جوان سیتی

بی ترمز ها
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
اسفند 1391
بهمن 1391
نويسندگان
حمیدرضا حسنی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 920
بازدید کل : 16267
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

i

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب آنلاین

فال حافظ


داستان روزانه

 weather>کد نمایش آب و هوا
یک برنامه خوب برای روز اول سرماخوردگی  <-PostCategory-> 

باید سعی کنید تا می توانید بدنتان را هیدراته کنید. در واقع رساندن مایعات کافی به بدن یکی از بهترین راهبردهای ممکن برای مقابله با سرماخوردگی و آنفلوآنزاست. بهترین کار این است که با یک لیوان آب پرتقال شروع کنید تا به بدن تان ویتامین C برسانید، اینگونه سیستم ایمنی تان تقویت می;ود. سپس یک لیوان آب بخورید، طی روز هم حداقل 8 لیوان دیگر مایعات بخورید. مایعات سم ها را از بدن شما دفع می کند و به شما کمک می کند با عفونت بجنگید. اگر تب دارید چون با تعریق و تنفس آب از دست میدهید میزان نوشیدن تان را بیشتر هم کنید.
 
یادتان باشد که قرص نخوردن همیشه کار خوبی نیست، باید بدانید که به تنهایی نباید با عفونت بجنگید.داروهایی مثل پاراستامول و ایبوپروفن می&zwnj;تواند تب شما را پایین بیاورد و در عین حال باعث شود شما کمتر مایعات از دست بدهید. در عین حال این داروها سیستم ایمنی شما را هم تقویت می&zwnj;کند و اینگونه بدن&zwnj;تان بهتر می&zwnj;تواند با بیماری بجنگد. می&zwnj;توانید یک قرص را در ساعت 10 صبح و یک قرص دیگر را 4 تا 6 ساعت بعد بخورید. در کل روزی 3 عدد از این داروها را مصرف کنید.
 
احتمالا آنقدر کم&zwnj;اشتها هستید که اصلا دوست ندارید غذا بخورید اما مطمئن باشید بدن&zwnj;تان به انرژی نیاز دارد.پروتئین مرغ به بازسازی سیستم ایمنی کمک می&zwnj;کند، سیر و پیاز داخل این سوپ هم با میکروب&zwnj;ها مبارزه کرده و کل سوپ هم باعث می&zwnj;شود سلول&zwnj;&zwnj;های مرده و میکروب&zwnj;ها از بدن خارج شود. اگر معده&zwnj;تان حتی سوپ مرغ را هم تحمل نکرد، می&zwnj;توانید یک موز بخورید که منبعی غنی از پتاسیم است و سیستم ایمنی بدن&zwnj; را تقویت می&zwnj;&zwnj;کند.
اگرچه بدن&zwnj;تان به استراحت نیاز دارد، اما اگر تمام روز را بخوابید شب نمی&zwnj;توانید بخوابید و اینگونه روز بعد حال بدتری خواهید داشت. اگر بدن&zwnj;تان به استراحت نیاز دارد چرت بزنید اما این چرت نباید بیشتر از 45 دقیقه باشد. اینگونه می&zwnj;توانید شب خوب استراحت کنید و برای فردا انرژی بیشتری داشته باشید. اگر خسته هستید دراز بکشید اما نخوابید، خودتان را سرگرم کنید، اما سعی کنید کار نکنید که خسته شوید.
 
 
اگر احساس می&zwnj;کنید نسبت به صبح بهتر هستید، می&zwnj;توانید برای یک پیاده&zwnj;روی 10 دقیقه&zwnj;ای اقدام کنید. یک پیاده&zwnj;روی کوتاه می&zwnj;تواند به بدن شما کمک کرده و درواقع عملکرد بدن&zwnj;تان را تنظیم کند. بهتر این است که مثلا با پوشیدن یک لباس و کفش مناسب تا مغازه نزدیک بروید و برگردید، سرعت راه رفتن شما باید نه زیاد باشد و نه کم.
 
