مخصوص آقايان
» چربی های شکم و پهلو را آب کنید
» فردوسي پوربرادرم چهار سال است از آلمان برگشته ؛ قلعه نويي را به خدا واگذار مي‌كن
» آزار زنان در آسانسور توسط مرد هوسران
» خبر ویژه : خداحافظی جادوگر از فوتبال در دوبی !
» داروخانه پروردگار
» آشنایی با 7 ماده غذایی چربی‌سوز
» هشدار :لطفاً توجه کنید و به دیگران اطلاع دهید !
» تاثیر ساعات مختلف خواب شب در سلامتی
» دانستنی های بامزه
» 9 دانستنی جالب
» 10دانستنی های علمی


موضوعات
ورزش
طنز
پزشکی و سلامت
داستان کوتاه
جالب و خواندنی
آشپزی
اس ام اس
اخبار هنرمندان
مذهبی
پيوندها


(¯`·.¸¸.·'♥ آرزوها ♥'·.¸¸.·´¯) ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوان سیتی و آدرس javan.city.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

لىىک
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com