زود به تختخواب بروید و استراحت کنید، البته نه آنقدر زود که خواب&zwnj;تان نبرد یا وسط شب بیدار شوید، حداکثر یک تا 2 ساعت قبل از وقتی که به طور معمول می&zwnj;خواهید بخوابید تا یک خواب خوب داشته باشید و طی خواب بیدار نشوید، بهترین کار این است که حداقل 8 ساعت بخوابید، اینگونه بدن شما فرصت خواهد داشت تا هورمون&zwnj;های لازم مثل ملاتونین و هورمون رشد را ترشح کند و اینطوری فردا صبح که بیدار می&zwnj;شوید دیگر بیمار نیستید.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 920
بازدید کل : 16267
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 13:57 توسط حمیدرضا حسنی |
بهترین شیوه برای دم کردن چای  <-PostCategory-> 

مطالب بسیار زیادی تا به حال در مورد فواید چای خوانده&zwnj;ایم، اما آیا نحوه درست کردن یک چای خوب برای خود و خانواده&zwnj;مان را هم بلد هستیم؟ در درست کردن چای باید به برخی نکات ریز، دقت داشته باشید که در طعم و کیفیت این نوشیدنی بسیار موثر هستند.
فقط جوشاندن آب در این جا مورد نظر نیست و باید به نکات دیگری نیز توجه داشته باشید. حتما از آب&zwnj;های کاملا تصفیه شده و رد شده از فیلترهای مختلف برای دم کردن چای استفاده کنید. مثلا اگر یخچال شما آب تصفیه شده می&zwnj;دهد، می&zwnj;توانید از آن استفاده کنید. استفاده از آب&zwnj;های معدنی نیز برای تهیه چای، زیاد توصیه نمی&zwnj;شود، چرا که املاح موجود در آن می&zwnj;تواند طعم و رنگ چای را عوض کند.
چای به تنهایی می&zwnj;تواند بسیاری از بیماری&zwnj;های بدن شما را دفع کند و همچنین سیستم داخلی بدن را قدرت ببخشد، پس نباید ماده دیگری در آن استفاده کرد.
با توجه به شرایطی که دارید و برای اینکه بهترین نتیجه را از نوشیدن یک چای به دست آورید، نیاز است که نوع چایی انتخابی را به دقت در نظر داشته باشید. مثلا اگر دچار استرس شده&zwnj;اید می&zwnj;توانید از چای سبز استفاده کنید و یا اینکه اگر خیلی سرفه می&zwnj;کنید، از چای گیاهی و یا کوهی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.
چای به تنهایی می&zwnj;تواند بسیاری از بیماری&zwnj;های بدن شما را دفع کند و همچنین سیستم داخلی بدن را قدرت ببخشد، پس نباید ماده دیگری در آن استفاده کرد. افرادی هستند که در چای خود، شیر می&zwnj;ریزند اما این باعث می&zwnj;شود تا بسیاری از فواید چای به وسیله شیر از بین برود و دیگر خاصیت گذشته را نخواهد داشت.
چگونه بهترین چای را درست کنیم؟
یکی از مواردی که باید به آن دقت بسیاری داشته باشید، نوع شیرین کردن چای است. استفاده از شکر و قند، نه تنها برای بدن ضررهایی دارد، بلکه خواص چای را نیز کاهش می&rlm;دهد. بهترین شیرین&rlm;کننده چای، می&zwnj;تواند عسل باشد و یا اینکه اصلاً از شیرین کردن چای خود صرف نظر کنید و آن را تلخ و خالص بنوشید
خودتان چای تولید کنید!
این گزینه شاید برای بسیاری از مردم مقدور نباشد، ولی اگر مزرعه و یا زمینی در منطقه&rlm;ای خوش آب و هوا دارید، حتما در آن چای بکارید. محققان دریافته&rlm;اند که چای&rlm;های خانگی، میزان بیشتری از آنتی&rlm; اکسیدان دارند. حالا اگر این امکان برای شما وجود ندارد، می&zwnj;توانید از افرادی که در خانه یا مزرعه، چای می&zwnj;کارند، خریداری کنید.

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 920
بازدید کل : 16267
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 13:57 توسط حمیدرضا حسنی |
مردان در پایتخت بیشتر می میرند یا زنان ؟  <-PostCategory-> 

در بین انواع مرگهایی که توسط سازمان بهشت زهرا گزارش می شود سه نکته قابل توجه است اول اینکه: مردها 30 درصد بیشتر از زنها در پایتخت می میرند و دوم اینکه از ابتدای سال تا کنون 19 نفر بر اثر سوء تغذیه جان خود را از دست داده و تنها 15 نفر بر اثر مرگ طبیعی فوت شده اند.

وی ادامه داد: در میان 40 هزار فوت شده پایتخت فقط 15 نفر به مرگ طبیعی مرده اند که نکته مهمتر در مورد این نمونه از مرگها شوکهای مرگ&zwnj;آور است.

به گفته این آسیب شناس اجتماعی، در گذشته مرگ بر اساس دق یا دق مرگ نوعی از مرگ بود که به خاطر فشار روحی و فکری اتفاق می افتاد اما امروزه شوکهای مرگ آور به خاطر زندگی شهری در تهران، آلودگی های محیطی و برخی بحرانهای اقتصادی رخ می دهد. هر مرگی که با عنوان شوک هم اکنون رخ می دهد در واقع همان دق مرگ است.

ابهری تاکید کرد: از ابتدای سال تا کنون 201 نفر به علت شوک، 483 نفر بر اثر شوک ستپیک و 300 نفر به دنبال شوک کاردیوژیک در پایتخت فوت کرده اند که مهمترین دلایل این مرگ ها مشکلات و زندگی سخت شهری و اضطراب است.

وی با بیان اینکه تعجب آور است که تنها 7 نفر به دلیل بیماری اعصاب جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: لازم است کارشناسان و صاحبنظران در زمینه پزشکی و روانپزشکی در مورد علل مرگ های اینگونه و روش های پیشگیری و کاهش مطالعه کرده و نتیجه را به مردم اطلاع دهند.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 920
بازدید کل : 16267
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده در 9 بهمن 1391برچسب:,

ساعت 13:57 توسط حمیدرضا حسنی |
مطالب پيشين
» رویانیان استقلالی یا پرسپولیسی بودن احمدی‌نژاد را لو داد
» پولدارترین فوتبالیست‎های جهان
» تاریخ و محل تولد اكثر هنرمندان كشور
» سال تولد و میزان تحصیلات بازیگران معروف ایران
» رعایت این نکات هنگام مطالعه الزامیست
» داروی بسیار خطرناک در شب های امتحان
» عادت های غلط ما ایرانی ها در رانندگی و نگهداری ازخودرو
» تولید دستگاه تزریق انسولین بدون استفاده از سرنگ
» 5 ويتامين مخصوص آقايان
» چربی های شکم و پهلو را آب کنید
» فردوسي پوربرادرم چهار سال است از آلمان برگشته ؛ قلعه نويي را به خدا واگذار مي‌كن
» آزار زنان در آسانسور توسط مرد هوسران
» خبر ویژه : خداحافظی جادوگر از فوتبال در دوبی !
» داروخانه پروردگار
» آشنایی با 7 ماده غذایی چربی‌سوز
» هشدار :لطفاً توجه کنید و به دیگران اطلاع دهید !
» تاثیر ساعات مختلف خواب شب در سلامتی
» دانستنی های بامزه
» 9 دانستنی جالب
» 10دانستنی های علمی


صفحه قبل 1 ... 29 30 31 32 33 ... 34 صفحه بعد


موضوعات
ورزش
طنز
پزشکی و سلامت
داستان کوتاه
جالب و خواندنی
آشپزی
اس ام اس
اخبار هنرمندان
مذهبی
پيوندها


(¯`·.¸¸.·'♥ آرزوها ♥'·.¸¸.·´¯) ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوان سیتی و آدرس javan.city.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

لىىک
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com